Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Reklamere på mascara?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-09, 18:21   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Reklamere på mascara?

Går det an?

Jeg kjøpte en ny mascara i går. En Helena Rubenstein Lash Queen mascara, vannfast. Damen anbefalte meg den fordi jeg har et problem med at så godt som alle mascaraer smitter av og jeg blir seende ut som en vaskebjørn.

Vel, den holdt ikke mål denne heller og vaskebjørnfjeset var på plass etter en times tid etter påføring.

Jeg betalte 285,- for den. Kan jeg reklamere? Damen sa jo at den ikke ville smitte av...

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 18:37   #2
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Reklamere på mascara?

Jeg aner ikke hva du har krav på, men jeg ville nå ihvertfall prøvd.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 19:41   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har villet prøvd ja.
Har du prøvd dior forresten? Den smitter ikke av på meg - ei heller max factor sin...Ellers så har jeg vaskebjørntendenser jeg og, nemlig.

Gammel 12-05-09, 19:49   #4
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Ja, Dior Show (vanlig) var helt håpløs, mens Iconic kunne jeg bruke en stund. Men så begynte den også å smitte av. Rare greier.

Gammel 12-05-09, 19:51   #5
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde helt klart gått tilbake, ikke sikkert du får byttet, men kanskje du får en god pris på en ny en. Stort sett har jo parfymeriene småprøver liggende du kan få med deg.

Gammel 12-05-09, 20:13   #6
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde hvertfall forsøkt å klage på den.

Jeg har god erfaring med Lancome sine vannfaste mascaraer. De sitter som støpt, men er likevel lette å fjerne.

Gammel 12-05-09, 20:13   #7
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Selvsagt skal du reklamere!!!

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 21:22   #8
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville gått tilbake med den.
Syns det er rart de tør å si så bastant at den ikke smitter av jeg da. Da må de nesten regne med reklamasjoner.

Gammel 12-05-09, 21:40   #9
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja. Jeg har reklamert flere ganger på mascaraer med god hell.

Gammel 12-05-09, 22:11   #10
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Dior show og Helena Rubenstein er helt håpløse for meg og.
Jeg har faktisk best erfaring med de vannfaste fra L'oreal

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 22:30   #11
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Siden damen i butikken sa den ikke smittet av, og den gjorde det likevel, hadde jeg absolutt gått tilbake med den.

Ellers kan jeg annnbefale ysl sin maskar, falske vipper tror jeg den heter (bare på engelsk da)

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-09, 00:16   #12
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan selvsagt reklamere.

Jeg har også vaskebjørnøyne, og det eneste som fungerte for meg (og det hjalp til gjengjeld så godt at jeg nå kan bruke hva som helst), var å kutte mascara på undervippene fullstendig. (Heter det det? Altså øyenvippene under øyet.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-09, 08:03   #13
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

undervipper er iallefall et fint ord på dem. (blunker kokett med lange overvipper *smaker på* )

Gammel 13-05-09, 08:41   #14
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeer fornøyd med Kanebo sin. Den som heter 38 grader.
Den er ikke vannfast, men man må bruke vann som er temperert til 38 grader for å få den av.
Den legger seg som en hinne på vippene og jeg kan vanskelig skjønne at den skal smitte av rundt øynene.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-09, 09:07   #15
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeer fornøyd med Kanebo sin. Den som heter 38 grader.
Den er ikke vannfast, men man må bruke vann som er temperert til 38 grader for å få den av.
Den legger seg som en hinne på vippene og jeg kan vanskelig skjønne at den skal smitte av rundt øynene.

Nei, den smittet ikke av på meg, men den drysset. *vanskelig*

Gammel 13-05-09, 09:11   #16
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jøss. Vurdert å gå over til falske vipper?

Gammel 13-05-09, 09:41   #17
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det problemet hadde jeg også. All mascara enten rant eller drysset.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-09, 10:38   #18
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

På meg også. Det begynte med en gang jeg tok den på, flett ny.

Gammel 13-05-09, 16:03   #19
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

På meg også. Det begynte med en gang jeg tok den på, flett ny.

Så rart. Den drysset aldri på meg.

Gammel 13-05-09, 16:11   #20
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Kanebo 38grader drysser som et uvær på meg også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:20.