Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Fullstendig avhengig av tyrkisk pepper-is

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-09, 10:43   #21
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fullstendig avhengig av tyrkisk pepper-is

Jeg elsker tyrkisk pepper og jeg ELSKER is. Men sammen synes jeg det blir helt grusomt. Flaksa mi!

Derimot kan jeg stappe nedpå et ukjent antall Sandwich etter hverandre. Jeg kan IKKE ha slike esker med 6 stk i fryseren. Det blir liksom 6 eller ingen.

Gammel 12-05-09, 10:48   #22
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forøvrig har jeg ikke smakt hjem-is sin tyrkisk pepper-is. Kanskje den er bedre enn den som diplomis hadde før?

Ellers så er jeg jo som nevnt tidligere HELT på nett med Tjorven.

Gammel 12-05-09, 10:58   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har det jo kommet Sandwich med pistasjeis inni. Grønt papir. Men den smakte kunstig.

Gammel 12-05-09, 11:01   #24
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nå har det jo kommet Sandwich med pistasjeis inni. Grønt papir. Men den smakte kunstig.

Sandwich med jordbær eller pistasjeis er ikke noe godt.

Ellers så så den Tyrkisk Pepper-isen god ut. Men isbilen er aldri i vårt nærområde.

Er det noen i Bergen som har hatt besøk av den i det siste? Prøver å søke, og får opp nærmeste sted Rjukan.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 13:54   #25
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

mmmm skal vertfall prøve tyrkisk pepper is!

Viktig å holde formene ved like vet du

Gammel 12-05-09, 13:58   #26
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

hjem is er dessverre (eller heldigvis??) ikke her ibyen som jeg har sett.

Gammel 12-05-09, 14:14   #27
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ny dag, nye muligheter.

Hvis det skulle være av noen interesse, prøver jeg å unngå kjempesprekk på tyrkisk pepper is ved å gumle sukkerfri Ifa...

Er sånn passe fornøyd med strategien.

Gammel 12-05-09, 15:20   #28
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

sukkerfri ifa får man jo løpende mage av, det er bedre å spise is

Gammel 12-05-09, 16:47   #29
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

sukkerfri ifa får man jo løpende mage av, det er bedre å spise is

Really?

Jeg er ikke lei å be!

Gammel 12-05-09, 23:18   #30
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fatter ikke at det nesten ikke finnes lakris-is i Norge.
Skal jo bare rett over grensa til Finlad og Sverige for å finne masse lakris-is. I Finland har de også nydelig lakris-sjokolade, med flytende lakris inni. Jafser i meg en stor sjokolade på null komma niks !

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:53.