|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#23 |
|
Ekvilist
|
Sv: Siv Jensen sin appell og fakkeltoget i Oslo
|
|
|
#24 |
|
Deltidsmamma
|
Hva da? hun som skulle "trøste sitt folk" som det stod i bibelen? |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Siv Jensen sin appell og fakkeltoget i OsloJeg jobber like ved Stortinget og på vei fra jobb i dag var der fullt av politi med hjelmer, gassmasker og tåregass klart og hundene var allerede ute. Pro Israel-demonstrantene hadde ikke begynt sitt show da, men det var allerede store mengder motdemonstranter på plass. Da jeg kom forbi en time etterpå, lå tåregassen i lufta og jeg gikk en annen vei.
|
|
|
|
#27 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Siv Jensen sin appell og fakkeltoget i OsloJeg har noen sånne et stykke ut i slekta. Men temaet blir behørig unngått i familieselskaper, så hadde ikke moren min referert synspunktene deres for meg, så hadde jeg rett og slett aldri tenkt på dem som noe annet enn snille, omsorgsfulle og gode mennesker.
|
|
|
#29 |
|
Tøff
|
Sv: Siv Jensen sin appell og fakkeltoget i OsloHva skal man si? Sterke bilder, og jeg skulle gjerne vært der. Bare ikke helt forenlig med 38 uker gravid, bekkenløsning, vann i kroppen og svangerskapsforgiftning.
|
|
|
#31 |
|
Ringskrømt
|
Du får begynne å følge med på nyhetene. Jeg frykter uansett mye mer rolige Israel-venner som er for videre krigføring og som mener at det som skjer nå er Israels rett til å forsvare seg, enn frustrerte Palestinere (og sympatisører). |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Siv Jensen sin appell og fakkeltoget i OsloJa, det hjelper lite å være fredelig og sæl i blikket når det man støtter er helt skrekkelig, skrekkelig.
|
|
|
#33 |
|
Passiv
|
Hadde de bare nøyd seg med å være frustrerte ... |
|
|
|
#34 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Siv Jensen sin appell og fakkeltoget i OsloJa, jeg skal ikke snakke for pønksa som bare så en mulighet til å lage rabalder, men at noen og hev snøballer og rev Israel-flagg utav hendene på gamle damer er ikke akkurat farlig. Sist redigert av Skremmern : 09-01-09 kl 09:56. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Siv Jensen sin appell og fakkeltoget i OsloNjanei, men jeg syns det er uakspetabelt, og dessuten skrekkelig irriterende, siden det er en skikkelig FrP-stemmesankestrategi. FrP kunne ikke skapt bedre PR om de hadde betalt for det.
|
|
|
#37 |
|
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Siv Jensen sin appell og fakkeltoget i OsloMin stedatter på 18 år hadde tenkt seg på begge demonstrasjonene, men måtte rømme fra den første på grunn av all volden og tåregassen.
|
|
|
|
#38 |
|
Passiv
|
Nei, men det kan fort føre til økt fremmedfrykt og rasisme. Jeg tror i motsetning til Aarebrot at FrP kan tjene på dette. Israel-spørsmålet interesserer nok ikke FrP-velgere flest, men det gjør voldelige muslimer/innvandrere. |
|
|
|
#39 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#40 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Siv Jensen sin appell og fakkeltoget i Oslo"Ordentlige" velgere sitter hjemme i stua og ser skrekkslagent på disse sinte, voldelige, nevehyttende, steinkastende slubbertene med lang hår/svartmusket fjes og stemmer FrP i ren skrekk.
|
![]() |
|
|