|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Metallica!!
|
Sv: Forbaskade hundeeiere!Jeg går forresten alltid med masse poser på meg, og har mang en gang gitt pose til folk som bare skal til å gå videre etter at hunden har bæsjet.
|
|
|
#2 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forbaskade hundeeiere!Vi kjørte med hestebæsj i bagasjerommet en gang. Pappa syns det var kjekt å ha på rosene.
|
|
|
#4 |
|
Metallica!!
|
Sv: Forbaskade hundeeiere!Hestebæsj er genialt på rosene.
|
|
|
#5 |
|
En Som Trener
|
Sv: Forbaskade hundeeiere!Somom jeg skulle skrevet det selv. Mannen og barna brukte 3 timer her en helg for å lage en kongesnøhule. Det var den flotteste de hadde lagd noensinne pga det store snøfallet. Med sklie og hemmelige ganger og sitteplasser og greier. Når de skulle ut å leke i den dagen etter så var alle innganger sprayet gule av tiss og det lå bikkjemøkk både inni og utenfor.
|
|
|
#7 |
|
Metallica!!
|
Sv: Forbaskade hundeeiere!Maimor: Jeg hadde tatt en prat med samtlige naboer jeg. Eventuelt fått satt opp et skilt og hengt en rull med hundeposer på. Sånt er skikkelig ufint! Dustete hundeeiere som ikke tar hensyn til andre mennesker!
|
|
|
#8 |
|
En Som Trener
|
Sv: Forbaskade hundeeiere!
Samtlige naboer er en gate med ca eh, langt over hundre boliger, men vi ligger i "enden" (selv om det ikke er blindvei, men en slags gjennomkjøringsvei) og får all hundetrafikken forbi her. Ikke noe velforening eller felles tavle her heller, men det er liksom veldig populært å gå tur med hunden forbi her har jeg skjønt. Sånn ca 5 ganger om dagen for enkelte. Vi har ikke så mye biltrafikk, men man skal ikke være redd hunder for å bo her.
|
|
|
#9 |
|
Metallica!!
|
Åh, er det ikke mulig å sette opp et skilt da? Folk må da vel klare å skjønne at man ikke liker hundebæsj og slikt i snøhuler og skispor. Eller hage og innkjørsel for den saks skyld.
|
|
|
#10 |
|
Curlingkone
|
Sv: Forbaskade hundeeiere!Hundeeiere som ikke plukker opp etter seg er faktisk en ganske stor plage for oss som har hund og plukker opp og. Tika spiser bæsj hun, trenger jeg si mer? Ja, det trenger jeg
|
|
|
#11 |
|
Metallica!!
|
Hva med å ta kontakt med viltnemnda? De kan sikkert sørge for at det blir skrevet ut et par bøter som svir.
|
|
|
#12 |
|
Opp og ned
|
Prøv en litt stor hundevalp konfirmasjonsdagen og det å rulle seg i bæsj.
|
|
|
#13 |
|
Curlingkone
|
I bunda? Er det en ny folkedrakt?
|
|
|
#14 |
|
Metallica!!
|
Sv: Forbaskade hundeeiere!Åh bæsjerulling er en fabelaktig aktivitet på sommeren har jeg hørt.
|
|
|
#15 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forbaskade hundeeiere!Vi opplevde også det i dag . Har sett endel bikkjetiss ved innkjørselen , men i dag tok det kaka . Da vi kom hjem 23.00 sto det et noen og pratet sammen ved innkjørselen vår , mens kjøtern deres løp løs på vår tomt . Vi har jo jentene som leker mye der . Da vi kom fortet de seg bare videre som ingen ting . |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Eh ... der datt jeg av. Hva har guniss med den kubæsjen å gjøre? Ble det mer kubæsj fordi hun bodde i nærheten? |
|
|
|
#17 |
|
Curlingkone
|
:LOL: !! Glemte jo å skrive at de bodde på gård med kyr...
|
|
|
#18 |
|
Opp og ned
|
Jada jeg har drukket litt rødvin og bokstavene flyr.
|
|
|
#20 |
|
seru
|
Sv: Forbaskade hundeeiere!Jeg tror de fleste hundeeiere faktisk plukker opp dritten etter hundene sine. Selv må jeg ærlig innrømme at jeg har en lei tendens til å kaste posen i en søppelkasse som står lagelig til. |
|
|
|
![]() |
|
|