|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
![]()
Å finnes det da? slik skulle jeg hatt |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Mannen...den var herlig
![]() |
#25 |
Erfaren nok
|
![]()
![]() |
#32 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Den idiotiske smoothieblenderen som det ikke går an å få en dritt ut av for frukten tetter igjen helletuten nederst. Det funker mye bedre med stavmikseren, for da får jeg med alt fruktkjøttet og så er den superenkel å skylle av. Det er ikke smoothieblenderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Skal vi se, nå har vi veldig lite kjøkken så har satt bort alt vi ikke hadde bruk for som vi hadde i skap i Leiligheten
![]() |
#37 |
Nybegynner
Hvor: Hønefoss
![]() |
![]()
Ikke så dum løsning detta |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Nybegynner
Hvor: Hønefoss
![]() |
![]() Det mest fortreffelige jeg har på kjøkkenet mitt kommer fra mannens singelbo. Jeg har kastet det meste, som foreksempel plommesteinfjerner, men har beholdt tacoskjellbeholderen til skrekk og advarsel. Halve morroa med taco er jo å grise - MASSE! |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Audacious
|
![]()
Åååå, måtte du minne meg på det? Jeg var faktisk litt småsnurt da jeg flyttet hjemmefra i en alder av nitten og ikke fikk lov til å ta med meg druesaksen i sølv! Til gjengjeld forhandlet jeg meg fram til en osteknapp i sølv, med monogram. Å si at den er i hyppig bruk vil være en mild overdrivelse.
![]() |
#40 |
Klatrer
![]() |
![]()
Klarer du deg uten salt? helt? til middagslaging og alt?
![]() |
|
|