|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.Jeg leverer ungene om morgenen siden jeg har fleksitid om morgenen, og i tillegg begynner senere enn mannen uansett. Mannen henter, for han begynner tidlig på jobb, og er 1 time tidligere ferdig enn meg på jobb. Skal jeg hente så må det planlegges godt og jeg må dra tidligere fra jobben for å rekke barnehagen og SFO før stengetid pga. reiseveien. Både mannen og jeg jobber en del overtid i perioder, og da er vi helt avhengige av og planlegge godt og dele dagene mellom oss. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Originala
|
Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.Jeg er fristet til å si at vi deler på det, sjøl om det p.t. er jeg som står for det. Tidligere var det imidlertid mannen som sørget for det. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.Før hentet og leverte vi annen hver dag. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Einsam
|
Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.Som regel leverer mannen, og jeg henter. Jeg jobber 8-16, har 20 min å kjøre (og liker å være tidlig ute, og bhg åpner 0730), derfor passer det best for han å levere. Han er ferdig i fjøset når jeg reiser på morgenen, spiser derfor frokost med minste før han leverer. Derfor henter jeg også på ettermiddagen, for han begynner i fjøset ved de tider, og jeg rekker som regel hente begge. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.Mannen min henter og leverer.
|
|
|
#7 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.Jeg jobber i barnehage sjøl, så når jeg har tidligvakt må mannen pent levere gutta, og når jeg har seinvakt må han pent hente dem. Han kan heldigvis flekse, så det er stort sett aldri noe problem.
|
|
|
#8 |
|
Tatt på
|
Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.Det er jeg som både leverer og henter. Sambo tar buss til jobb og den går før barnehagen åpner og bussen tilbake kommer like etter stengetid. Dessuten er barnehagen 5 minutter gårtur fra min jobb og jeg har i tillegg kortere arbeidsdag.
|
|
|
#9 |
|
Etylbarbital
Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.Før vi fikk barn nr. 2 og kom oss i permisjon så var det mannen som både hentet og leverte. Han hadde bilen og brukte bilen til jobb. Når vi nå er i permisjon er det den som skal på jobb som leverer og den som er hjemme som henter. Når vi begynner i 100% jobb igjen så kommer vi første året til å dele på det (en drar kjempetidlig og en drar sent - bilen settes på togstajonen og den som dro kjempetidlig kommer tidlig hjem, henter bilen og kjører til barnehagen) og hvis vi fremdeles har samme barnehage så er det mulig at mannen igjen overtar. Vi får se.
|
|
|
#10 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.Hvordan rekker du forresten å levere i barnehagen til 7 når jobben din begynner 7?
|
|
|
#11 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trånnhjæm
![]() |
Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.
hehe.. "fleksitid" !? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.hehe.. han sier jo at han må starte lastebilen også da.. og at han skal være ute til kunden til 0700.. så jeg aaner ikke.. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Stadig underveis
Jeg synes du kan føye til listen din at du er mer samvittighetsfull enn mannen din
Ville han ha barn?
|
|
|
#15 |
|
Bedreviter
|
Det var omtrent det jeg prøvde å si lenger oppe også, men du sa det bedre. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Mother of Dragons
|
Takk! Men du har superordet for å beskrive sånt som dette:
Og jeg tørte ikke å bruke det, det er det du som har copyright på.
|
|
|
#18 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: Ang. henting og levering i bhg o.l.men poenget mitt er at mannen ALDRI vil hente eller levere.. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes nesten det er litt komisk og barnslig når voksne mennesker ikke vil noe som krever litt i forhold til det å ha barn. |
|
|
|
![]() |
|
|