|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bokklubben igjenIngen som skal nevne hvor enkelt det er å ringe de?
![]() |
#3 |
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bokklubben igjen
Nevnte forsåvidt ringing også... men ikke det at det er vanskelig å komme igjennom. Hang meg heller opp i at det var elendige kundebehandlere når man først kom frem, som først heller ville skylde på posten, noen andre i min husholdning (!) eller at det ikke kunne stemme (altså jeg juger) før de kunne tenke seg at de hadde gjort en feil.
![]() |
#4 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() |
Jeg har vært nødt til å ta kontakt med dem på telefon to ganger den siste måneden. Måtte snakke, så jeg måtte vente. Første gang 31 minutters ventetid, andre gang "bare" 24. Det er elendig, særlig i en periode hvor mange kunder var nødt til å ta kontakt med dem pga tull de hadde det hele og fulle ansvaret for.
![]() |
#5 |
Hertuginne
|
Det er det jeg mistenker at vi var også, storebror har nemlig skiftet aldersgruppe i løpet av året. Men da får de forsyne meg sørge for å få fikset alt i systemene sine også.
![]() |
#7 |
Tøff
|
![]() Sv: Bokklubben igjenDenne runden har jeg ikke hatt noen problemer med DNB, men jeg har hatt en runde med dem for flere år siden, så nå er jeg nøye med å avbestille, ta vare på mailer, bekreftelser og slikt.
![]() |
#8 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Bokklubben igjenJeg er utmeldt nå, men vurderte å melde oss inn igjenn. Har aldri opplevd noe slikt tull, men bare å lese denne tråden gjør meg veldig skeptisk |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bokklubben igjenJeg har ikke hatt noen problemer med bokklubben, men jeg gjør alt via web: melder meg inn, avbestiller og bestiller bøker og melder meg ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Var webmedlem jeg også, men når det er null kommunikasjon fra DNB sin side hjelper ikke det stort.
![]() |
#12 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#13 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, dette var sist høst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Bokklubben igjenEg har fått fleire bøker det siste året som verken har vore hovudbøker eller som eg har bestilt. Men betale dei skal eg visst ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Bokklubben igjenI fjor fikk jeg plutselig flere hovedbøker som jeg mener jeg avbestilte.
![]() |
#16 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bokklubben igjenJeg fikk purring på betalte regninger. Sendt mail med spørsmål om at de måtte rydde opp to ganger, og nå endelig har det ordnet seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Hertuginne
|
De har ikke kontroll på noen ting, og jeg måtte bli skikkelig sinna sist gang de klarte å gjøre feilen, for de påstod at det var min feil. Nå har jeg meldt meg ut og ikke søren om jeg melder meg inn. Hun stakkars kundeservicedamen som jeg snakket med lurte på hva hun kunne gjøre for å beholde meg som medlem, men det koster mye mer enn det smaker å være medlem av bokklubben nå for tiden.
![]() |
#18 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bokklubben igjenJeg har akkurat bestilt samme type dress som hovedinnlegger....blir spennende å se om jeg får riktig vare....
![]() |
#19 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Jøss - akkurat det samme skjedde her. Jeg bestilte blå parkdress 110 og fikk blå fleecedress 130. Damen på telefonen hos Bokklubben beklaget veldig, og to dager seinere fikk jeg returlapp og slikt til å returnere dressen. Nå venter jeg bare på parkdressen.
![]() |
#20 |
I mål
|
Jøss, det var jo fascinerende. Men var det ikke vrient å få ringt...? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|