Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forbaskade hundeeiere!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-09, 18:43   #1
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Sint!

Forbaskade hundeeiere!

Nå kjenner jeg at jeg egentlig er ganske forbanna.

Ja det er nok av hundeeiere som ikke plukker opp dritten etter bikkja si og jeg mener at de fader meg ikke bør ha hund når de er så forgrømmade late! Men, når de nå lar hunden gå i andres gårdplasser for å pisse og drite, da er grensa nådd hos meg. Er sånn at jeg vurderer å sette opp skjul kamera for å ta jævelen. Jeg har tre unger og er da vitterlig ikke innteresert i ha hundeeksrementer i min gård!

Hva er det med folk?!

Gammel 21-02-09, 19:18   #2
vaesla
Fullverdig medlem

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Hønefoss
vaesla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Forbaskade hundeeiere!

Heisann. Jeg skjønner godt at du blir forbanna på sånne hundeeiere... Men jeg vil bare si at ikke alle er sånn. Jeg har selv 2 hunder, men jeg plukker opp møkka etter de da når vi er på tur... Men kanskje det kunne vært greit å satt opp et kamera, sånn at du da får tatt riktig eier... Hehe...

vaesla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 19:28   #3
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av vaesla, her.

Heisann. Jeg skjønner godt at du blir forbanna på sånne hundeeiere... Men jeg vil bare si at ikke alle er sånn. Jeg har selv 2 hunder, men jeg plukker opp møkka etter de da når vi er på tur... Men kanskje det kunne vært greit å satt opp et kamera, sånn at du da får tatt riktig eier... Hehe...

Nei jeg vet at alle ikke er sånn, men de som ikke plukker opp ødelegger jo litt for alle.

En ting er nå at de ikke plukker opp i grøfter, men når jeg finner hundepiss hver eneste dag langt inne i gårdsplassen, da må jeg få lov å bli sur. I dag måket jeg snø etter vi kom hjem fra vinterferie og fikk hundedritt over hele snøskuffa.

Er forresten veldig glad i hunder selv altså, har hatt flere oppigjennom årene, men har alltid plukket opp etter dem.

Gammel 21-02-09, 20:41   #4
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Åh sånne hundeeiere ødelegger så mye for oss andre som faktisk plukker opp etter hundene våre. Jeg holder på å bli gal av alle de som lar være å plukke opp.

Gammel 21-02-09, 20:54   #5
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En kollega av meg fortalte at han ble så irritert over en hundeeier som aldri plukket opp etter bikkja at han tok hele bæsjen og kasta etter fyren. Det var vist ikke nevneverdig populært.

Selv mener jeg at man ikke skal la bikkja gå inn på gårdsplassen til andre. Gjør de det er det et minimumskrav at de tar opp bæsjen. Men det er faktisk ikke alle som liker lukten av bikkjepiss heller, dah.

Selv var jeg sløv til å plukke opp etter hunden vår når det var rett rundt hekker og busker på steder jeg visste at ikke folk ferdes, men på asfalt og andres eiendom plukket jeg alltid opp. Hendte at jeg kastet posen i andres søppleboks, dah... Det er visst heller ikke så populært.

Gammel 21-02-09, 20:57   #6
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Vi så en diger kladeis rett utenfor her, og her bor 12 barn under 10 år på 5 hus. Jeg er bokstavelig talt drittlei av hundeeiere som lar hundene drite hvorsomhelst uten å plukke opp.

Kanskje jeg også skal kaste dritten etter dem , det var en god ide.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 20:57   #7
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tar gladelig imot hundebæsjposer i søppeldunken min. De blir jo tømt uten at jeg klasser nedi der.

Vi bor i et veldig turområde, og det er alltid både hundebæsj og hestebæsj i gatene. Så det bruker vi mye tid på med ungene. "Nei, ikke ta på bæsjen. La bæsjen ligge i fred. Ja, det er en hestebæsj. Hva slags bæsj tror du det er? Liten eller stor hund? Nei, vi spiser ikke hundebæsj."

Og nå på vinteren: "ikke spis gul snø".

Gammel 21-02-09, 20:59   #8
Left
Passiv

Standard

Skjønner godt at du blir forbanna ja. Ikke noe koselig å tråkke i bikkjemøkk, eller få det på spade/snøskuffe etc.
Vi var på ski forrige helg, og heldigvis hadde vi med spade, for vi skulle grave bålplass. Midt i løypa. og da mener jeg virkelig MIDT i skisporet, så lå den kabelen etter ei bikkje. Sambo gikk ved siden av minstemann, og fikk vippet den ut av skisporet med spaden. DA kan man lure på hva folk tenker på, for der er det ingen bikkjer som går løse heller. Eieren kunne ikke unngått å se det.

Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 21:01   #9
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maggie74, her.

En kollega av meg fortalte at han ble så irritert over en hundeeier som aldri plukket opp etter bikkja at han tok hele bæsjen og kasta etter fyren. Det var vist ikke nevneverdig populært.

Selv mener jeg at man ikke skal la bikkja gå inn på gårdsplassen til andre. Gjør de det er det et minimumskrav at de tar opp bæsjen. Men det er faktisk ikke alle som liker lukten av bikkjepiss heller, dah.

Selv var jeg sløv til å plukke opp etter hunden vår når det var rett rundt hekker og busker på steder jeg visste at ikke folk ferdes, men på asfalt og andres eiendom plukket jeg alltid opp. Hendte at jeg kastet posen i andres søppleboks, dah... Det er visst heller ikke så populært.

Hvis bæsjen var pakket i pose, så hadde jeg ikke sagt noe om noen kastet den i søppelkassa mi. MYE heller det enn dritt på gårdsplassen min!

Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 21:05   #10
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

DA kan man lure på hva folk tenker på, for der er det ingen bikkjer som går løse heller. Eieren kunne ikke unngått å se det.

Det er maaange som har hundene løse på skitur.både på fjellet og ellers.
For hundene deres er jo sååååå snille

Har og funnet hundedritt mitt i skispor

Og hver dag har vi gult snø på snlskaveln langt inn i innkjørsla.

hestedritt er faktisk mye mere "humant" å trø på en hundedritt. for heskedritt blir hardt etter en liten stund i sola,men den blir ikke hundedritt

Gammel 21-02-09, 21:06   #11
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Dere hundeeiere må gjerne hive bæsjen i søplekassa mi istedenfor å la den ligge i gårdsplassen.

Vist jeg en dag tar den hundeeiren på fersken så tror jeg at jeg skal fotfølge han hjem og legge bæsjen på trappa.

Gammel 21-02-09, 21:09   #12
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Ahh, kjenner jeg gleder meg til snøen smelter.
Ser noen som bare hiver litt snø over isteden for å plukke opp.
Da blir det jo borte av seg selv.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 21:10   #13
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har selv 3 hunder og tar alltid opp etter meg, jeg skjønner godt din frustrasjon.
En bekjent av meg - også hundeeier - ble irritert på en mann som ikke plukket opp etter hunden sin. Siden han alltid selv går med hundeposer i lomma, tok han opp hundebæsjen i en hundepose, knøt igjen og kastet det i hodet på mannen.

Jeg plukker opp bæsj selv på plena etter våre hunder, men hva med elgen som skiter her?

Gammel 21-02-09, 21:11   #14
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Dere hundeeiere må gjerne hive bæsjen i søplekassa mi istedenfor å la den ligge i gårdsplassen.

Vist jeg en dag tar den hundeeiren på fersken så tror jeg at jeg skal fotfølge han hjem og legge bæsjen på trappa.

Du kunne gjort det - bare vippet møkka opp på en spade, og lagt det fra deg på trappa med et "du glemte igjen noe på gårdsplassen min". Og sørg for at det er litt høyde når du slipper ned dritten, sånn at det fester seg skikkelig godt på trappa

Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 21:12   #15
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg har selv 3 hunder og tar alltid opp etter meg, jeg skjønner godt din frustrasjon.
En bekjent av meg - også hundeeier - ble irritert på en mann som ikke plukket opp etter hunden sin. Siden han alltid selv går med hundeposer i lomma, tok han opp hundebæsjen i en hundepose, knøt igjen og kastet det i hodet på mannen.

Jeg plukker opp bæsj selv på plena etter våre hunder, men hva med elgen som skiter her?

Du får kaste bæsjen i hodet på elgen.

Gammel 21-02-09, 21:13   #16
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

I mitt tilfelle var det snakk om hestemøkk i enorme mengder. Jeg spadde faenskapen oppi en diger bærepose og slepte den avgårde til naboens oppkjørsel.

En hest sto bundet utenfor en butikk i min ungdom. Så kommer det en eldre dame forbi, hun jublet over hestebæsjen og løp hjem for å hente pose. Det var kjempefin gjødsel til blomsterbedene.

Gammel 21-02-09, 21:14   #17
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Du får kaste bæsjen i hodet på elgen.

Jeg er livredd de store dyrene.

Gammel 21-02-09, 21:36   #18
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg går forresten alltid med masse poser på meg, og har mang en gang gitt pose til folk som bare skal til å gå videre etter at hunden har bæsjet.
De blir ganske forfjamset når jeg plutselig stikker en pose i fjeset på dem.
*rir kjepphest*

Gammel 21-02-09, 22:43   #19
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Det har jeg faktisk gjort i forbannelsen.
I mitt tilfelle var det snakk om hestemøkk i enorme mengder.
Jeg spadde faenskapen oppi en diger bærepose og slepte den avgårde til naboens oppkjørsel.

Jeg syns du er litt kul.

Stilig!

Gammel 21-02-09, 22:44   #20
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

En hest sto bundet utenfor en butikk i min ungdom. Så kommer det en eldre dame forbi, hun jublet over hestebæsjen og løp hjem for å hente pose. Det var kjempefin gjødsel til blomsterbedene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:19.