|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Har du vanlig "kontorjobb" og i tilfelle jobber du på julaften? | |||
Ja, har "kontorjobb" og jeg jobber ikke på julaften |
![]() ![]() ![]() ![]() |
50 | 50,51% |
Ja, har "kontorjobb" og jeg jobber på julaften (eller tar ferie) |
24 | 24,24% |
Mannen/kona/samboern/kjæresten har "kontorjobb" og jobber på julaften (eller tar ferie) |
5 | 5,05% |
Jeg kan være nødt å jobbe på julaften, men jeg har ikke "kontorjobb" |
9 | 9,09% |
Annet |
11 | 11,11% |
Deltakere: 99. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Originala
|
![]() Sv: Har du vanlig "kontorjobb" og jobber du på julaften?Har en slags kontorjobb. Jeg kan jobbe fram til tolv på julaften eller jeg kan ta ut ferie/avspasering. Jeg pleier å ta ut avspaseringstimer både jul- og nyttårsaften. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Har du vanlig "kontorjobb" og jobber du på julaften?Jeg har alltid tatt meg fri på julaften, men det er halv arbeidsdag ja.
![]() |
#23 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du vanlig "kontorjobb" og jobber du på julaften?Annet. Jeg er lærer og har ifølge Fargo & co alltid ferie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Har du vanlig "kontorjobb" og jobber du på julaften?Jeg har en kontorjobb, og vi har stengt julaften og nyttårsaften. Men vi må likevel jobbe inn arbeidstimene disse dagene
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du vanlig "kontorjobb" og jobber du på julaften?Har vel såkalt kontorjobb og har aldri jobbet på juleaften eller nyttårsaften, men tidligere var begge arbeidsdag, så hadde vi fri en av dagene, nå de siste 5-6 årene har begge vært fridag. Tidligere måtte jeg bruke avspasering eller feriedag, men avspasering var nok mest aktuelt da det tross alt kun er halve dager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Har du vanlig "kontorjobb" og jobber du på julaften?Jeg har kontorjobb, og hos oss får vi fri enten julaften eller nyttårsaften, samt èn dag i romjula. Det resterende må vi ta avspasering eller feriedager på. Det er reduserte timer da, julaften fra 8-12, romjulsdagene 10-14, og nyttårsaften 10 - 12. Lokalene er stengt i jula, men om noen vil jobbe kommer man seg inn med tilgangskort.
![]() |
#29 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du vanlig "kontorjobb" og jobber du på julaften?Jeg kan være nødt å jobbe på julaften, men jeg har ikke "kontorjobb".
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Har du vanlig "kontorjobb" og jobber du på julaften?Jeg er sykepleier og jobber turnus, men har til dags dato *bank i bordet* ikke jobbet på julaften ennå.
![]() |
#31 |
flisespikker
|
![]() Sv: Har du vanlig "kontorjobb" og jobber du på julaften?Da jeg var forlagsansatt, fikk vi fri jul- og nyttårsaften med lønn, pluss to dager i romjulen, som en del av lønnsavtalen. Nå er jeg freelancer (samme sted) og får dermed bare lønn for de timene jeg jobber - enten det er på julaften eller ikke. Jeg har likevel aldri jobbet på julaften.
![]() |
#32 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Har du vanlig "kontorjobb" og jobber du på julaften?Tja, hva er vablig kontorjobb? Jeg jobbet julaften fordi avisa skal ut tredjedag. Jeg jobber også nyttårsaften.
![]() |
#33 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Har du vanlig "kontorjobb" og jobber du på julaften?På min kontorjobb har vi åpent 08 - 12 på julaften. Jeg pleier vanligvis å ta ut ferie denne dagen.
![]() |
#36 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du vanlig "kontorjobb" og jobber du på julaften?Jeg jobber på kontor og har fri juleaften + at vi går til lunch på lille juleaften.
![]() |
#37 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Har du vanlig "kontorjobb" og jobber du på julaften?Ja, har forsåvidt "vanlig" kontor jobb, og alle i bedriften jeg jobber har fri med lønn julaften og nyttårsaften. I tillegg til fem-ukers ferie.
![]() |
#38 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du vanlig "kontorjobb" og jobber du på julaften?Helligdagen starter ikke før kl 17 på julaften, fram til da er det egentlig vanlig hverdag. Offentlig instans er gjerne oppe til 12 eller 13. Jeg jobber i barnehage, og har tvungen avspasering fram til kl 12. Da lønner det seg å ha senvakt framfor tidligvakt om man har få avspaseringstimer å ta av.
![]() |
#39 |
Javel
|
![]() Sv: Har du vanlig "kontorjobb" og jobber du på julaften?Ja, her har vi åpent til 12 både julaften og nyttårsaften. Og vi må jobbe en av dem. Men i år har jeg avspasert så jeg har hatt fri begge.
![]() |
#40 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2008
![]() |
![]() Sv: Har du vanlig "kontorjobb" og jobber du på julaften?Jeg avspaserte fra og med 23. til og med 1. januar! Har kontorjobb og alle dager som ikke er helligdager er egentlig arbeidsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|