Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bokklubben igjen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-09, 22:03   #1
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bokklubben igjen

Blir sur bare jeg hører bokklubben. Alri noen gang skal jeg være innmeldt der igjen.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-09, 22:07   #2
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Ingen som skal nevne hvor enkelt det er å ringe de?

Gammel 24-01-09, 23:17   #3
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Nevnte forsåvidt ringing også... men ikke det at det er vanskelig å komme igjennom. Hang meg heller opp i at det var elendige kundebehandlere når man først kom frem, som først heller ville skylde på posten, noen andre i min husholdning (!) eller at det ikke kunne stemme (altså jeg juger) før de kunne tenke seg at de hadde gjort en feil.

Gammel 25-01-09, 20:32   #4
valborg
Superaktiv

valborg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
valborg er litt kulvalborg er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg har vært nødt til å ta kontakt med dem på telefon to ganger den siste måneden. Måtte snakke, så jeg måtte vente. Første gang 31 minutters ventetid, andre gang "bare" 24. Det er elendig, særlig i en periode hvor mange kunder var nødt til å ta kontakt med dem pga tull de hadde det hele og fulle ansvaret for.

I mitt tilfelle hadde jeg endret aldersmålgruppe i både den vanlige bokklubben og lydbokklubben. Det så ut til å gå greit, fikk oppdaterte hovedboktilbud for større barn, med mulighet til å avbestille på nett. Men så dumpet hovedboktilbudene for små barn ned i postkassa, og disse hadde jeg aldri hatt mulighet til å avbestille. Jeg var altså dobbeltregistrert.

De la seg flate ved kontakt og sendte returlapper. (Men det skjedde enda en gang, derfor telefonkontakt nr. 2). Nå ser det ut til å være fikset.

Gammel 26-01-09, 07:33   #5
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av valborg, her.

Jeg var altså dobbeltregistrert.

Det er det jeg mistenker at vi var også, storebror har nemlig skiftet aldersgruppe i løpet av året. Men da får de forsyne meg sørge for å få fikset alt i systemene sine også.

Jeg har også kun forholdt meg til nett, og heldigvis for det, for jeg har jo full kontroll på hva jeg har fått tilbud om og hva jeg ikke har fått tilbud om. Det var litt vanskelig for dem å bevise at jeg har fått tilbud om en Gruffalobok, når den vitterlig ikke lå inne på mine sider.

Gammel 24-01-09, 23:53   #6
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

:argh:

De hadde en elendig periode sist de byttet datasystem (4 - 5 år siden?) og nå er det i gang igjen, ja. Kan de ha fått for mange medlemmer på den 1000-krones kampanjen for ett år siden?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 02:15   #7
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Denne runden har jeg ikke hatt noen problemer med DNB, men jeg har hatt en runde med dem for flere år siden, så nå er jeg nøye med å avbestille, ta vare på mailer, bekreftelser og slikt.

Når dere sier det så er det søtten ikke greit å få tak i dem på telefon, nei...

Og ja, lageret ligger på Skullerud.

Terry Pratchett
Pappalille er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 07:14   #8
Maz
Pauset

Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg er utmeldt nå, men vurderte å melde oss inn igjenn. Har aldri opplevd noe slikt tull, men bare å lese denne tråden gjør meg veldig skeptisk

Trodde alle avbestilte over nett jeg. Da kan du vel lett se om du har avbestilt.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 07:21   #9
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har fått flere bøker jeg HAR avbestilt. Det er irriterende det. Jeg har også meldt meg ut av noen av de jeg har vært medlem av. Men er fremdeles medlem av noen.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 09:46   #10
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har ikke hatt noen problemer med bokklubben, men jeg gjør alt via web: melder meg inn, avbestiller og bestiller bøker og melder meg ut.
Har aldri mottatt bøker jeg har avbestilt, andres bøker, mailer eller fakturaer, og bøkene kommer raskt når jeg bestiller. Jeg har til og med bestilt noen soppbøker til kr 0,-, mest sannsynlig pga at de ikke har priset varene før de har vært lagt ut.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 14:39   #11
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Jeg har ikke hatt noen problemer med bokklubben, men jeg gjør alt via web: melder meg inn, avbestiller og bestiller bøker og melder meg ut.
Har aldri mottatt bøker jeg har avbestilt, andres bøker, mailer eller fakturaer, og bøkene kommer raskt når jeg bestiller. Jeg har til og med bestilt noen soppbøker til kr 0,-, mest sannsynlig pga at de ikke har priset varene før de har vært lagt ut.

Var webmedlem jeg også, men når det er null kommunikasjon fra DNB sin side hjelper ikke det stort.

Gammel 25-01-09, 18:54   #12
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Har aldri hatt problemer med bokklubben jeg heller, men syns bøkene kunne kommet raskere

Har du mottatt soppbøkene til 0 kr da? *nyskjerrig*

Gammel 25-01-09, 19:34   #13
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Har aldri hatt problemer med bokklubben jeg heller, men syns bøkene kunne kommet raskere

Har du mottatt soppbøkene til 0 kr da? *nyskjerrig*

Ja, dette var sist høst. Ser at bøkene koster 99 nå.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 14:54   #14
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har fått fleire bøker det siste året som verken har vore hovudbøker eller som eg har bestilt. Men betale dei skal eg visst ...

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 15:21   #15
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

I fjor fikk jeg plutselig flere hovedbøker som jeg mener jeg avbestilte.
Lat som jeg er, bare betalte jeg og beholdt bøkene. Og klødde meg litt i hodet. Fint som pynt i bokhylla.

Gammel 25-01-09, 15:30   #16
astrid_d
Superduperaktiv

astrid_d er populærastrid_d er populærastrid_d er populær
Standard

Jeg fikk purring på betalte regninger. Sendt mail med spørsmål om at de måtte rydde opp to ganger, og nå endelig har det ordnet seg.
Har også opplevd å få purring på lydbøker jeg ikke har mottat, fikk pakka senere. Trodde det kanskje var min bommert at den ikke var avbestilt, men det tviler jeg vel egentlig på nå etter denne tråden.
Ellers har jeg ikke hatt noen problemer med bokklubben.

astrid_d er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 17:03   #17
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fru Snurp, her.

Ååå, godt å høre at det ikke bare var meg... Begynte nesten å bli litt paranoid og mistenkte bokklubben for å tulle med meg med vilje.

Har som andre her fått purring på bøker jeg ikke har mottat, tilsendt bøker jeg ikke har bestillt (som ikke er hovedbok), feil faktura, osv. Jeg har sendt ørten mail det siste halve året, ringt og snakket med lite kundevennlige og meget påstålige kundebehandlere for å rydde opp og brukt alt for mye energi på returer etc. at det ikke er verdt de fristende innmeldingspakkene.

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Så jeg har ikke drømt når jeg har fått bøker jeg bestemt mener at jeg har avbestilt?

De har ikke kontroll på noen ting, og jeg måtte bli skikkelig sinna sist gang de klarte å gjøre feilen, for de påstod at det var min feil. Nå har jeg meldt meg ut og ikke søren om jeg melder meg inn. Hun stakkars kundeservicedamen som jeg snakket med lurte på hva hun kunne gjøre for å beholde meg som medlem, men det koster mye mer enn det smaker å være medlem av bokklubben nå for tiden.

Gammel 25-01-09, 18:20   #18
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Jeg har akkurat bestilt samme type dress som hovedinnlegger....blir spennende å se om jeg får riktig vare....

Gammel 25-01-09, 19:28   #19
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Hva sliter de med hos Bokklubben for tiden? Det har jo vært tråder om det før her, utrolig mye tull rundt hovedbøker, utsending og det ene med det andre.

Nå hadde jeg bestilt en utedress på salg og med bonuskroner og joda: Henter pakken idag, på giroen står det "dress størrelse 110" (som bestilt) og inni pakke ligger en fleecedress størrelse 130?
Jeg gir opp. Jeg gidder ikke returnere og styre, jeg tror jeg drar innom dem med den. Noen som har prøvd å dra innom Nydalen og bytte? Er det bare å komme og få med seg noe nytt i åpningstiden?

Jeg er nå bare medlem i Bokklubbens Barn for jeg synes det kommer bra bøker, men nå vurderer jeg alvorlig å melde meg ut.

Jøss - akkurat det samme skjedde her. Jeg bestilte blå parkdress 110 og fikk blå fleecedress 130. Damen på telefonen hos Bokklubben beklaget veldig, og to dager seinere fikk jeg returlapp og slikt til å returnere dressen. Nå venter jeg bare på parkdressen.

Gammel 25-01-09, 19:36   #20
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Jøss - akkurat det samme skjedde her. Jeg bestilte blå parkdress 110 og fikk blå fleecedress 130. Damen på telefonen hos Bokklubben beklaget veldig, og to dager seinere fikk jeg returlapp og slikt til å returnere dressen. Nå venter jeg bare på parkdressen.

Jøss, det var jo fascinerende. Men var det ikke vrient å få ringt...?
Da kan jeg jo spørre hvor stor 110 var også, jeg vurderer nemlig å be om å få 120 isteden. Hvordan ser 110 ut til din 04-modell?
S er 105 cm nå og skal ha dressen som ekstradress neste år, altså ikke i år. Lurer på om 110 blir for liten da?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:44.