Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilken barnevogn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-09, 19:51   #21
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken barnevogn?

Simo bagvogn til baby/bagperioden og OTH etterpå.
ALDRI småhjul på mine vogner!

Gammel 22-04-09, 20:05   #22
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Ser ut som om vi burde ha hatt OTH og Bugaboo i følge deres svar. Pr i dag så har vi ikke tilgang på noen av disse.
Ser i dag ut som om vi får tilgang på Simo, Brio, Teutonia, DBS, Basson (de har også x-lander og Peg perego) Creeps og Easywalker.

Gammel 22-04-09, 20:09   #23
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

OTH og Zapp.

Gammel 22-04-09, 20:13   #24
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Jeg ville valgt de samme som vi har hatt:
Bugaboo Cameleon
OTH UJ/MB
TFK Buggster til bilen og reiser

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-09, 20:21   #25
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I og med at dette er den perfekte verden, så har jeg selvfølgelig fått med meg profesjonelle designere og laget drømmevogna - også kalt bauchobilen. Den veier lite, har stor bag, slåes lett sammen, kan snues begge veier, har full liggestilling og finnes med mange trekk (som er vind- og vanntett men pustende), skikkelig stormtrekk og god kvalitet.

---
Forøvrig er jeg ikke bitt av vognbasillen. Vognbasillen har ikke slikket på meg engang. - Jeg tror jeg velger OTH - og sjal.

Gammel 22-04-09, 20:45   #26
September
Aktiv

Medlem siden: Jan 2009
September er litt kul
Standard

Jeg ville hatt Simo duo og OTH.

Gammel 22-04-09, 20:48   #27
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Forøvrig er jeg ikke bitt av vognbasillen. Vognbasillen har ikke slikket på meg engang..

Har aldri vært bitt av vognbasillen jeg eller. Derfor har jeg veldig mye å lære nå da jeg skal selge vogner.

Gammel 22-04-09, 20:53   #28
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bugaboo! Den skal forhåpentligvis bestilles i juni/juli.

Gammel 22-04-09, 20:53   #29
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken barnevogn ?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Peg Perego pliko p3 som reisetrille (...)

Den hadde jeg til minsten og var utrolig fornøyd. Brukte den fra han var ganske liten siden ryggen kan legges helt ned, og den var veldig god å trille.

Ellers begynner det å bli noen år siden jeg har hatt barnevogn og jeg aner lite om hva som finns der ute. Men søster'n har en Brio kombivogn og den syns jeg er helt håpløs å trille.
Det samme med trilla de har, men den husker jeg ikke merket på.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-09, 21:00   #30
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

OTH og kanskje trehjulingen til Teutonia (der sportsvognsdelen kan snus begge veier).

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-09, 21:49   #31
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ville hatt en stor bagvogn fra Brio eller Simo, også byttet til TFK etterpå, eller OTH. Muligens måtte jeg hatt en Teutonia MIstral i mellomtiden når barnet er for lite til å sitte i en TFK/OTH.

Gammel 22-04-09, 22:49   #32
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Oth er den beste vognen jeg har hatt. Utrolig dumt at den ikke har vendbart styre! Bugaboo på soleklar nr 2.

Gammel 22-04-09, 22:50   #33
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Av de merkene du nevner tror jeg at jeg hadde satset på Brio og Teutonia.

Gammel 22-04-09, 22:53   #34
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Ser ut som om vi burde ha hatt OTH og Bugaboo i følge deres svar. Pr i dag så har vi ikke tilgang på noen av disse.
Ser i dag ut som om vi får tilgang på Simo, Brio, Teutonia, DBS, Basson (de har også x-lander og Peg perego) Creeps og Easywalker.

Da hadde jeg valgt en Simo kombi som begynnervogn og gått over til en Easywalker når barnet ble større.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-09, 23:09   #35
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-09, 23:10   #36
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Blandt disse ville jeg droppa DBS. Den er for ukjent for meg. Dessuten tror jeg de andre merkene vil utfylle DBS både i pris og utforming, ut fra det lille jeg vet om DBS.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-09, 23:24   #37
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Blandt disse ville jeg droppa DBS. Den er for ukjent for meg. Dessuten tror jeg de andre merkene vil utfylle DBS både i pris og utforming, ut fra det lille jeg vet om DBS.

Jeg vet ingen ting om DBS barnevogn. men har tilgang på den fordi jeg skal ha inn andre produkter fra den leverandøren som har den.

Gammel 22-04-09, 23:27   #38
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Den jeg har. TFK joggster twist.
Og så kanskje en zappe eller en sånn liten tfk eller den som ligner på zappen men kan legge ned ryggen, har kalesje og fotpose og koster 1000 kr mindre*husker ikke hva den heter men de har den eks på barnas hus*

Gammel 22-04-09, 23:28   #39
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

DBS lager bare sportsvogner nå ala emaljunga scootrer
Førhadde de en 3hjuling som rustet i stykker etter 3 dagers bruk.

Gammel 22-04-09, 23:55   #40
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Den jeg har. TFK joggster twist.
Og så kanskje en zappe eller en sånn liten tfk eller den som ligner på zappen men kan legge ned ryggen, har kalesje og fotpose og koster 1000 kr mindre*husker ikke hva den heter men de har den eks på barnas hus*

Titanium Breeze heter den. Jentungen klatret opp i den med en gang i butikken og ville ikke ut av den, så for vår del var valget enkelt når trille skulle kjøpes.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:31.