Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilken barnevogn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-09, 17:28   #1
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvilken barnevogn?

Hvis du fritt kunne velge vognparken din, hvilken vogn/vogner ville du valgt da ?

Gammel 22-04-09, 17:37   #2
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken barnevogn ?

Sånn til mitt bruk så ville jeg valgt OTH og Bugaboo.

Gammel 22-04-09, 17:39   #3
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Bugaboo Cameleon

Og en trehjuling ala OTH/Babyjogger City

Quinny zapp/den derre kopien som har liggestilling.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-09, 17:58   #4
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har forsåvidt kunne velge fritt og har endt opp med:

Stokke Xplory
Teutonia spirit S3
Quinny Zapp
OTH

Jeg vil selge OTH og mannen spiriten. Så da sitter vi fortsatt her med fire vogner.

Gammel 22-04-09, 18:01   #5
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Om jeg kunne velge uten hemninger så hadde jeg utstyrt meg med en Bugaboo Cameleon, en OTH, en Stokk Xplory, og en Quinny Zapp.

Zappen og OTHen har jeg, men de to andre kan jeg bare drømme om.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-09, 18:05   #6
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville hatt Brio Happy som bagvogn. Alternativt TFK Joggster Twist (eneste dumme med denne er at sporstvogndelen er så himla bred, i mine øyne).
Babyjogger City (enten Classic eller Elite) som sportsvogn og kanskje også duovogn (det finnes bag til den, men jeg vet ikke hvor lang den er).
Peg Perego pliko p3 som reisetrille (eller Maclaren).

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-09, 18:16   #7
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heldigvis er vi ferdig med barnevogner, men hvis jeg trengte det og hadde masse penger så hadde det sikkert blitt en bugaboo. Zappen har vi og den ville jeg fremdeles hatt. Jeg ville nok hatt en vogn med fire solide hjul og, så da hadde det sikkert blitt en Emmaljunga og.

Sist redigert av Anne C : 22-04-09 kl 18:55. Årsak: Teit skrivefeil
Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-09, 18:17   #8
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ganske kjedelig og ville valgt en Simo Kombivogn og etterhvert en Simo sportsvogn eller trille. Muligens en Zapp også, til å ha som "kjøpesentervogn" når barnet ble et par år.

Har hatt OTH og var ikke fornøyd.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-09, 18:19   #9
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Takk for svar, dere er til god hjelp for meg. Vil gjerne ha svar fra de som ikke trenger vogn også. Hvlken vogner ville du valgt om du trengte vogn ?

Gammel 22-04-09, 18:33   #10
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

90% av barselgruppa mi har Emmaljunga.

Gammel 22-04-09, 18:38   #11
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

TFK joggster twist eller joggster x
TFK Buggster

Mulighens en Buggabo eller lignende modell. Siden Joggster X sin nye bag kan brukes som sittedel mot deg så ser jeg ikke helt behov for annen vogn lenger.

*TFK fan*

Tvillingvogn ville jeg valgt TFK eller OTH. Trillingvogn garangert OTH (Håper og tror at dette aldri blir en problemstilling)

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-09, 18:48   #12
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Har hatt OTH og var ikke fornøyd.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-09, 18:58   #13
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville valgt OTH igjen. I tillegg ville jeg gjerne hatt en bagvogn til de verste vintermånedene her i Tromsø - vi hadde Emaljunga, og var fornøyd med den. Hadde duovogn, og brukte sportsvogndelen som sovevogn i alle fall på vinteren til Snuppa var ganske stor (2 år?).
Zapp'en er genial til større barn som ikke trenger å sove på dagen, og jeg hadde gjerne kjøpt en slik.

Det er sikkert lurt å velge en av de store forhandlerne eks. Brio, Simo eller Emaljunga og velge noen ulike modeller fra denne hovedforhandleren, men også gi tilbud til kunden om å bestille andre farger, stoffer, modeller og evt. ekstrautstyr. I tillegg hadde jeg nok valgt en "poppisvogn" eks. Bugaboo og/eller OTH, ja, og zapp eller en annen god reisetrille.

Lykke til med butikkstart!

Gammel 22-04-09, 19:08   #14
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg har valgt mer eller mindre fritt de siste 6 årene og pr i dag har jeg bugaboo cameleon og OTH. OTH er favoritten min gjennom tidene og har hatt den siden 04.

I dag ville jeg kanskje ha byttet ut Buggis med BrioGO. *snuser på det byttet nå*

Snuser også litt på TFK joggster X

Gammel 22-04-09, 19:27   #15
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Jeg ville hatt Bugaboo Cameleon og OTH. Buggisen til ungen var rundt 2 år og så bytte på litt mellom de to. Det er en perfekt vognverden for meg

Gammel 22-04-09, 19:28   #16
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken barnevogn?

Jeg har jo ganske nylig valgt vogner og jeg har:

OTH - er i daglig drift
Emmaljunga duo edge som står på verandaen det meste av tiden, super som seng og sovevogn. Og som turvogn når baggen på OTH blir for liten.

Jeg ønsker meg veldig en zapp til å ha bilstolen på.

Gammel 22-04-09, 19:30   #17
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Hvis jeg hadde fått lov å lage meg en vognpark i dag?

Den skulle bestått av fire vogner.

En simo kombi for bruk opp til to års alder og til soving. En brun.
En bugaboo til sommerbruk.
En bugaboo bee til bilen.
Og en OTH i tilfelle buggisen skulle bli vokst fra før vognperioden er over.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-09, 19:33   #18
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

OTH, zapp og en eller annen bagvogn (ikke kombi eller duo, men kun stor bag).

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-09, 19:43   #19
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

OTH, Titanium Breeze, Teutonia Mistral og Bugaboo Cameleon.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-09, 19:47   #20
Left
Passiv

Standard

Jeg ville hatt Simo dypvogn eller Bugaboo Cameleon og Babyjogger City Elite eller Classic. Som trille ville jeg hatt Bugaboo Bee eller MacLaren, evt. Zapp.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:11.