Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

I dag synes jeg svigermor er teit ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-09, 21:32   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag synes jeg svigermor er teit ...

Eller egentlig er jeg lei meg. Vi har hatt bursdagsfeiring her hos oss. Pga liten plass så har vi ergometersykkelen stående i stua. Brødrene til mannen og sønnene deres (17-24 år gamle) tar ofte en sykkelkonkurranse når de er der. I dag synes jeg de tok av litt og det så ut som hele ergometersykkelen skulle ryke. Vi snakker om voksne mannfolk som veier opp mot 100 kg og mer som sykler som idioter for å sykle 1 km fortest eller noe teit i den duren. Uansett så sa jeg ifra at de fikk være forsiktig. Akkurat da satt den eldste brodern til mannen der og han er ca 2 m høy og veier sikkert 120 kg. Svigermor presterer å si til meg: Ja men du veier jo like mye så det kan jo ikke være så farlig. Dette sier hun foran HELE familien. Og greit jeg er IKKE tynn, men å bli sammenliknet med en STOR mann og vekta hans når jeg er 168 høy, det var faktisk ikke kult. Jeg vet at jeg sikkert ikke skal bry meg om det, men jeg ble veldig lei meg. Hun forstod at hun hadde driti seg ut og prøvde desperat å ro seg i land.

Så nå er det det eneste jeg tenker på......

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 21:37   #2
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: I dag synes jeg svigermor er teit....

Det var utrolig teit og uomtenksomt sagt. Jeg kan si tusen gang at du ikke skal tenke på det, men jeg vet hvordan slike idiotiske ting kan etse seg fast.
Du får trøste deg med at hun skjønte at hun dreit på draget - det er ikke alle som gjør det etter et slikt utsagn dessverre.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 21:39   #3
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

For en fæl dame, forstår godt at du er lei deg.

Gammel 14-03-09, 21:41   #4
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Uff, det var en lei situasjon - ikke pent sagt av svigermoren din i det hele tatt, man bør holde seg for god for slike kommentarer, man kan aldri vite hvor skoen virkelig trykker for andre ... Jeg håper du kan legge det til siden og ikke tenke så mye på det, men jeg vet det er vanskelig. Enda bra svigermoren din skjønte at hun burde holdt kjeft da, selv om det ikke hjelper noe. Hun har i allefall litt å tenke på hun også.

En god

Gammel 14-03-09, 21:41   #5
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Teit svigermor.

Gammel 14-03-09, 21:42   #6
Siwa

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Vet du sånn sier man ikke til folk, uansett liksom
Du har all grunn til å synes svigermor er teit, for det er hun virkelig i innlegget ditt her.. Hadde nok blitt skikkelig dødsfornærma selv, og når alle har dratt hadde jeg helt sikkert felt noen tårer til mannen og fortalt han hvor teit mora hans hadde vært!!

En stor og god til deg

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 21:44   #7
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Hadde noen sagt dette til meg så hadde jeg snudd på en femøring og gått min vei tror jeg, men mulig jeg hadde spist det i meg om det var et av barna mine som hadde bursdagsfeiring.

Gammel 14-03-09, 21:48   #8
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Utrolig teit gjort av svigermor. :trøsteklem:

Gammel 14-03-09, 21:50   #9
amo

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Helt unødvendig kommentar fra din svigermor. Pointet var vel "herjingen", og ikke vekten?

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 21:54   #10
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og mannen har snakket om det i kveld og han synes også at mora hans var skikkelig teit. Han hadde lyst til å si noe til henne, men ville ikke ødlegge stemningen, det var jo en barnebursdag. Det ble helt stille noen minutter etter dette før hun desperat begynte å ro seg inn. Det var tydlig at alle syntes dette var ubehagelig. Jeg er den feiteste av damene som var her i dag, sønnen hennes som satt på sykkelen er den feiteste av mannfolka. Men man sier uansett ikke sånt. Og hun vet jo at jeg har gått ned 25 kg.....

Gammel 14-03-09, 21:57   #11
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nais!

Det er selvsagt lettere å si enn å gjøre, men du får bare heve deg over det og himle med øynene. Du vet jo at det er hun som er teit.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 22:01   #12
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Det var en litt ubehagelig kommentar ja. Skjønner godt du blir sint og lei deg.

Gammel 14-03-09, 22:06   #13
Frantzen
Passiv

Standard

Det var forferdelig tankeløst sagt, ja. Også vet jeg godt hvordan slikt kan brenne seg fast uansett hvor rasjonelt man prøver å se på det.

Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 22:10   #14
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Erre mulig? Møkkakjerring.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 22:37   #15
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Helt enig i at svigermor var skikkelig utenksom, og det var en frekk kommentar.

Tenk om hun bare kunne tatt deg til side og bedt om unnskyldning..

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 22:39   #16
Kneazle
Passiv

Standard

Svigermor er teit, og det er hun som bør føle seg ille til mote. Men sånt gjør vondt, ja.

Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 22:40   #17
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skikkelig unødvendig og nedlatende, men det MÅ du ikke bry deg om. Svigermødre er skapt for å være teite

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 22:41   #18
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes faktisk hun bør deg om unnskyldning, for sånt sier man bare ikke! Tenk for et godt forbilde hun var for ungene som var tilstede..

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 22:45   #19
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Det var en utrolig ubetenksom og teit kommentar..

Gammel 14-03-09, 22:47   #20
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer og prikker

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:08.