Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forbaskade hundeeiere!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-09, 22:36   #1
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forbaskade hundeeiere!

Jeg går forresten alltid med masse poser på meg, og har mang en gang gitt pose til folk som bare skal til å gå videre etter at hunden har bæsjet.
De blir ganske forfjamset når jeg plutselig stikker en pose i fjeset på dem.
*rir kjepphest*

Gammel 21-02-09, 23:49   #2
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Vi kjørte med hestebæsj i bagasjerommet en gang. Pappa syns det var kjekt å ha på rosene.

Gammel 21-02-09, 23:50   #3
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Vi kjørte med hestebæsj i bagasjerommet en gang. Pappa syns det var kjekt å ha på rosene.

Heller hestebæsj enn hundebæsj på rosene, dah!

Gammel 21-02-09, 23:53   #4
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Hestebæsj er genialt på rosene.

Hundebæsj er ikke brukendes til noen verdens ting.
Jeg lurer på hva som får folk til å bare gå fra masse dritt på gata/i hager eller andre steder jeg. Tenker de ikke på at andre folk ferdes rundt?

Gammel 22-02-09, 00:03   #5
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Somom jeg skulle skrevet det selv. Mannen og barna brukte 3 timer her en helg for å lage en kongesnøhule. Det var den flotteste de hadde lagd noensinne pga det store snøfallet. Med sklie og hemmelige ganger og sitteplasser og greier. Når de skulle ut å leke i den dagen etter så var alle innganger sprayet gule av tiss og det lå bikkjemøkk både inni og utenfor. På vår egen gårdsplass, men ikke innenfor gjerdet dessverre (fortsatt vår tomt, ikke ut mot veien men mot jordet).

Og i det flotte skisporet vi fikk kjørt opp i går morges rett utenfor her, har nå alle de "hyggelige" hundeeiende naboene trampet rundt på beina, latt bikkjene fly vilt og pisse og drite overalt. Ikke moro å gå ut der engang. I dag kom det jo litt snø som dekket sporet da, så da blir det jo enda verre å prøve å gå de opp igjen, for hvem vet hva som skjuler seg under den rene hvite snøen (så lenge det varer).

Hadde jeg visst hvem det var skulle jeg sendt regning på rens av vinterdress til rette vedkommende, men som det ser ut nå så er vi snart de eneste i gata som ikke har hund, så det er umulig å vite hvem som synder og hvem som plukker opp dessverre.

Gammel 22-02-09, 00:08   #6
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Husker godt jeg datt på sykkel med to fulle bæreposer hestebæsj på styret.

Gammel 22-02-09, 00:13   #7
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Maimor: Jeg hadde tatt en prat med samtlige naboer jeg. Eventuelt fått satt opp et skilt og hengt en rull med hundeposer på. Sånt er skikkelig ufint! Dustete hundeeiere som ikke tar hensyn til andre mennesker!

Gammel 22-02-09, 00:33   #8
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Maimor: Jeg hadde tatt en prat med samtlige naboer jeg. Eventuelt fått satt opp et skilt og hengt en rull med hundeposer på. Sånt er skikkelig ufint! Dustete hundeeiere som ikke tar hensyn til andre mennesker!

Samtlige naboer er en gate med ca eh, langt over hundre boliger, men vi ligger i "enden" (selv om det ikke er blindvei, men en slags gjennomkjøringsvei) og får all hundetrafikken forbi her. Ikke noe velforening eller felles tavle her heller, men det er liksom veldig populært å gå tur med hunden forbi her har jeg skjønt. Sånn ca 5 ganger om dagen for enkelte. Vi har ikke så mye biltrafikk, men man skal ikke være redd hunder for å bo her.

Gammel 22-02-09, 00:58   #9
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Samtlige naboer er en gate med ca eh, langt over hundre boliger, men vi ligger i "enden" (selv om det ikke er blindvei, men en slags gjennomkjøringsvei) og får all hundetrafikken forbi her. Ikke noe velforening eller felles tavle her heller, men det er liksom veldig populært å gå tur med hunden forbi her har jeg skjønt. Sånn ca 5 ganger om dagen for enkelte. Vi har ikke så mye biltrafikk, men man skal ikke være redd hunder for å bo her.

Åh, er det ikke mulig å sette opp et skilt da? Folk må da vel klare å skjønne at man ikke liker hundebæsj og slikt i snøhuler og skispor. Eller hage og innkjørsel for den saks skyld.
Jeg hadde blitt rasende om det hadde vært utenfor hos meg.
Sånne duster er grunnen til at jeg blir skjellt ut av folk når jeg er på tur med hunden min.

Gammel 22-02-09, 01:19   #10
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Hundeeiere som ikke plukker opp etter seg er faktisk en ganske stor plage for oss som har hund og plukker opp og. Tika spiser bæsj hun, trenger jeg si mer? Ja, det trenger jeg Det lukter ikke godt av hundebæsjånde på valp, eller på noen som helst i grunnen.

Gammel 22-02-09, 01:22   #11
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Tro meg, jeg har tenkt tanken på skilt ja. Nå har de også utvidet båndtvang her, men den teller visst ikke når de kommer utenfor huset vårt!

Hva med å ta kontakt med viltnemnda? De kan sikkert sørge for at det blir skrevet ut et par bøter som svir.

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Hundeeiere som ikke plukker opp etter seg er faktisk en ganske stor plage for oss som har hund og plukker opp og. Tika spiser bæsj hun, trenger jeg si mer? Ja, det trenger jeg Det lukter ikke godt av hundebæsjånde på valp, eller på noen som helst i grunnen.

Det gjorde min og når han var valp, han vokste det heldigvis av seg.

Gammel 22-02-09, 01:27   #12
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Prøv en litt stor hundevalp konfirmasjonsdagen og det å rulle seg i bæsj.

Stod i bunda og vasket en stor terveuren full av bæsj! Hundebæsj!

Gammel 22-02-09, 01:30   #13
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Prøv en litt stor hundevalp konfirmasjonsdagen og det å rulle seg i bæsj.

Stod i bunda og vasket en stor terveuren full av bæsj! Hundebæsj!

I bunda? Er det en ny folkedrakt?

Nå har jeg ikke prøvd dette på konfirmasjonen, men har hatt en Berner Sennen, ganske samme størrelse, og hun elsket å rulle seg i kubæsj. Og med Guniss og de som nærmeste nabo og mange jorder rundt så var det ganske mye kubæsj der.

Gammel 22-02-09, 01:34   #14
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Åh bæsjerulling er en fabelaktig aktivitet på sommeren har jeg hørt.
Jeg har en relativt stor vofs, som ligner på labbetuss pelsmessig sett, gjett hvordan han ser ut etter bæsjerulling.

Gammel 22-02-09, 01:41   #15
Ciela
Erfaren

Medlem siden: Feb 2008
Ciela er populærCiela er populærCiela er populærCiela er populær
Standard

Vi opplevde også det i dag . Har sett endel bikkjetiss ved innkjørselen , men i dag tok det kaka . Da vi kom hjem 23.00 sto det et noen og pratet sammen ved innkjørselen vår , mens kjøtern deres løp løs på vår tomt . Vi har jo jentene som leker mye der . Da vi kom fortet de seg bare videre som ingen ting .

Ciela er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 01:36   #16
Left
Passiv

Standard

Nå har jeg ikke prøvd dette på konfirmasjonen, men har hatt en Berner Sennen, ganske samme størrelse, og hun elsket å rulle seg i kubæsj. Og med Guniss og de som nærmeste nabo og mange jorder rundt så var det ganske mye kubæsj der.

Eh ... der datt jeg av. Hva har guniss med den kubæsjen å gjøre? Ble det mer kubæsj fordi hun bodde i nærheten?

Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 01:38   #17
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Eh ... der datt jeg av. Hva har guniss med den kubæsjen å gjøre? Ble det mer kubæsj fordi hun bodde i nærheten?

:LOL: !! Glemte jo å skrive at de bodde på gård med kyr...

Guniss og søstrene genererer ikke så mye kubæsj sånn egentlig nei.

Gammel 22-02-09, 02:12   #18
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Jada jeg har drukket litt rødvin og bokstavene flyr.

Bunad ja!

Rulle i bæsj er kjent. Fysjameg.

Gammel 22-02-09, 02:31   #19
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Skål Misteri!

*langt nede i kaffeogbaileys*

Gammel 22-02-09, 14:11   #20
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror de fleste hundeeiere faktisk plukker opp dritten etter hundene sine. Selv må jeg ærlig innrømme at jeg har en lei tendens til å kaste posen i en søppelkasse som står lagelig til.

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:34.