|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ferskus
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Hordaland
![]() |
![]() Sv: Selges: En stk hodepine
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Selges: En stk hodepineSkade i skulderen - det hørtes ut som en synder i denne sammenhengen? |
![]() |
![]() |
#3 |
Ferskus
![]() |
![]() Sv: Selges: En stk hodepineGikk med hodepine i mange uker før jeg fikk en diagnose og det var stive muskler! Er en avdanket forholdsvis ung frisør.
![]() |
![]() |
#4 |
Epikur
|
![]() Sv: Selges: En stk hodepineIspose er vel ikke det beste å bruke på stiv muskulatur? Varme er vel mye bedre? Og bevegelse.
![]() |
#5 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Selges: En stk hodepineDet er helt sikkert at jeg ikke kjøper den. Hodepine har vært min plage opp gjennom, og jeg kan sovne med kraftig hodepine og våkne igjen neste morgen med kraftig hodepine., og dette kan vare opp til flere mnd. Du har min fulle sympati!
![]() |
#6 |
Ferskus
![]() |
![]() Sv: Selges: En stk hodepine
Har faktisk prøvd det også, men ispose er best for meg! Men for all del, jeg sier ikke at det er det riktige for andre
![]() |
![]() |
|
|