|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Guardian of the galaxy
|
4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?Vi har altså planlagt å ha en uke ferie sammen mot slutten av juni.
|
|
|
#3 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?
Vi kan gjerne dra både innenlands og utenlands, men jeg ser for meg at chartertur til Mallorca eller Hellas er litt dumt når man bare skal være borte i 4-5 dager? Eller?
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Ja, da må man nesten være borte en uke for det er vel få reiser som er så korte. Selve flyturen tar 4-5 timer, men ofte tar det jo ganske lang tid alt det som er rundt (spesielt med charter der man ikke bare kan slenge seg inn i en taxi). |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Guardian of the galaxy
|
Jeg skal se på det, men noe sier meg at det fort blir dyrt? Men det kan settes opp på alternativlista ja. Slike familiepakker pleier jo ikke koste all verden heler.
|
|
|
#6 |
|
|
Tusenfryd er bra for da kan vi kanskje treffes: |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?Dyreparken i Kristiansand med overnatting i Kardemommeby? Jeg gjorde det et år med mine - det var stor stas og veldig ok å se dyrene på kveldstid når ingen andre var der. For å si det sånn så fikk vi håndmate små hester i ro og mak noen timer. |
|
|
|
#9 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?Takk for tips og råd alle sammen!
|
|
|
#10 |
|
I mål
|
Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?Jeg tror jeg ville tatt Gøteborg jeg. Veldig hyggelig by og rusle i. Fine kafeer, butikker hvis noen ønsker det. Man kan kjøre Paddan på kanalene, gå på Liseberg, kjøre trikk hvis det er morsomt og ikke minst gå på det fantastiske naturvitenskapelige museet som ligger rett ved Liseberg. 4-5 kosedager i Gøteborg tror jeg er topp for liten og stor. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg digger Gøteborg. Vi er der ganske ofte egentlig. Så jeg bare signerer apan. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?Legoland og Lalandia Sist redigert av m^2 : 10-03-09 kl 10:06. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?bare en ting å si: www.gustavsvik.se Helt fantastisk!
|
|
|
#14 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?Gøteborg er en utrolig sjarmerende by. Jeg har bare vært der på voksentur, men ser absolutt at det kan være en fin familieby, ja.
|
|
|
#15 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?Jeg og slår et slag for Gøteborg.
|
|
|
#16 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?Vrådal i Telemak er en liten, koselig plass der man kan leie hytter i forbindelse med hotellet og så er det slik lekepark nede ved stranden. Vi var der i fjor, og hadde det veldig hyggelig.
|
|
|
|
#17 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?Osloferie:
|
|
|
|
#18 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?Lalandia Billund åpner 24. april
|
![]() |
|
|