|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() I dag synes jeg svigermor er teit ...Eller egentlig er jeg lei meg. Vi har hatt bursdagsfeiring her hos oss. Pga liten plass så har vi ergometersykkelen stående i stua. Brødrene til mannen og sønnene deres (17-24 år gamle) tar ofte en sykkelkonkurranse når de er der. I dag synes jeg de tok av litt og det så ut som hele ergometersykkelen skulle ryke. Vi snakker om voksne mannfolk som veier opp mot 100 kg og mer som sykler som idioter for å sykle 1 km fortest eller noe teit i den duren. Uansett så sa jeg ifra at de fikk være forsiktig. Akkurat da satt den eldste brodern til mannen der og han er ca 2 m høy og veier sikkert 120 kg. Svigermor presterer å si til meg: Ja men du veier jo like mye så det kan jo ikke være så farlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I dag synes jeg svigermor er teit....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I dag synes jeg svigermor er teit....
![]() |
#4 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: I dag synes jeg svigermor er teit....Uff, det var en lei situasjon - ikke pent sagt av svigermoren din i det hele tatt, man bør holde seg for god for slike kommentarer, man kan aldri vite hvor skoen virkelig trykker for andre ... Jeg håper du kan legge det til siden og ikke tenke så mye på det, men jeg vet det er vanskelig. Enda bra svigermoren din skjønte at hun burde holdt kjeft da, selv om det ikke hjelper noe. Hun har i allefall litt å tenke på hun også.
![]() |
#5 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: I dag synes jeg svigermor er teit....Teit svigermor.
![]() |
#6 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I dag synes jeg svigermor er teit....Vet du sånn sier man ikke til folk, uansett liksom
![]() |
#7 |
Off the map.
|
![]() Sv: I dag synes jeg svigermor er teit....Hadde noen sagt dette til meg så hadde jeg snudd på en femøring og gått min vei tror jeg, men mulig jeg hadde spist det i meg om det var et av barna mine som hadde bursdagsfeiring.
![]() |
#9 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: I dag synes jeg svigermor er teit....Helt unødvendig kommentar fra din svigermor. Pointet var vel "herjingen", og ikke vekten?
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Sv: I dag synes jeg svigermor er teit....Jeg og mannen har snakket om det i kveld og han synes også at mora hans var skikkelig teit. Han hadde lyst til å si noe til henne, men ville ikke ødlegge stemningen, det var jo en barnebursdag. Det ble helt stille noen minutter etter dette før hun desperat begynte å ro seg inn. Det var tydlig at alle syntes dette var ubehagelig. Jeg er den feiteste av damene som var her i dag, sønnen hennes som satt på sykkelen er den feiteste av mannfolka. Men man sier uansett ikke sånt. Og hun vet jo at jeg har gått ned 25 kg..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: I dag synes jeg svigermor er teit....Det var forferdelig tankeløst sagt, ja. Også vet jeg godt hvordan slikt kan brenne seg fast uansett hvor rasjonelt man prøver å se på det. |
![]() |
![]() |
#14 |
Teller ned
![]() Sv: I dag synes jeg svigermor er teit....Erre mulig? Møkkakjerring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: I dag synes jeg svigermor er teit....Svigermor er teit, og det er hun som bør føle seg ille til mote. Men sånt gjør vondt, ja. |
![]() |
![]() |
#17 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: I dag synes jeg svigermor er teit....Skikkelig unødvendig og nedlatende, men det MÅ du ikke bry deg om. Svigermødre er skapt for å være teite
![]() |
#18 |
Lykkelig nygift.
![]() Sv: I dag synes jeg svigermor er teit....Jeg synes faktisk hun bør deg om unnskyldning, for sånt sier man bare ikke! Tenk for et godt forbilde hun var for ungene som var tilstede..
![]() |
#19 |
Flax
Hvor: Bergen
![]() Sv: I dag synes jeg svigermor er teit....Det var en utrolig ubetenksom og teit kommentar..
![]() |
#20 |
![]() Sv: I dag synes jeg svigermor er teit....Tusen takk for alle hyggelige kommentarer og prikker |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|