|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Nytt år, ny start?For meg er 2009 en forlengelse av 2008 og jeg føler ikke at jeg starter på ny eller at det skjer noe dramatisk i forbindelse med årsskifte. Med tanke på tråder om nyttårsforsetter kan det virke som om en del ser på nytt år som ny start, på noe.
![]() |
#2 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sv: Nytt år, ny start?Litt enig med du. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt år, ny start?Jeg trenger virkelig å tro at året blir bedre enn i fjor. Uten det håpet vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Pauset
|
![]() Sv: Nytt år, ny start?Jeg legger ikke så mye i det at det er en NY start, i den forstand at jeg faktisk tror det er det. Men jeg syntes ikke man er tjent med å utsette det man har lyst til å oppnå heller, dermed så er det for egen del morsomt med forsetter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt år, ny start?Absolutt ny start! Jeg er ingen fan av nyttårsforsetter, men i år har de presset seg på. Etter 2008 med et tungt (i ordets rette forstand!) og stillesittende svangerskap, er 2009 året der jeg skal komme i form igjen (jeg må bare si det høyt, mange, mange ganger)! Tre måneder er tulla blitt, jeg har kost meg og trillet lange turer, men nå er det på tide å finne frem løpeskoene.
![]() |
![]() |
#9 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt år, ny start?Etter dette året orker jeg ikke tenke annet enn: nytt år, nye muligheter, legge det gamle bak seg!!
![]() |
#10 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Nytt år, ny start?Jeg er lærer og har nok også sterkere følelse av å starte på nytt i august. Jeg forbinder egentlig nyttår mer med stress, fordi det er et par uker igjen av første termin og jeg alltid har mye retting som ligger fra før jul og som må unna snarest mulig.
![]() |
#11 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Nytt år, ny start?Nytt år, ny start. Blanke ark og fargestifter osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Fartsfantom
|
![]() Sv: Nytt år, ny start?
Jeg trenger ikke å si mer jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Jupp.
![]() |
#14 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
Tillater meg å signere. Jeg griper fast i håpet. Uten håp, vel. Det tør jeg ikke tenke på.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig. 365 nye blanke dager, det går mot lysere tider osv osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#18 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nytt år, ny start?For meg betyr det egentlig bare at arkene i A-planen ikke er så krøllete enda ...
![]() |
#19 |
By the Sea
|
![]() Sv: Nytt år, ny start?Jeg elsker følelsen av å ha et helt nytt år foran meg!
![]() |
#20 |
både her og der
|
Er også lærer, så nå er det klargjøring av karakterer og retting av de siste tekstene som gjenstår før første termin er ferdig. Alltid litt hektisk.
![]() |
|
|