|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Om å si ifra til andrePå treningen idag sto det ei dame foran meg og hver gang hun bøyde seg fremover, vistes hele baken hennes. Og vi måtte bøye oss mye.
![]() |
#4 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om å si ifra til andreJeg synes det er bra at folk sier fra. Jeg tør sjelden det og forbanner meg selv etterpå, hver gang.
![]() |
#5 |
Pauset
|
![]() Sv: Om å si ifra til andreJeg tror jeg hadde gjort som deg. Ikke alltid lett å se når stoffet på disse glatte buksene er tynnslitte... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Om å si ifra til andreJeg hadde utvilomt blitt takknemlig hvis noen sa fra. Hadde kanskje ønsket å få vite det før timen, men. |
![]() |
![]() |
#7 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Om å si ifra til andre
Ja, definitivt! Hadde jeg sett det før.
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Om å si ifra til andreKlart man sier fra om sånt, det er da folkeskikk. Jeg hadde satt pris på det. |
![]() |
![]() |
#9 |
Nymotens gammeldags
Jeg har folkeskikk, men jeg tør ikke alltid å si fra til folk om slikt.
![]() |
#11 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Om å si ifra til andreJa, gjør det! Jeg er blitt litt flinkere nå enn før, heldigvis. Jeg har nemlig funnet ut at man sjelden blir drept om man sier fra om uskyldige ting. Røykere, derimot, er jeg litt redd for. De er ofte skumle.
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Om å si ifra til andreFolk blir som regel heldigvis takknemlige når noen sier fra enten det er om slitt treningstøy eller andre ting. |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Om å si ifra til andreJeg ville nok automatisk tenkt at den tynnslitte buksa var brukt med overlegg, jeg. :fordomsfull: |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Om å si ifra til andreJeg hadde sakt ifra, og hadde blitt glad om noen sa ifra til meg om slikt. Jeg har fått et dult i siden på Spenst før med et lattermildt hvisk om at merkelappen på trusa hang ut over buksekanten bak.
![]() |
#16 |
frakoblet
|
![]() Sv: Om å si ifra til andreJeg må innrømme at jeg syns det er vanskelig å si fra, men jeg har blitt flinkere. For et par år tilbake var jeg ikke så veldig flink, jeg står på togstasjonen tidlig en sommermorgen. En fjong dame med stresskoffert, langt skjørt og lange støvletter passerer meg, og jeg ser til min forskrekkelse at hun har glemt å dra igjen glidelåsen på skjørtet. Hele baken med den fine strømpebuksen som har søm, er blottet. Hun går bortover hele perrongen og passerer flere mennesker, ingen sier noe.
![]() |
#17 |
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja hadde det vært en slank blond ungjente så hadde nok jeg og tenkt det
![]() |
#18 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Om å si ifra til andreJeg hadde tenkt å skrive et innlegg om dette for ikke så lenge siden. Var på senteret og det gikk en dame foran meg på matbutikken hvor skjørtet var sklidd opp bak. Det var et eller annet silkeaktig stoff, så det hadde sklidd opp slik at man så hele strømpebuksen og hvor sømmene delte seg. Trusen viste ikke, men det var sikkert millimeter om å gjøre. Jeg gikk der og kjempet med meg selv om jeg skulle gi beskjed, men min naturlige sjenerthet vant desverre. Angret litt i ettertid, når jeg hadde fått tenkt meg frem til en ålreit måte å gi beskjed på.
![]() |
#20 |
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|