|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I dag synes jeg svigermor er teit....Tusen takk for alle hyggelige kommentarer og prikker |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: I dag synes jeg svigermor er teit....For en svigermor.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: I dag synes jeg svigermor er teit....Blir sint på dine vegne jeg. For en teit svigermor! Hun burde komme med en unnskyldning mens hele familien hører på. Det går ikke an å si sånt altså. |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: I dag synes jeg svigermor er teit....Hun sa ikke unnskyld nei, men hun satte seg liksom på samme sted som meg og prøvde å "godsnakke" med meg eller hva det var hun holdt på med. Hun var spesielt blid mot meg til hun dro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: I dag synes jeg svigermor er teit....Høres ut som en uanminnelig teit dame. Hvis det er noen trøst, så kan du score stort på denne i fremtiden, hver gang "hvem har verst svigermor"-konkurransen kommer opp. Aldri så galt ...
![]() |
#7 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I dag synes jeg svigermor er teit....Utrolig stygg kommentar, og viss hun virkelig skjønte at hun b***** på leggen, kunne hun bedt om unnskyldning! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: I dag synes jeg svigermor er teit....Det var jaggu meg stygt sagt! Jeg tror jeg hadde blitt forbanna... så du klarte deg nok bedre enn jeg ville gjort |
![]() |
![]() |
#10 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I dag synes jeg svigermor er teit....Nek.
![]() |
#11 |
Aktiv
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Øvre Romerike
![]() |
![]() Sv: I dag synes jeg svigermor er teit....Helt utrolig! Nei, det er ikke sånt som man sier! Jeg hadde nok slengt ut en spydig kommentar ala: "Du verden! Tusen takk for komplimentet!"
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: I dag synes jeg svigermor er teit....1. Du har vært dødsflink! 25 kilo er MYE og det har stor effekt på helsa di. Og på sex-appealen. |
![]() |
![]() |
#14 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I dag synes jeg svigermor er teit....Uff, så trist. Veldig utenksomt og stygt sagt - og litt for dumt å prøve seg med smisking etterpå.
![]() |
#15 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: I dag synes jeg svigermor er teit....Du har all grunn til å bli lei deg - men jeg håper du innser at de sosiale antennene til din svigermor nok vokser innover. Tenk heller på hva du har oppnådd enn hva den tydeligvis delvis nekete svigermora di har lirt ut av seg.
![]() |
#16 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: I dag synes jeg svigermor er teit....:rister på hodet: |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
By the Sea
|
![]() Sv: I dag synes jeg svigermor er teit....Høres ut som noe min kunne sagt. Min svigermor er veldig, veldig opptatt av at guttene hennes blir godt behandlet, og det ble nok for mye å bære for din at guttene hennes ble irettesatt på en slik brutal (
![]() |
#18 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I dag synes jeg svigermor er teit....
Tror også at dette er grunnen til at hun sa det. Hun måtte "ta igjen" på vegne av sønnene...uten å tenke seg om. Men, man sier ikke sånn til noen uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
både her og der
|
![]() Sv: I dag synes jeg svigermor er teit....Det var virkelig unødvendig og ubetenksomt sagt. Burde virkelig bedt deg om unnskyldning med én gang!! Sånt sier man bare ikke.
![]() |
|
|