|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Dere som har store, flotte massasjedusjkabinettEller, flotte og flotte... Jeg syns ikke det er så lekkert.
![]() |
![]() |
#4 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som har store, flotte massasjedusjkabinettKjenner noen som har mindre utgaver enn du viser til, men jeg har inntrykk av at etter 14 dager er det ikke så stas med massasjedusj lenger og det vanlige trykket brukes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Dere som har store, flotte massasjedusjkabinettJeg er ikke kjent med sånt men dette over på bildet ødelegger jo hele badet. Om de er så ruvende så ville jeg da heller hatt det på et vaskerom.. de må vel være tett rundt pga. damp/badstue eller noe?? Og da ser det jo bare enda mer ruvende ut..
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Dere som har store, flotte massasjedusjkabinettDette ser jo nesten ut som kombinert dusj og badekar? Eller er det ikke så dypt som det ser ut? |
![]() |
![]() |
#7 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Akershus
![]() |
![]() Sv: Dere som har store, flotte massasjedusjkabinettJeg ser for meg at det blir mye å holde rent, ja.. Og er det ikke mest stas i begynnelsen?
![]() |
#8 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Dere som har store, flotte massasjedusjkabinett
Hm, kanskje det. Det er jo praktisk nok. Men jeg ville definitivt solgt hele kabinettet og heller satt inn et badekar med løveføtter, evt mer moderne løveføtter.
![]() |
![]() |
#9 |
Egenial
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som har store, flotte massasjedusjkabinettFnis. Er det radio og telefon og sånn i det?
![]() |
#10 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() |
![]() |
#11 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
#12 |
heimføing
|
![]() Sv: Dere som har store, flotte massasjedusjkabinettGanske pussig at ingen som faktisk har et sånt har rykket inn her og fortalt hvor flott det er? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som har store, flotte massasjedusjkabinettInne i dette romskipet over her må det da være mulig for hele familien å spise middag også? Det var helt vilt overdimensjonert i forhold til størrelsen på badet...
![]() |
![]() |
#19 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som har store, flotte massasjedusjkabinettVi var inne på tanken med å kjøpe en steamdusj. Jeg klarer meg godt uten, men samboeren min elsker slike greier. Jeg tror at man bruker det masse de første ukene, så går man tilbake til vanlig dusj. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Dere som har store, flotte massasjedusjkabinettVi har steamdusj (for én). Det er helt suverent å kunne fyre opp dampen når man er litt frossen eller møkkete etter en lang dags arbeid. Det blir, som mange har påpekt, ikke så ofte brukt, men gull når det trengs. Og den fungerer som en helt vanlig dusj også, tro det eller ei.
![]() |
|
|