|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om å si ifra til andreVet ikke om jeg hadde giddi å sagt ifra akkurat her. Men, damer med skjørter som har sklidd helt opp eller glidelåser som er åpne hadde nok fått et hint. Det hadde jeg satt veldig pris på selv. Ikke mye kult å dra med seg en remse dopapir under skoen fra et offentlig toalett heller, når du akkurat har tatt pause fra å bli sjekket opp av den kjekkasen, mens han kjøper en drink til bare deg og han. :erfart: |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Passiv
|
![]() Sv: Om å si ifra til andre
|
![]() |
![]() |
#25 |
Passiv
|
![]() Sv: Om å si ifra til andreJeg er mest overrasket over at noen orker å trene med g-streng jeg. :grøss: |
![]() |
![]() |
#26 |
Lykkelig nygift.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#27 |
Livsnyter
|
Ojda, det var vel å dømme en stakkar litt vel. Jeg velger virkelig å tro at ingen ønsker å flashe rumpen sin ved å bruke tynnslitt treningstøy. :naiv: |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Om å si ifra til andreJeg var på posthuset en gang, med skjørt med strikk i livet og en liten gutt som ble lei av å vente. Da fikk jeg vist fram rompa, men ingen sa fra - jeg merket det jo veldig godt selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Passiv
|
![]() Sv: Om å si ifra til andreHipsters og hipsters - noen av oss bruker bleiebukse. |
![]() |
![]() |
#32 |
Lykkelig nygift.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#33 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om å si ifra til andreJeg har en tendens til å si fra - kanskje litt for ofte.
![]() |
#34 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Om å si ifra til andreJeg setter pris på når folk sier ifra om sånt, selv om jeg blir veldig flau sånn med en gang.
![]() |
![]() |
#35 |
godt brukt
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Tøff
|
![]() Sv: Om å si ifra til andreEn klassiker jeg stadig ser er skjørt/kjoler som dras med opp av bevegelsen fra en ryggsekk. Enden, haha, på visa er at man får et praktfult skue i nærmeste trapp. Da pleier jeg å prikke dem forsiktig på skulderen og si litt lavt i fra om at trusa er fin, men at det muligens ikke er meningen å vise den frem...
![]() |
#37 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Om å si ifra til andreJeg sier i fra. Sist var på Ikea, i restauranten, der en stakkars sliten mamma viste hele rompen. Jeg sa i fra i det jeg passerte.
![]() |
|
|