Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Dere som har store, flotte massasjedusjkabinett

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-09, 08:04   #21
sannereg
Aktiv

sannereg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
sannereg er litt kul
Standard

Sv: Dere som har store, flotte massasjedusjkabinett

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg er så harry at jeg gjerne ville hatt et slikt.

da er vi 2, jeg skulle ønske badet vårt var stort nok til en slik en... drømmer....

sannereg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 08:37   #22
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har steam og massage dusj til 1 person så det er betydelig mindre enn den modellen på bildet. Det er på størrelse med et vanlig dusj kabinett. Steam blir brukt og er veldig deilig. Massage dusjen blir så godt som aldri brukt siden vi også har boblekar og massagen man får der er bedre. Vårt kabinett er enkelt å holde rent, det er iallefall som nytt enda etter 3 år.

Nå har vi kjøpt nytt hus og skal pusse opp badet der også. Vi skal definitivt ha boblekar, steam dusj er ikke sikkert, men mannen sier at han skal ha sånn regnhode til dusjen for det bruker han alltid. Jeg bruker det vanlige dusjhodet.

Sånn ser det ut hos oss

Gammel 27-03-09, 08:51   #23
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Svigers har steamdusj både hjemme og på hytta. De er veldig fornøyd, men det er mest vanlig dusj som blir brukt. PÅ hytta var det mye billigere å kjøpe en steamdusj enn å lage et helt bad der. Funker bra, ser stygt ut når de ikke akkurat blir vasket så ofte. Vi kommer til å sette inn en enkel utgave lignende den meisje viste over fordi det er tryggere enn å dusje rett på gulvet med tanke på fukt og slikt.

Gammel 27-03-09, 09:21   #24
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi var nettopp på visning på et rekkehus med et relativt lite bad. I tillegg til at badet var lite fra før, så hadde de jammen skvist inn et sånn der romskip.
Jeg overdriver ikke når jeg sier at det tok opp i hvert fall 50% av gulvflaten der inne ...

Det var av typen med telefon, radio, tropisk regn og massasjebad (altså sitteplass) og i det hele tatt.
Sikkert kjekt å ha om man har sinnsykt med plass og to bad, jeg klarer meg finfint uten.

Her er bilde:

Gammel 27-03-09, 09:23   #25
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan er vannforbruket på romskip kontra vanlig dusj?

Gammel 27-03-09, 09:27   #26
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svigerinna mi har nettopp pusset opp badet. Et digert bad - med romskip. De kjøpte det billig - og erkjenner selv i ettertid at det ikke er verd pengene. De har det jo som badkar til yngstemann - men ellers er det ikke noe stas i følge dem.

Klart: I starten var det mye tropisk regn og radiolytting - men med 2 voksne, 2 tenåringer og 1 4-åring er det liten åpning for å bruke laaaaang tid i dusjen. (De har ett bad til i tillegg de da)

Gammel 27-03-09, 10:22   #27
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg har så lyst på en slik!
Men på et passe stort bad selvsagt. Og med sånne selvrensende dyser.

There's no such thing as selvrensende dyser!!

Vi har hatt noe liknende, og tro meg - det er et sant h*** å holde rent!!

Gammel 27-03-09, 10:27   #28
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kan forstå slike små massasje-/steam-dusjer på bad som er for små til å ha badekar, da får man jo et slags alternativ hva angår velvære. Men et så digert, da? Da ville jeg helt klart mye heller hatt en vanlig badekar og noen duftlys. :enkel:

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 16:38   #29
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Vi har en slik romskip. Altså på første bildet. Vi er veldig fornøyd. Lett å holde rent, ungene elsker å bade i. Også er det deilig med den alarmsystemet. Slipper å rope hvis det er noe.

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 17:23   #30
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Åh, alarmsystem i dusjen er jo genialt. Da kan hele nabolaget, ikke bare naboen, høre meg når jeg hyler: "Gi faen i å tappe kaldvann når jeg står i dusjen! Jeg brenner meg!" og "Nei, du får ikke gå på do nå! Jeg står i dusjen!"

Gammel 27-03-09, 17:40   #31
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Fnis.

En venninne har et sånn der romskip. Men de får bare inn samisk radio.

Gammel 27-03-09, 17:48   #32
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Vi har forresten ganske stort bad. Så vi kunne godt hatt 2 slike romskip før det ble like trangt som på første bildet!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 17:50   #33
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Det er kanskje litt flaut å ha intercom i dusjen når man står der og gauler "Beam me up, Scotty!".

Gammel 27-03-09, 17:56   #34
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

En venninne har et sånn der romskip. Men de får bare inn samisk radio.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 19:32   #35
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et vennepar har kjøpt et slikt kabinett. Med "the works" selvsagt

For en stund siden kunne de avsløre at de var i ferd med å gå bananas fordi kabinettet, som er produsert i Asia et sted, sier hyggelig "thank you for using" på gebrokkent engelsk _hver_ gang de er ferdig med å dusje. De aner ikke hvordan de skal få slått av denne blide dama heller...

Gammel 27-03-09, 19:37   #36
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Vi har steam og massage dusj til 1 person så det er betydelig mindre enn den modellen på bildet. Det er på størrelse med et vanlig dusj kabinett. Steam blir brukt og er veldig deilig. Massage dusjen blir så godt som aldri brukt siden vi også har boblekar og massagen man får der er bedre. Vårt kabinett er enkelt å holde rent, det er iallefall som nytt enda etter 3 år.

Nå har vi kjøpt nytt hus og skal pusse opp badet der også. Vi skal definitivt ha boblekar, steam dusj er ikke sikkert, men mannen sier at han skal ha sånn regnhode til dusjen for det bruker han alltid. Jeg bruker det vanlige dusjhodet.

Sånn ser det ut hos oss

Er det med innlagt do?

Gammel 27-03-09, 20:37   #37
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Et vennepar har kjøpt et slikt kabinett. Med "the works" selvsagt

For en stund siden kunne de avsløre at de var i ferd med å gå bananas fordi kabinettet, som er produsert i Asia et sted, sier hyggelig "thank you for using" på gebrokkent engelsk _hver_ gang de er ferdig med å dusje. De aner ikke hvordan de skal få slått av denne blide dama heller...

Oh my, jeg hadde definitivt begynt å vaske meg med klut og tørrshampo i stedet for å utsette meg for slikt tidlig om morgenen.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-09, 20:45   #38
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Kult!! Jeg har aldri tenkt på å ha et før denne tråden, og utseende fristet heller ikke. Men gadgeter som snakker, har personlighet og ikke hører etter. I'm in love.

Gammel 27-03-09, 20:48   #39
Left
Passiv

Standard

Kunne godt ha hatt en slik monsterdusj, men da måtte badet mitt vært stort, og det hadde sikkert vært greit med et bad til.

Svar med sitat
Gammel 28-03-09, 21:00   #40
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Er det med innlagt do?

:hehe: Nei.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:02.