|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Glamorøs
|
Sv: Nettvenner?Tja, det kommer litt an på. I den andre tråden svarte jeg på om jeg tok med meg sinne over i andre tråder, forfulgte noen og fortsatte med å sende røde prikker andre steder osv. Og nei, det gjør jeg ikke. Men det er mennesker jeg er så uenig med at jeg ikke har noen interesse av å møte dem, også er det noen jeg rett og slett ikke føler at kjemien er på plass med, selv om vi ikke nødvendigvis er uenige i diskusjoner. I likhet med at jeg er rasende uenige med folk jeg liker til tider også.
|
|
|
#22 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Nettvenner?
Så flott sagt, Rosin - så den slenger jeg meg på.
|
|
|
#23 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Nettvenner?Det er vanvittig mange oppegående mennesker her på FP i forhold til en del andre forum. Det er brukere her som er lette å respektere, som stadig er morsomme, som jeg anser som sterke, solide individer. Men vennskap? Jeg har aldri følt behovet for å nærme meg noen her inne. Jeg er ikke slik som person. Jeg er ikke nær noen irl heller, for den saks skyld. Jeg er sikkert sær.
|
|
|
#24 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, jeg syns ikke det er lettere å føle et vennskap på nett enn et uvennskap. Men jeg tror det kommer veldig an på hvor følsom man er, og hvilket selvbilde man har. På en skikkelig dårlig dag kan jeg godt føle at noen er helt imot meg i en tråd, uten at det er noen åpenbar grunn. På en skikkelig god dag føler jeg at FP er fullt av de mest hjelpsomme, elskverdige og morsomme brukere. Så det svinger litt kan du si
|
|
|
#26 |
|
Passiv
|
Sånn er det med meg også. Jeg er riktignok nær noen IRL, men det er svært få. Å skaffe seg venner på nettet blir rett og slett vanskelig for meg, tror jeg. Men så er det ikke det som er målet mitt heller. |
|
|
|
#27 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Nettvenner?Jeg har blitt kjent med flere gjennom nett, men som venner har vi gått over til å maile i stedet for å skrive på åpent forum. Har flere venner jeg ikke har møtt i virkeligheten.
|
|
|
|
#30 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Nettvenner?Jeg tror de aller fleste har langt flere venner enn uvenner både på nett og irl.
|
|
|
#31 |
|
Passiv
|
Sv: Nettvenner?Jeg har ikke følt uvennskap her inne heller, er som flere andre her inne lettere konfliktsky og lar heller være å si noe enn å erte på meg noen. |
|
|
|
#32 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
Det får man virkelig håpe i hvert fall. Finnes sikkert dem som har det motsatt, men da antar jeg at det er selvforskyldt i en eller annen grad
|
|
|
#33 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det tror jeg også. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Ekvilist
|
Sv: Nettvenner?Alle her er mine venner!
|
|
|
#35 |
|
Passiv
|
Sv: Nettvenner?Å kalle noen for "nettvenn" er mindre forpliktende og nært enn å kalle folk i nærmiljøet for venner. |
|
|
|
#36 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Nettvenner?Jeg har nettvenner og det hadde jeg aldri, aldri trodd at jeg skulle si. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
By the Sea
|
Sv: Nettvenner?Det er mange her jeg liker veldig godt. Ingen jeg opplever at jeg har et vennskap med - men mange jeg godt kunne tenke meg å bli kjent med IRL.
|
|
|
#38 |
|
flisespikker
|
Sv: Nettvenner?Jeg synes det er mye enklere å bli venner enn uvenner både på nett og i RL. Jeg tenker på folk som venner eller potensielle venner hvis jeg synes at vi er på bølgelengde og at det er interessant og/eller morsomt å prate sammen. Men hvis vi ikke er på bølgelengde og/eller det ikke er så interessant å prate, så tenker jeg jo ikke på vedkommende som en uvenn av den grunn, bare som noen som jeg antagelig ikke kommer til å bli gode venner med.
|
|
|
#40 |
|
Passiv
|
Sv: Nettvenner?Jeg har mange på nett jeg bryr meg om. Men ikke så mye at jeg vil merke det om de ikke er på nett på noen dager stort sett. Det er en del mennesker som engasjerer meg på ulike vis. Det er en del jeg kan like å treffe i RL, men så langt har jeg bare møtt én av de jeg kjenner på nett. |
|
![]() |
|
|