|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
|
Sv: Nytt år, ny start?Jeg legger ikke så mye i det at det er en NY start, i den forstand at jeg faktisk tror det er det. Men jeg syntes ikke man er tjent med å utsette det man har lyst til å oppnå heller, dermed så er det for egen del morsomt med forsetter. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt år, ny start?Absolutt ny start! Jeg er ingen fan av nyttårsforsetter, men i år har de presset seg på. Etter 2008 med et tungt (i ordets rette forstand!) og stillesittende svangerskap, er 2009 året der jeg skal komme i form igjen (jeg må bare si det høyt, mange, mange ganger)! Tre måneder er tulla blitt, jeg har kost meg og trillet lange turer, men nå er det på tide å finne frem løpeskoene.
|
|
|
|
#3 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt år, ny start?Etter dette året orker jeg ikke tenke annet enn: nytt år, nye muligheter, legge det gamle bak seg!!
|
|
|
#4 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nytt år, ny start?For meg betyr det egentlig bare at arkene i A-planen ikke er så krøllete enda ...
|
|
|
#5 |
|
By the Sea
|
Sv: Nytt år, ny start?Jeg elsker følelsen av å ha et helt nytt år foran meg!
|
|
|
#6 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Nytt år, ny start?Og jeg tror ikke det er bare i år jeg tenker at det er nå det nye året starter, altså.
|
![]() |
|
|