|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#5 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg utfordrer-tråd!Veronal er veldig syk, full av selvmedlidenhet, alene om ansvaret for et lite barn og takler ikke utfordringer i dag.
|
|
|
#6 |
|
Vaklende
|
Sv: Jeg utfordrer-tråd!Hmmm, da får jeg utfordre Veronal til å velge alle de letteste løsningene i dag. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
lykkelig
|
Sv: Jeg utfordrer-tråd!
Det skal jeg sannelig gjøre så fort jeg kommer meg hjem til speilet. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Veronal tok utfordringen og gikk virkelig inn for å finne de letteste løsningene både i går og dag. :syyyyk: Nå har jeg snart liggesår og er lei av å være syk.
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg utfordrer-tråd!Ehm. Noen av oss gikk tom for pm i går og har ikke kjøpt ny. Jeg er En som ikke drikker pm siden i går klokken ca 11. |
|
|
|
#12 |
|
Vaklende
|
Åh, det er den beste måten å starte på! Så flink du har vært. Går det like bra i dag? Det er deilig å være En som ikke drikker PM, hold ut. :heier: |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg utfordrer-tråd!Bra og bra... Jeg fikk noen tabletter av legen mot den kløen jeg holder på å bli |
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg utfordrer-tråd!Er du over suget nå eller får du fortsatt vann i munnen ved tanken på pm'en? |
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg utfordrer-tråd!Det beste var egentlig drømmeprinsens respons. |
|
|
|
#16 |
|
Vaklende
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Vaklende
|
Sv: Jeg utfordrer-tråd!Så bra at du ikke kjørte via butikken i dag. Det er lurt å bruke dette vinduet, det er som oftest de litt mer impulsive og plutselige "Nå slutter jeg bare" som fungerer best. Sist redigert av Balanse : 04-02-09 kl 10:02. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg utfordrer-tråd!Har du like greit lagt om kosten til lavkarbo "mens du var i gang"? |
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg utfordrer-tråd!Heier tilbake! |
|
|
|
#20 |
|
Vaklende
|
Sv: Jeg utfordrer-tråd!Klart du er En som ikke drikker Pepsi Max nå. Vann går vekk igjen. |
|
|
|
![]() |
|
|