Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du vanlig "kontorjobb" og jobber du på julaften?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du vanlig "kontorjobb" og i tilfelle jobber du på julaften?
Ja, har "kontorjobb" og jeg jobber ikke på julaften 50 50,51%
Ja, har "kontorjobb" og jeg jobber på julaften (eller tar ferie) 24 24,24%
Mannen/kona/samboern/kjæresten har "kontorjobb" og jobber på julaften (eller tar ferie) 5 5,05%
Jeg kan være nødt å jobbe på julaften, men jeg har ikke "kontorjobb" 9 9,09%
Annet 11 11,11%
Deltakere: 99. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-08, 20:30   #21
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du vanlig "kontorjobb" og jobber du på julaften?

Har en slags kontorjobb. Jeg kan jobbe fram til tolv på julaften eller jeg kan ta ut ferie/avspasering. Jeg pleier å ta ut avspaseringstimer både jul- og nyttårsaften.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-08, 21:04   #22
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har alltid tatt meg fri på julaften, men det er halv arbeidsdag ja. Jeg skulle ønske det var en fridag.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-08, 21:06   #23
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Annet. Jeg er lærer og har ifølge Fargo & co alltid ferie. Så jeg jobber ikke på julaften, nei.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-08, 21:13   #24
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg har alltid tatt meg fri på julaften, men det er halv arbeidsdag ja. Jeg skulle ønske det var en fridag.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-08, 21:16   #25
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har en kontorjobb, og vi har stengt julaften og nyttårsaften. Men vi må likevel jobbe inn arbeidstimene disse dagene

Gammel 25-12-08, 21:26   #26
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Annet. Jeg er lærer og har ifølge Fargo & co alltid ferie. Så jeg jobber ikke på julaften, nei.

Signerer

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-08, 21:39   #27
Anuk

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har vel såkalt kontorjobb og har aldri jobbet på juleaften eller nyttårsaften, men tidligere var begge arbeidsdag, så hadde vi fri en av dagene, nå de siste 5-6 årene har begge vært fridag. Tidligere måtte jeg bruke avspasering eller feriedag, men avspasering var nok mest aktuelt da det tross alt kun er halve dager.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-08, 22:33   #28
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kontorjobb, og hos oss får vi fri enten julaften eller nyttårsaften, samt èn dag i romjula. Det resterende må vi ta avspasering eller feriedager på. Det er reduserte timer da, julaften fra 8-12, romjulsdagene 10-14, og nyttårsaften 10 - 12. Lokalene er stengt i jula, men om noen vil jobbe kommer man seg inn med tilgangskort.

Gammel 25-12-08, 23:11   #29
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg kan være nødt å jobbe på julaften, men jeg har ikke "kontorjobb".

Gammel 25-12-08, 23:45   #30
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg er sykepleier og jobber turnus, men har til dags dato *bank i bordet* ikke jobbet på julaften ennå.

Gammel 26-12-08, 00:25   #31
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da jeg var forlagsansatt, fikk vi fri jul- og nyttårsaften med lønn, pluss to dager i romjulen, som en del av lønnsavtalen. Nå er jeg freelancer (samme sted) og får dermed bare lønn for de timene jeg jobber - enten det er på julaften eller ikke. Jeg har likevel aldri jobbet på julaften.

Gammel 26-12-08, 07:18   #32
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja, hva er vablig kontorjobb? Jeg jobbet julaften fordi avisa skal ut tredjedag. Jeg jobber også nyttårsaften.

Gammel 26-12-08, 13:56   #33
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

På min kontorjobb har vi åpent 08 - 12 på julaften. Jeg pleier vanligvis å ta ut ferie denne dagen.

Gammel 26-12-08, 18:41   #34
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var virkelig overraskende mange med kontorjobb der arbeidsplassen holder åpent på julaften.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 18:47   #35
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Samme her.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-08, 21:16   #36
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg jobber på kontor og har fri juleaften + at vi går til lunch på lille juleaften.

Gammel 28-12-08, 14:28   #37
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Ja, har forsåvidt "vanlig" kontor jobb, og alle i bedriften jeg jobber har fri med lønn julaften og nyttårsaften. I tillegg til fem-ukers ferie.

Gammel 28-12-08, 15:11   #38
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Helligdagen starter ikke før kl 17 på julaften, fram til da er det egentlig vanlig hverdag. Offentlig instans er gjerne oppe til 12 eller 13. Jeg jobber i barnehage, og har tvungen avspasering fram til kl 12. Da lønner det seg å ha senvakt framfor tidligvakt om man har få avspaseringstimer å ta av.

Gammel 28-12-08, 20:07   #39
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja, her har vi åpent til 12 både julaften og nyttårsaften. Og vi må jobbe en av dem. Men i år har jeg avspasert så jeg har hatt fri begge.

Gammel 28-12-08, 20:37   #40
Sauen Shaun
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2008
Sauen Shaun har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg avspaserte fra og med 23. til og med 1. januar! Har kontorjobb og alle dager som ikke er helligdager er egentlig arbeidsdag!

Sauen Shaun er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:18.