|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Kan man lære seg å bli praktisk?Jeg er av den oppfatning at man helt klart kan lære seg å bli mer praktisk. Jeg har definitivt blitt det etter at jeg ble voksen og ikke minst etter at jeg fikk barn. Hadde rett og slett vært helt krise om jeg ikke hadde blitt mer praktisk.
Jeg får heller ikke det til..
|
|
|
#23 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Kan man lære seg å bli praktisk?
Var du en av dem som brukte så lang tid på rommene dine at jeg måtte ta dem etter at jeg var ferdig med mine, og egentlig skulle ned på pauserommet og flørte med vaktmesterassistenen? |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Søt og rar
|
Sv: Kan man lære seg å bli praktisk?Altså, trekkene mine blir krøllete om jeg gjør det på vrangen, dessuten lærte jeg å ta på dynetrekk som 8-åring så jeg gjør det superfort på retten.
|
|
|
#25 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Kan man lære seg å bli praktisk?Jeg får det jo selvsagt til på vrangen, men mine fancy dynetrekk har så smal åpning (nederst) pga sånn synlig pynteknapperad etc. Da er det IKKE bare å riste litt for å få det til å vrenge se tilbake over dynen igjen; man må legge hele stasen fra seg og lirke det over. Dessuten stryker jeg ofte sengetøyet
|
|
|
|
#26 |
|
Leser
|
Sv: Kan man lære seg å bli praktisk?Er dette den store: "kaller du meg dårlige stuepike" tråden?
|
|
|
#28 |
|
Søt og rar
|
Selvfølgelig,
|
|
|
#30 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Kan man lære seg å bli praktisk?Jeg har et yrke hvor det er viktig å være praktisk og har noen kollegaer som ikke er det. Etter min erfaring kan de lære å gjøre enkeltprosedyrer på en praktisk måte om noen lærer dem rekkefølgen på ting og hvordan det er lurt å gjøre det. Men jeg synes ikke de lærer prinsippene på en måte, det blir som om nesten hver prosedyre er helt ny.
|
|
|
#32 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pøh, jeg var dødsens effektiv skal jeg si deg. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Det er derfor jeg ikke dusjer. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Pauset
|
Sv: Kan man lære seg å bli praktisk?Jeg testet vrengemetoden i sta forresten. Det var forvirrende. Hva er vrengt og hva er ikke vrengt? Hvor er hjørnene i det halvvrengte trekket? |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Absolut ateist
|
Trekket er jo vrengt og så stikker du bare hendene rett inn og tar tak i hjørnene, for så å ta tak i hjørnet på dynen utenpå der igjen og svupp, så er det på.
|
|
|
#39 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Kan man lære seg å bli praktisk?Min mann er også til tider håpløs på det praktiske planet. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Kan man lære seg å bli praktisk?Når man vasker dynetrekket på vranga får man vekk loen som legger seg i hjørnene.
|
![]() |
|
|