|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stemmer du "taktisk" i Stortingsvalg?Jeg har ikke hatt behov for å stemme taktisk.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Stemmer du "taktisk" i Stortingsvalg?Stemmer taktisk i den forstand at jeg "ofrer" en del kjernesaker fordi andre fremtrer som drastisk mer prekære. Blir litt som å velge å å slutte å spille klassisk musikk på båtdekk når skipet tar inn vann, og heller hjelpe til med redningsarbeidet. Så kan taffelmusikken igjen råde når man er ferdig med takene....dersom det da er nye dekk å spille taffelmusikk på da. Man vet jo aldri...
|
|
|
#3 |
|
Ekvilist
|
Sv: Stemmer du "taktisk" i Stortingsvalg?Jeg har aldri stemt taktisk, jeg har stemt etter ideologi. Og siden Ap beveger seg stadig lenger mot høyre og i tillegg har har skuffet meg på en del områder (vedrørende statskirke og monarki blant annet) så er det SV som får min stemme.
|
|
|
#4 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Stemmer du "taktisk" i Stortingsvalg?Aldri. Jeg har alltids et lite håp om at de skal bli store nok på egen hånd.
|
|
|
#7 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stemmer du "taktisk" i Stortingsvalg?Jeg kan nok godt finne på å stemme taktisk, ja. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Stemmer du "taktisk" i Stortingsvalg?
|
|
|
#9 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stemmer du "taktisk" i Stortingsvalg?Jeg stemmer ideologisk - har vært medlem av samme parti i 14 år og de står meg fortsatt nærmest.
|
|
|
#10 |
|
Shake it out!
|
Sv: Stemmer du "taktisk" i Stortingsvalg?Jeg kommer til å stemme ut fra overbevisning i år, og ikke taktisk. Jeg har stemt taktisk tidligere
|
|
|
#11 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#12 |
|
En som trener
|
Sv: Stemmer du "taktisk" i Stortingsvalg?Jeg vet ikke om jeg vil kalle det taktikk, men jeg skal i år for første gang ikke stemme på partiet som jeg, stort sett, står nærmest politisk (en del ting jeg er uenig med de er det dog). Det at de åpner for regjeringssamarbeid med FrP er en deal breaker, og gjør at jeg ikke kan stemme på de. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Stemmer du "taktisk" i Stortingsvalg?Tja, taktisk og taktisk. Jeg står nok nærmest Arbeiderpartiet, men har sansen for den rødgrønne koalisjonen, så sist stemte jeg SV, siden de hadde så dårlige meningsmålinger rett før valget.
|
|
|
|
#14 |
|
saftig
|
Jeg tror du har misforstått et og annet, for han har jo vært veldig tydelig på at Venstre ikke kommer til å samarbeide med FrP.
|
|
|
#16 |
|
© All rights reserved
|
Sponheim er maktkåt og kommer glatt til å selge både seg selv, sjelen, velgere og partiet dersom Siv lokker med en regjeringspost. Banna bein! |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Stemmer du "taktisk" i Stortingsvalg?007: Der vedder jeg gladelig 1000 kroner mot deg.
|
|
|
#18 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ekvilist
|
Sv: Stemmer du "taktisk" i Stortingsvalg?Jeg har aldri vært noen stor fan av Sponheim, men akkurat når det gjelder dette med Frp så synes jeg han virker klinkende klar og troverdig. Selger han rumpa si, så mister V mange velgere. Trur eg.
|
|
|
#20 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Stemmer du "taktisk" i Stortingsvalg?Jeg tror sant å si det ville vært spikeren i kista for Venstre.
|
![]() |
|
|