Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Harry Potter and the Half Blood Prince

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-09, 21:26   #21
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry Potter and the Half Blood Prince

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Er du rollespillfantasyhardcore? Det er nemlig han

Spilt en del rollespill men ikke hardcore der nei, men leser mye fantasy. Men når barna blir større så kommer han sikkert til å like å lese bøkene for dem.

Gammel 17-04-09, 21:30   #22
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Iset: Potter-maratonhelg i nyhuset deres før premieren? Du, jeg, Krystall og Inter?

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 21:31   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja det ser jeg på som en selvfølge! Er vi ekstra heldige har vi fått inn både lerret og projektor da, og har koblet til hjemmekinoanlegg med knallbra lyd. Men det blir jo bra uansett. Ungene sover to etasjer oppe, så om vi ikke får barnevakt så trenger vi ikke å være så rolige heller.

Ikke har vi fått solgt baren enda heller da, sannsynligvis, så vi får sitte i baren i pausene.

Gammel 17-04-09, 21:36   #24
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Spilt en del rollespill men ikke hardcore der nei, men leser mye fantasy. Men når barna blir større så kommer han sikkert til å like å lese bøkene for dem.

Ja, det tror jeg nok- selv om han en gang uttalte at "The Hobbit" var en like bra barnebok som den første Harry Potterboken Det var riktignok før vi fikk barn, da han fremdeles mente at Ringenes Herretrilogien(filmene) var passende underholdning for en sjuåring

Sist redigert av Vianne Rocher : 17-04-09 kl 21:42.
Vianne Rocher er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-04-09, 21:40   #25
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Jeg gleder meg virkelig til filmen. Denne boken er den aller tristeste, synes jeg. Det kan kanskje ha noe med at jeg satt og leste den på barsel i 05. Jeg hulket nok mer enn normalt da Dumbledore døde og ble gravlagt.

Gammel 17-04-09, 22:22   #26
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Herregud som jeg gleder meg!!

Pamina: jeg gråt og bannet. Ble skikkelig forbannet faktisk.

Gammel 17-04-09, 22:23   #27
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble også helt satt ut av den scenen der ja. Og begravelsen, tårene bare rant. Grugleder meg til å se det i filmen, spesielt det sistnevnte.

Gammel 17-04-09, 22:34   #28
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Klabern, om jeg ikke er på plass akkurat den 15, skal det ikke ta mange dagene før jeg har sett den.
Jeg er veldig spent på hva de har gjort med fremstillingen denne gangen, Jeg synes OotP var for kort i forhold til bokas mammutsize. For min del kunne filmen godt ha vært 3 timer lang, istedetfor usle 2 t og 20 min.
Jeg har lest kommentarer fra enkelte preview selects, og det virker som om det fokuseres mye på romantikk i den neste filmen. Greit nok det, så lenge det ikke går utover den øvrige handlingen.
Jeg sa spent, ja.
:HP-nerd:

Gammel 18-04-09, 18:32   #29
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Megamie: ja, jeg trodde vel egentlig ikke det var sant, jeg var sjokkert og trodde virkelig at noen kødda med hodet mitt. Det var på en måte godt å lese siste boka og se at ting faktisk fungerte uten Dumbledore

Gammel 19-04-09, 09:57   #30
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Dette blir et av høydepunktene i Juli!

Gammel 24-04-09, 00:05   #31
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Jeg gleder meg!!

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-09, 23:43   #32
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Been there, done that!

Gammel 18-07-09, 01:32   #33
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg og, vi så den i kveld. Veldig bra, men mye feil ut fra boka, selvsagt. Litt skuffende, men bra allikevel.

Hele begravelsen til DD var utelatt, for faen. Han døde og vips var filmen slutt.

Gammel 18-07-09, 08:46   #34
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Så i går, ikke imponert. For lite story, for mye tenåringsklining.

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-09, 12:45   #35
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Så i går, ikke imponert. For lite story, for mye tenåringsklining.

Både jeg og mannen var skuffet da vi så den natt til fredag. At de velger å gjøre så mange forandringer fra boken irriterte meg!
Mannen skal se den sammen med de to eldste i dag, og jeg er spent hva de synes.

Gammel 18-07-09, 15:38   #36
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Standard

Jeg hadde ikke så høye forventninger etter forrige film, så jeg vil ikke si jeg ble skuffet. Jeg synes denne filmen var bedre. Forståelig nok må de gjøre endringer i forhold til boka, og det gjør filmen lettere overfladisk.

Men jeg må innrømme at jeg ikke skjønte hvorfor de hadde med den scenen der dødseterne setter the Burrow i brann. Det rimer ikke med noe fra boken, og ga ingen nødvendige clues, såvidt jeg kunne skjønne.

Gammel 18-07-09, 15:45   #37
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi skal se den i dag og jeg er ikke noe Harry stor fan. har ikke lest bøkerne, men mann har så jeg er med bare som date ,og for å få fri fra ungene
Har sett alle andre filmer og gleder meg, men har ikke skyhøye forventninger

Gammel 18-07-09, 18:31   #38
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal se alle filmene jeg og. Når alle har kommet i butikken da vel og merke. :file: Hvor mange filmer til forventes det at kommer?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-09, 19:00   #39
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg skal se alle filmene jeg og. Når alle har kommet i butikken da vel og merke. :file: Hvor mange filmer til forventes det at kommer?

Det kommer vel to til etter denne.

Gammel 18-07-09, 19:08   #40
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Det kommer to til ja, men det er egentlig én film som er delt i to deler med et halvt års mellomrom pga. at den ellers blir for lang. Etterpå er det helt slutt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:02.