|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
lykkelig
|
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Jeg kan fint se for meg situasjonen der et barn blir glemt igjen i bilen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Det er jo umulig å svare på. Når man glemmer noe, så glemmer man jo, man planlegger ikke. Jeg vil jo selvsagt svare at nei, det kunne jeg aldri gjort, og det tror jeg ikke heller at jeg kunne, men jeg kan aldri garantere at jeg ikke glemmer verken det ene eller det andre. Hvem kan det? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Jeg har alt klart å glemme minsten i bilen. Heldigvis kom det raskt spørsmål fra baksete om hun ikke skulle i barnehagen..... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
nygift
|
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?JEG kan si at JEG aldri kunne glemt barna mine i bilen.
|
|
|
|
#6 |
|
Epikur
|
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?
Du er definitivt en person som forholder deg til omverdenen! Og det er nettopp derfor du innser en slags begrensing som du beskriver, ikke sant?
Jeg tror *bank i bordet* jeg er på vei ut av den verste søvndeprivasjonsperioden. Og ja, man blir sprø av å ikke sove. Mine kognitive evner har ikke vært på topp de siste månedene. Like greit at jeg ikke har lappen og faktisk må ut i frisk luft for å komme meg noe sted. At noen kan fungere bittelitt med bare 1-2 timers søvn i perioder er beyond me. Jeg hulker i fosterstilling på badegulvet, vurderer å ta livet av meg og er en åndsforlatt amøbe uten søvn.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Ungen, nei, det tror jeg virkelig ikke. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Jeg har ikke klart å glemme verken barn eller dyr i bilen enda og tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Jeg kunne aldri glemt ungene i bilen. Ikke uten at de hadde ringt meg og begynt å mase når de ble lei av å vente ihvertfall. :store barn: |
|
|
|
#11 |
|
geskjeftig
|
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Jeg kan faktisk være helt sikker på det, for jeg kjører ikke bil.
|
|
|
#12 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Tja, kan det skje med andre stressa småbarnsmødre, så kan det vel skje med meg også. Jeg tviler på det, men dog.
|
|
|
#13 |
|
Bedreviter
|
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Jeg kan i alle fall si at det har hendt flere ganger at jeg har glemt å levere unger i barnehagen eller på skolen og kjørt direkte på jobb. Det har aldri hatt mer alvorlige konsekvenser enn at en stemme fra baksetet har overrasket meg med "Skal vi ikke i barnehagen i dag?" |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Introvert optimist
|
Det der har skjedd meg en gang også, men det er det nærmeste jeg har kommet til glemming, så jeg tror virkelig ikke jeg kunne ha glemt et barn i bilen nei.
|
|
|
#17 |
|
|
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Jeg klarer ikke helt å se det for meg, egentlig. Jeg har ganske peil på hvordan hjernen min fungerer når jeg er veldig stressa/sliten, og jeg blir glemsom, men på helt andre ting enn barn og hund, det er mer type "hva var det meningen jeg skulle gjøre nå bensinlampa lyste igjen?" og ikke sjans til å huske koder/telefonnummer/adressen min. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
...we have cookies
|
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Nei, jeg hadde aldri glemt hunden i bilen. Stesønn - som er det nærmeste jeg kommer "det å ha barn" - ordner seg sjøl så han glemmes ikke. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Jeg har glemt barnet på butikken. Baby i bagvogn. Men jeg husket jo på det rett oppi gata.
|
|
|
#20 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Jeg håper og tror at jeg aldri kunne glemt en unge i bilen.
|
![]() |
|
|