|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunne dere vært gravide uten å vite det?Nei. Jeg har så kort lutealfase og blør så heavy at det bare er såvidt jeg rekker å bli ferdig med å leke kanin før jeg må til med blodoppsamlende tiltak at det er umulig å gå glipp av.
|
|
|
#22 |
|
Står på egne ben
Sv: Kunne dere vært gravide uten å vite det?Det tror jeg hadde vært helt umulig for min del. Med både nr. 1 og 2 har jeg visst det tidlig og lett etter symtomer av den grunn og også hatt symtomer tidlig, men med nr. 3 så var det helt uplanlagt og et par dager før forventet mens så slo det meg at jeg kunne være gravid. Jeg blir forferdelig oppblåst i starten at jeg merker at buksene ikke passer allerede i uke 4 + at jeg hadde et hormonutbrudd som var så tragisk at jeg bare var nødt for å være gravid, så da testet jeg når jeg kom hjem for å sjekke. I tillegg har jeg bekkenløsning fra uke 6-7, så hadde jeg ikke visst det innen den tid så hadde jeg fått mistanke da. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Tatt på
|
Sv: Kunne dere vært gravide uten å vite det?At det kunne gått noen måneder skal jeg ikke se bort fra, men ikke hele svangerskapet.
|
|
|
#24 |
|
Ekvilist
|
Sv: Kunne dere vært gravide uten å vite det?Nei, det tror jeg ikke. Med mindre jeg hadde lagt andre årsaker inn i kvalme og bekkenplager da, i siste svangerskap var jeg dritkvalm fra uke 4 eller noe sånt. Vi har en bekjent som "startet" svangerskapet sånn ca. fem måneder på vei. På den ene siden hørtes det stressende ut, på den andre siden må jeg si det høres deilig ut med et svangerskap på fire måneder.
|
|
|
#25 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Kunne dere vært gravide uten å vite det?Nå, nei?
Sist redigert av Enhjørning : 29-04-09 kl 22:38. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Kunne dere vært gravide uten å vite det?Begge mine svangerskap var planlagt, og jeg ble gravid på første forsøk begge gangene.
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunne dere vært gravide uten å vite det?Jeg vet også om ei dame som fødte uten å vite at hun var gravid. Selv hadde jeg nok aldri i verden kunnet være særlig gravid uten å merke det.
|
|
|
#28 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunne dere vært gravide uten å vite det?Begge mine graviditeter var planlagte, så er litt usikker på hvor lenge jeg kunne ha gått uten å fatte mistanke om det var uplanlagt. Kunne vel gått noen uker, var ikke spesielt dårlig i noen av svangerskapene, men fatter bare ikke at noen kan gå gjennom ett helt svangerskap uten å vite om det. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
*_*
|
Sv: Kunne dere vært gravide uten å vite det?Kanskje. Jeg var halvkvalm døgnet rundt de fem-seks første ukene, men hadde ikke graviditeten vært planlagt ville jeg kanskje tenkt at det var noe annet.
|
|
|
|
#31 |
|
Passiv
|
Sv: Kunne dere vært gravide uten å vite det?Jepp. Men hvor lenge er lenge? Jeg var mer enn ni uker på vei med nummer to før Mannen fikk overtalt meg til å ta en test. Jeg hadde ikke mistanke om at jeg kunne være gravid engang. Hadde mensblødning første måneden til og med. |
|
|
|
#33 |
|
Pen. Så det så.
Sv: Kunne dere vært gravide uten å vite det?Jeg kunne vært det kanskje til uke 25-27, men ikke mer. Da er det litt for mye mage på en tynn kropp, samt at man kjenner jo voldsomt til liv da.
|
|
|
#34 |
|
Nærmer seg
|
Sv: Kunne dere vært gravide uten å vite det?Forrige gang jeg var gravid visste jeg det før jeg testet...
|
|
|
#35 |
|
En som trener
|
Sv: Kunne dere vært gravide uten å vite det?Nei, det tror jeg ikke. For det første har jeg i alle mine sykluser i livet hvor jeg ikke potensielt har kunnet være gravid testet fra dag 10 etter eggløsning. Og så har jeg begge ganger jeg har vært gravid vært veldig kvalm og kastet opp mye fra uke 5. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Sær og kresen
Sv: Kunne dere vært gravide uten å vite det?Nei, her kommer symptomene tidlig. Hovne bryster, kvalme, går opp i vekt osv.
|
|
|
#37 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kunne dere vært gravide uten å vite det?Det vet jeg ikke. Men jeg har trodd jeg var gravid uten å være det. Ingen mens og usikker sex. Noe som førte til feil termin med 3 måneder, noe som ble oppdaget da jeg trodde jeg var 8 mnd på vei og egentlig bare var 5.
|
|
|
#38 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
![]() ![]() |
Sv: Kunne dere vært gravide uten å vite det?Nei det tviler jeg på, for jeg får gravidemage tidlig. Men nå har jeg da litt mage til vanlig, så det kunne kanskje vokst en huleboer der inne et par tre mnd uten at jeg merket det.
|
|
|
|
#39 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Kunne dere vært gravide uten å vite det?Jeg måler vanligvis temperatur om morgenen så jeg ville blitt avslørt der. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
er her
|
Sv: Kunne dere vært gravide uten å vite det?Nei, ikke spesielt lenge. Hadde nok oppdaget det om jeg ikke hadde fått mensen. Og etterhvert når magen vokste, så mye sjokolade hadde jeg ikke klart å spise.
|
|
![]() |
|
|