|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: Kan noen lære meg å drikke rosévin?
Hva årsaken måtte være er relativt uintressant i denne sammenhengen. Det drikkes langt mer rosévin nå enn tidligere, og det er definisjonen på en trend - eller motegreie om du vil. |
![]() |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Selvsagt er årsaken interessant så lenge du synes å tro at det er en skapt trend. Du definerer det som en trend fordi det drikkes mer enn tidligere i Norge. Det drikkes ikke mer rosè fordi nordmenn plutselig ønsker å være trendy og moteriktige, men fordi det endelig er mulig å kjøpe fler og mer rosè enn den tid man bare MÅTTE ta til takke med den portugisiske Mateus Rosè. Det har ingenting med mote å gjøre.
![]() |
#23 |
Passiv
|
Selvfølgelig er det skapt en trend. Nordmenn generelt har lite kunnskaper om vin, og kjøpsmønsteret er svært ensidig og som oftest fundamentert i prisargumenter og man kjøper det man vet man liker. De som kjøper noe nytt, gjør ofte dette basert på tips. Gjerne fra hva de har lest selv, eller anbefalinger fra ansatte på polet. Og hvem tror du setter agendaen? |
![]() |
![]() |
#24 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Kan noen lære meg å drikke rosévin?Jeg liker rosèvin, det er litt mer fylde enn hvitvin. Jeg er ikke så begeistret for hvitvin, men rødvin blir gjerne for "tungt" i sommervarmen. Jeg er glad for at det har blitt en trend, slik at jeg kunne gjenoppdage gledene ved rosèvin (og føle meg som 18 igjen
![]() |
#25 |
Sviiisj!!
|
Og der så jeg artiklene som Nebbia hadde lagt ut, ja.
![]() |
#26 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan noen lære meg å drikke rosévin?Jeg er ikke så glad i hvitvin men rosévin er utrolig godt. Prøv det til reker, det er en vinner! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|