Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Reklamere på mascara?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-09, 20:13   #21
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Reklamere på mascara?

Hva er det som gjør at maskara smitter lettere på noen enn andre? Jeg har aldri verken smitte eller drysseproblemer og bruker heller aldri vannfast.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-09, 21:08   #22
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg har brukt/testet både vannfast og ikke.
Noen drysser uansett.
Nå bruker jeg Lancome L'Extreme, aner ikke om den er vannvast, men den drysser ikke.

Gammel 13-05-09, 23:13   #23
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Hva er det som gjør at maskara smitter lettere på noen enn andre? Jeg har aldri verken smitte eller drysseproblemer og bruker heller aldri vannfast.

Det skulle gjerne jeg også visst.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-09, 10:45   #24
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har du prøvd Lash Primer fra Estee Lauder før du har på mascara? Det gjør i hvert fall at mascaraen sitter bedre på på meg i hvert fall.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 13:05   #25
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Det lurte jeg også litt på. Ansiktskrem ? Svette ? Hudens surhetsgrad (eller hva det nå er som også får parfyme til å lukte forskjellig på folk).

Gammel 15-05-09, 13:33   #26
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Jeg har også det problemet helt til jeg begynte å bruke en primer. Og jeg har prøvd allt som er av merker. Det er en hvit "mascara" som jeg har på før jeg tar på mascaraen. Det merket jeg bruker er Lancome Booster xl Vippene pleies og de blir tykkere.
Oppå denne primeren kan jeg nå bruke det meste av ulike typer mascara. Den jeg faktisk er mest fornøyd med er Max factor Masterpiece.
Nå kan jeg gå med mascara i mange timer uten at jeg er svart under.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 13:34   #27
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Har du prøvd Lash Primer fra Estee Lauder før du har på mascara? Det gjør i hvert fall at mascaraen sitter bedre på på meg i hvert fall.

Primer fungerer kjempebra på meg.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-09, 13:54   #28
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Nope, men kjøpte en fra Sisheido i dag. Om ikke det fungerer kan jeg bare bytte mascaraen jeg kjøpte.

Gammel 19-05-09, 23:45   #29
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Nope, men kjøpte en fra Sisheido i dag. Om ikke det fungerer kan jeg bare bytte mascaraen jeg kjøpte.

Hvordan fungerer den?

Jeg er også ute etter ny maskara. Er egentlig fornøyd med Kanebo sin, da den ikke drysser e.l. på meg, men den blir oppbrukt/tørker inn så fort.

Trenger en maskara som sitter godt, og som gjør vippene tykkere...

Gammel 19-05-09, 23:55   #30
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Standard

Det fungerer bedre med enn uten i hvert fall. Er dog ikke helt sikker på om jeg er helt fornøyd likevel.

Gammel 20-05-09, 13:41   #31
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Det fungerer bedre med enn uten i hvert fall. Er dog ikke helt sikker på om jeg er helt fornøyd likevel.

Ska'kke være lett...

Gammel 20-05-09, 14:17   #32
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Så klart du kan klage. Det gjorde jeg, med nettopp samme mascaraen. For meg funket den ikke, den ga masse klumper og føltes ut som en gammel mascara, ikke noe pent.
Klagde, måtte forklare meg skriftlig, signatur og tlf.nr, fikk pengene tilbake.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-09, 20:20   #33
Petronella
Aktiv

Petronella sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Petronella er litt kul
Standard

Hah, dette er den eneste mascaranen som ikke smitter på meg, jammen er vi forskjellige gitt..

Petronella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-09, 22:46   #34
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Standard

~TM~ Nå har jeg akkurat kjøpt meg Max Factor False Lash Mascara, og den sitter vannvittig godt. Vippene blir virkelig fyldige også. Et lite minus er at børsten er litt stor, men det blir nok bare en vanesak. Kostet ikke mer enn 139,- kr heller...

Gammel 11-06-09, 13:47   #35
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Ville reklamert.

Forsøkt 38 ° av Kanebo?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 14:15   #36
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Ville reklamert.

Forsøkt 38 ° av Kanebo?

Ja, den smitter riktignok ikke av, men den drysser.

Gammel 11-06-09, 14:16   #37
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, den smitter riktignok ikke av, men den drysser.

Hehe. Nei da så. Bruker den ikke selv heller, men husker den satt fast da jeg brukte den før. For fast, syntes jeg.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 15:12   #38
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

permanent vippefarge?

Gammel 11-06-09, 18:01   #39
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Har sluttet å ha vaskebjørn øyner etter jeg begynte å bruke ikke vannfast mascara.

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:37.