|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dersom vi skaffer oss katt ...
Nei, det ville aldri jeg ha gjort. Det finnes mange kattunger, så om det ikke passer med levering/henting av kattunge i forhold til ferien, så må man heller vente og få en annen kattunge senere. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
På nyåret er det vinter og iskaldt ute, jeg hadde ikke latt en katt gå ute på selvstyr i den kulden. Katter fryser også, selv om de har pels. Mitt beste råd til dere er å vente til neste år med å skaffe katt og da setter ferier på vent til dere kan finne noen som kan bo hos dere eller se til katten hver dag mens dere er borte. Og så bør dere vel ha katteluke da.
|
|
|
#23 |
|
Textrovert
|
Sv: Dersom vi skaffer oss katt ...Vi reiste ikke fra katten vår før etter nesten ett år. Det var en voksen hannkatt vi hadde fått fra Dyrebeskyttelsen. Katten blir enten passet på av naboen som slipper han inn i yttergangen vår hvor det blir satt fram mat og drikke til han. Kan ikke naboen passe han, har vi han på kattepensjonat. Vi må betale nesten 4000 for å ha han på kattepensjonat i sommer, men vi vil verken at han skal være hjemme alene eller at han skal plages ved å kjøre langt i bil sammen med oss.
|
|
|
#24 |
|
Tøff
|
Nei, det gjør man ikke, og ja, det er galskap.
|
|
|
#25 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Dersom vi skaffer oss katt ...Har man ikke tid til dyr, så venter man til man har tid. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
|
|
|
#27 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Dersom vi skaffer oss katt ...det er jo disse vurderingene rundt hva en gjør når en skal bort som gjør at jeg spør litt rundt. Vi VURDERER katt, men som sagt, turen vår i februar føles som et hinder ja.
|
|
|
#28 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Dersom vi skaffer oss katt ...Da ville jeg ventet til neste sommer med å anskaffe katt. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Den er et stoort hindre om det betyr at katten må være ute og at ingen kan passe på den. Så da ville jeg ha ventet til dere kommer hjem derfra, så fremt dere har videre planer klare for ferier og sånt.
|
![]() |
|
|