|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er det med raketter i år?
Size matters.
![]() |
#2 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er det med raketter i år?I Oslo er det lov å skyte opp bakkefyrverkeri mellom kl 18.00 og 02.00 og kun utenfor Ring 2. Vi har kjøpt inn stjerneskudd i år.
![]() |
#4 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hvordan er det med raketter i år?Man kan skyte opp raketter med styringspinner i privat regi om man tar et pyroteknikerkurs.
![]() |
#5 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvordan er det med raketter i år?Er mange fine bakkefyrverkeri som går ganske høyt opp og blir fine på himmelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er det med raketter i år?Det er rakettet med styrepinner som er forbudt, bakkefyrverkeri er jo det beste å se på nesten da. De fyker jo opp i luften dem au. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren
|
Det var det jeg og ville fortelle!
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hos oss skal det være det. De skulle visst skyte opp fra taket på teateret tror jeg.
![]() |
#10 |
Nå da?
|
Du rekker det innen neste års feiring.
![]() |
#12 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvordan er det med raketter i år?Jeg synes iallefall det er bra at det skjerpes inn.
![]() |
#13 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Hvordan er det med raketter i år?Jeg håper det uansett blir masse å se på himmelen, det er mye av nyttårsaften for meg, å gå ut å se på fantastiske farger på himmelen, da får jeg stemningen.
![]() |
#14 |
maler
|
![]() Sv: Hvordan er det med raketter i år?Jeg er spent på hvor mye synlig fyrverkeri det blir, for selv om vi aldri sender opp noe selv er det jo gøy å se på. Så lenge jeg slipper å stå i en folkemengde hvor det sendes opp raketter som fulle menn holder i hånda og sikter inn i folkemengden... Trondheim skal vel ikke ha noe offisielt fyrverkeri heller. Vi kjøper vel et par stjerneskudd tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Hvordan er det med raketter i år?Stjerneskudd til gutta og svipp ned på Ekeberg. Det blir fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvordan er det med raketter i år?Åh! Jeg gleder meg til neste år, når jeg skal fyre opp digre raketter med de største og tjukkeste styrepinnene (i fornuftig vinkel og unna hustak og sånn) - og så når politiet kommer med Sebastian-stemmen sin og vil ha NOK 7000,- så skal jeg vifte overlegent med mitt nyervervede Poryteknikergurubevis. *dagdrømmer*
![]() |
![]() |
#18 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er det med raketter i år?Jeg er gift med en pyroteknikker og er nokså lei kuler og krutt akkurat nå. Lurer på hvor mange timer han har brukt på å koble nyttårsaftenshowet sitt. Mange snakker om at de er jaktenker, men det finnes fyrverkerienker også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Kidding, right?
|
![]() |
![]() |
|
|