|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?Vi har altså planlagt å ha en uke ferie sammen mot slutten av juni.
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?
Vi kan gjerne dra både innenlands og utenlands, men jeg ser for meg at chartertur til Mallorca eller Hellas er litt dumt når man bare skal være borte i 4-5 dager? Eller?
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Ja, da må man nesten være borte en uke for det er vel få reiser som er så korte. Selve flyturen tar 4-5 timer, men ofte tar det jo ganske lang tid alt det som er rundt (spesielt med charter der man ikke bare kan slenge seg inn i en taxi). |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
Jeg skal se på det, men noe sier meg at det fort blir dyrt? Men det kan settes opp på alternativlista ja. Slike familiepakker pleier jo ikke koste all verden heler.
![]() |
#6 |
|
Tusenfryd er bra for da kan vi kanskje treffes: |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
Enten så tenker vi å ha uke 26 eller uke 28 sammen. Det hadde jo selvsagt vært fint å treffe dere.
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?Dyreparken i Kristiansand med overnatting i Kardemommeby? Jeg gjorde det et år med mine - det var stor stas og veldig ok å se dyrene på kveldstid når ingen andre var der. For å si det sånn så fikk vi håndmate små hester i ro og mak noen timer. |
![]() |
![]() |
#11 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min barndoms Paradis i Sverige: Ansia Camping i Lycksele.
Sist redigert av Enhjørning : 10-03-09 kl 11:58. Årsak: Pinlig feil av en flisespikker ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?Sverige kan camping - jeg som normann kan ikke campinglivet helt, men svenske campingplasser er ofte svært barnevennlige.
![]() |
#13 |
Off the map.
|
![]() Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?Østersund tenkte jeg også på.
![]() |
#14 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Bestill to tomannslugarer og ta med et barn hver |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Off the map.
|
![]() Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?Rett ved siden av Liseberg har de en slags utstilling, teknisk museum, dyr er det der osv, det var veldig fint å få med seg også hvis man er der.
![]() |
#16 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?KOm på en ting til.
![]() |
#17 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?Takk for tips og råd alle sammen!
![]() |
#18 |
I mål
|
![]() Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?Jeg tror jeg ville tatt Gøteborg jeg. Veldig hyggelig by og rusle i. Fine kafeer, butikker hvis noen ønsker det. Man kan kjøre Paddan på kanalene, gå på Liseberg, kjøre trikk hvis det er morsomt og ikke minst gå på det fantastiske naturvitenskapelige museet som ligger rett ved Liseberg. 4-5 kosedager i Gøteborg tror jeg er topp for liten og stor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: 4-5 dagers ferie med ex, 4-åring og 11-åring?Legoland og Lalandia Sist redigert av m^2 : 10-03-09 kl 09:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem siden: Sep 2007
Universeum ja, der var jeg sammen med storebror i høst. Det var utrolig flott der! Jeg må helt klart dra dit igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|