|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
geskjeftig
|
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Jeg kan faktisk være helt sikker på det, for jeg kjører ikke bil.
|
|
|
#22 |
|
Bedreviter
|
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Jeg kan i alle fall si at det har hendt flere ganger at jeg har glemt å levere unger i barnehagen eller på skolen og kjørt direkte på jobb. Det har aldri hatt mer alvorlige konsekvenser enn at en stemme fra baksetet har overrasket meg med "Skal vi ikke i barnehagen i dag?" |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Tja, kan det skje med andre stressa småbarnsmødre, så kan det vel skje med meg også. Jeg tviler på det, men dog.
|
|
|
#25 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Det er vanskelig å si, er rimelig svimete, men kan ikke tenke meg at det noen gang kommer til å skje.
|
|
|
|
#28 |
|
|
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Jeg klarer ikke helt å se det for meg, egentlig. Jeg har ganske peil på hvordan hjernen min fungerer når jeg er veldig stressa/sliten, og jeg blir glemsom, men på helt andre ting enn barn og hund, det er mer type "hva var det meningen jeg skulle gjøre nå bensinlampa lyste igjen?" og ikke sjans til å huske koder/telefonnummer/adressen min. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Jeg har glemt barnet på butikken. Baby i bagvogn. Men jeg husket jo på det rett oppi gata.
|
|
|
#30 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
|
|
|
#31 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Jeg håper og tror at jeg aldri kunne glemt en unge i bilen.
|
|
|
#32 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Siterer Tito. Stress er en del av hverdagen, men SÅ travelt har jeg det ikke i forhold til jobben min (flexitid). Vi kjører uhyre sjelden til daglig.
|
|
|
#33 |
|
...we have cookies
|
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Nei, jeg hadde aldri glemt hunden i bilen. Stesønn - som er det nærmeste jeg kommer "det å ha barn" - ordner seg sjøl så han glemmes ikke. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
can-jur
|
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Jeg håper jo inderlig ikke det.
|
|
|
|
#35 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Det kunne jeg kanskje gjort, men det hadde nok ikke gått lang tid før jeg husket det. Jeg har flere ganger kjørt rett mot jobb hvis jeg har levert unger i feil rekkefølge. Da får jeg kjapt spørsmål fra ungen i baksete om hvor jeg skal.
|
|
|
#36 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Husker den hjerteskjærende episoden på Oprah, var det vel, om moren som glemte å kjøre innom dagmammaen med jenta si på 18 mnd. Hun kjørte rett på jobb, og 8 timer senere, med temperaturer på over 30 grader ble hun gjort oppmerksom på det av en kollega. Barnet var selvsagt ikke i live. Torturert til døde. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Tøff
|
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Jeg, som flere andre her, skulle ønske jeg kunne svare et kategorisk nei, men det tør jeg ikke. Man gjør feil, sånn er det bare, og noen ganger får det fatale konsekvenser.
|
|
|
#38 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Jeg har vanskelig for å tro at jeg ville glemt barnet mitt i bilen.... Håper jeg.... |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Altså, er det ikke forskjell på å glemme et halvt minutt, for så å skjønne at det er "noe" du har glemt, for å gå fra i timesvis? Da jeg glemte Iben var jeg midt i ammetåken, pluss søvndeprivert av en annen verden. Syns ikke det er det spor merkelig at jeg tok varene og gikk i 50 meter før jeg kom på henne.
|
|
|
#40 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Kunne du ha glemt barnet ditt eller hunden din i bilen?Det er jo et hav av forskjell på å glemme ungen/bikkja i et par minutter for så å løpe tilbake og det å glemme ungen en hel arbeidsdag. Det er det siste jeg ikke tror jeg ville gjort. |
|
|
|
![]() |
|
|