|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Grått hår!Jeg har hatt gråe hår i så mange år at jeg nesten har glemt hvordan det var å ikke ha dem, jeg. Akk - jeg lar dem gro og forteller meg selv at det er et tegn på modenhet.
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grått hår!Mitt hår var for grått til å bruke pinsett allerede midt i tjueåra (da hadde i alle fall håret blitt tynt). Farget det jevnlig til jeg passerte 40, og vil ikke si at det sleit spesielt på håret. (hos frisør). |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Grått hår!Jeg begynte å få grått hår da jeg var 21. De første årene farget jeg hjemme, men etterhvert måtte jeg bare la frisøren håndtere sakene. Det må bare koste det det koster. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Grått hår!
Jeg var 21 da jeg fant mitt første grå hår. Gravid og hormonell var jeg også. Det endte med at jeg hulket i mannens armer i en time (mens han humret gomodig) over å ha blitt gammel før jeg ble skikkelig voksen.
![]() |
![]() |
#25 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grått hår!,,, Sist redigert av rine : 12-08-10 kl 22:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grått hår!Jeg har i over 10 år hatt en stripe i luggen med grått hår, som stadig blir tykkere. Den har opp til nylig klart å bli dekket av annet hår som ikke er grått. Men nå går ikke det lengre. Jeg farger håret når den blir for tydelig, om kommer til å gjøre det til jeg føler meg gammel nok til å la det grå vokse fritt. Foreløpig er jeg bare 32 år, og synes det er for tidlig å "let it grow".
![]() |
#28 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Grått hår!Jeg begynner snart å si som mannen: håret er ikke grått, det er bare solbleket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grått hår!Godt å høre at jeg er i selskap med mange, i det minste! Husker ikke når jeg oppdaget mine første grå hår, men det er sikkert ti år siden. Minst. Jeg er ikke klar for å vise omverdenen mitt virkelige jeg helt enda, så enn så lenge fortsetter jeg å farge. Men jeg ser poenget ditt, Anuk, om at fargingen kan bli en tvangstrøye. Det er litt sånn jeg føler det allerede, men det blir litt som å velge mellom pest eller kolera, og da velger jeg å farge ofte en stund til.
![]() |
#31 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Grått hår!... Sist redigert av rine : 12-08-10 kl 22:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grått hår!Jeg synes det er for tidlig for meg å ha håret helt naturell. Jeg er 31, og etter at jeg fikk tvillingene har jeg fått ganske mye grått. Dvs det er helt hvite hår, så det synes ganske godt i mitt mørkebrune. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Grått hår!Jeg har ved en god del anledninger fått spørsmål om jeg har stripet håret, reaksjoner har ofte vært at det er stilig. Når jeg sier at det bare er naturlig grå hår, har folk blitt paffe.
![]() |
#37 |
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grått hår!Her har det grå håret formert seg voldsomt de siste årene. Begynte vel å se noen få grå striper da jeg hadde fått mitt første barn (6 år siden), men nå er det ganske mange. Synes det er litt kjipt siden det synes så godt i mitt mørke hår, men gjør ikke noe voldsomt mye med det for å få det bort. Farger håret innimellom med ujevne mellomrom - ikke nødvendigvis fordi det er så mange grå hår, men fordi jeg har lyst til å freshe opp fargen litt.
![]() |
#39 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Grått hår!Akkurat nå er jeg litt glad for at jeg er kommuneblond (eller askeblond, eller kommunegrå om du vil) i utgangspunktet. Ser ikke for meg at jeg kommer til å oppdage de grå så godt. Enn så lenge skal jeg ta blonde striper når jeg gidder. Har farga håret mørkt flere ganger, men da ser etterveksten faktisk grå ut i forhold.
![]() |
#40 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Grått hår!Jeg oppdaget min første grå da jeg var 21. Nå er jeg 28, og har masse. Jeg farger det hver 3.måned, det holder foreløpig.
![]() |
|
|