|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Grått hår!Jeg er et godt stykke over 40 og har ikke oppdaget noen grå ennå. Må nok være genetisk. Jeg er ei heller redd for å¨eldes og å få rynker men må innrømme at den dagen mine første grå kommer så vil jeg nok streve en liten stund. Men så går livet videre. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Den som gir seg...
Sv: Grått hår!...lurer på om jeg har grå hår jeg! Nettopp blitt 38 år og aner faktisk ikke om jeg egentlig kunne ha oppdaget de første små grå. Muligens en påminnelse om at jeg kanskje burde studere meg selv mer nøye i speilet?
|
|
|
#5 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Grått hår!
Tror det er ganske vanlig. Slik var det for meg også da jeg oppdaget de første grå - de var av en helt annen tykkelse enn mitt ellers fine, glatte hår.
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Grått hår!Jeg farger, men fordi det er kult med svart hår - det har ingenting med grå hår å gjøre. Har ikke ett eneste grått hår jeg. Jeg er bare mye lykkeligere med svart hår. Farger etterveksten jevnlig. Men som sagt - bare fordi det er pent. Jeg har naturlig mørkt hår uten ett eneste grått. |
|
|
|
#9 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Grått hår!Jeg har hatt gråe hår i så mange år at jeg nesten har glemt hvordan det var å ikke ha dem, jeg. Akk - jeg lar dem gro og forteller meg selv at det er et tegn på modenhet.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Grått hår!Mitt hår var for grått til å bruke pinsett allerede midt i tjueåra (da hadde i alle fall håret blitt tynt). Farget det jevnlig til jeg passerte 40, og vil ikke si at det sleit spesielt på håret. (hos frisør). |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Grått hår!Jeg begynte å få grått hår da jeg var 21. De første årene farget jeg hjemme, men etterhvert måtte jeg bare la frisøren håndtere sakene. Det må bare koste det det koster. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Grått hår!... Sist redigert av rine : 12-08-10 kl 23:38. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Godt å høre at jeg ikke er alene om åreknuter! Det er ille, det! Jeg har (foreløpig) ingen revmatisk lidelse, men grått hår og åreknuter holder lenge. Spesielt fordi jeg er særdeles ille plaget med åreknuter.
|
|
|
#16 |
|
By the Sea
|
Sv: Grått hår!Ho,ho! Dette begynner å utvikle seg til en "FP om 40 år"- tråd!
|
|
|
#17 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Grått hår!Åreknuter?? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
navnet sjemmer ingen
Jeg har operert to ganger på samme fot og nå er de like store som før. Føkkings greier. Vondt er det også. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har operert to legger og ett lår, totalt tre operasjoner. Og etter siste svangerskap trengs det nok to-tre operasjoner til. Min mor har verken åreknuter eller grått hår, så forfengeligheten min strekker seg ikke lenger enn at jeg ønsker å se yngre ut enn henne, i det minste!
|
![]() |
|
|