Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva synes du om Foreldre & Barn?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-09, 12:09   #21
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?

Jeg abbonerte på det i Glitterbarnets første leveår, men når testene begynte å komme på nytt sa jeg opp. Jeg syns det er et bedre blad enn MAMMA, men jeg hadde ikke behov for det utover det første året.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 12:10   #22
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Altså, alle bladene er jo klin like hverandre, akkurat som alle andre magasiner i samme genre.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 12:12   #23
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det bladet har jeg aldri vært opptatt av. Har vel knapt kjøpt det tror jeg.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 12:18   #24
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ikke interessert nok i stoffet til å bruke penger på bladet. Jeg leser forsida når jeg er på biblioteket, men der stopper det, gitt.

Gammel 01-09-09, 12:19   #25
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

De få numrene jeg har lest har vært direkte kjedelige. Kjøpte siste nummer fordi det var intervju med noen jeg kjenner, og brukte totalt 20 minutter på det (sikkert 10 av dem på saken jeg kjøpte bladet for, som jeg likte godt).

Stoff om barneutstyr interesserer meg ganske lite (bortsett fra i en anskaffelsessituasjon), og artiklene som handlet om andre ting var stort sett overfladiske og slappe.

Gammel 01-09-09, 12:22   #26
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Abbonerte da eldsten var baby, men byttet det fort ut med Hesteliv

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 12:30   #27
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Abonnent, har abonnert siden tidlig 06. Noen ganger er det bra, andre ganger ikke. Liker best å lese leserbrevene og svarene. Hopper over motesidene. (Who cares?)

sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 12:44   #28
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Syns det generelt er et tulleblad, som presenterer ting veldig ensidig. Har kjøpt noen nummer pga enkelttemaer jeg er interessert i, men blir ofte irritert etter å ha lest det. Og er fortsatt gretten etter barnegrøt- og bæretøyartiklene.

Gammel 01-09-09, 12:51   #29
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg syns det er kjedelig og at det inneholder veldig mye selvfølgeligheter. Utrolig mye dyre barneklær og dilldall, og utrolig mye jentegreier. Kjøper det aldri, blar av og til i det på venteværelser.

Helt enig! Jeg abonnerer ikke lengere, og kjøper det heller ikke.

Gammel 01-09-09, 13:29   #30
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg abbonerte når eldstegutten min var liten.
Så hadde de en omlegging for en haug av år siden og bladet ble skikkelig dårlig.
Mere reklame en matnyttige ting så jeg sa opp abbonementet for ganske mange år siden.

Gammel 01-09-09, 13:47   #31
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes det er helt greit. Noen av temaene er interessante synes jeg, og av og til har både jeg og mannen lest det, og diskutert det etterpå. Det kan være tema innenfor søvn, gråt, ros etc. Jeg tar det med fra min søster noen ganger, for hun abonnerer på det.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 15:15   #32
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Har vært abbonent i ett år nå, men nå kommer jeg til å si det opp. Noen greie tips f.eks rundt barnehageoppstart, men hvem trenger F&B når man har FP?

Gammel 01-09-09, 16:19   #33
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har vært abbonent i 2 år,men nå nærmer det seg slutten.
Er mye dillall i bladet og som regen så glemmer jeg å lese det....
Det havner sammen med resten av reklamen under bordet...

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 16:41   #34
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes det er forferdelig kjedelig og har ikke kjøpt det på flere år. Abonnerte på slutten av 90-tallet og hadde forsåvidt god nytte av det da, men jeg synes det er bare pjatt og dilldall - altfor lange artikler og gammeldags. De har ikke evnet å fornye seg, mener jeg.

Sier litt at jeg så kampanje for F&B på VG nettopp, 11 blader + Viking termo-støvler for 399. Et bra tilbud bortsett fra at jeg ikke orker å lese 11 blader...
Mamma-bladet fylte mitt behov da minstemann ble født, men jeg synes det også har tapt seg veldig etter ny redaktør tok over. Nå leser jeg bare svenske Mama av "mammablader" og det koser jeg meg med i flere timer.

Gammel 01-09-09, 17:49   #35
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Booring.... (Bladet altså.)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 18:08   #36
Skvetten
Passiv

Standard

Jeg har kjøpt det en gang. Det er veldig lenge siden og jeg var ikke spesielt imponert. Synes i grunnen at alle slike mor og barn blader er kjedelige og har lite som fenger meg.

Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 18:24   #37
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for påminnelsen - der fikk jeg endelig sendt avgårde mailen og avbestilt abonnementet mitt. Tenker på det hver gang jeg får bladet, men glemmer det alltid. Bladet er kjedelig og lest i løpet av fem minutter på do. Men det hadde sikkert en funksjon i starten av min mammakarriere, da gjalt det å ikke gå glipp av ting.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 18:36   #38
Stellebord

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjedelig og dårlig. Jeg leste det litt da jeg var fersking, men sluttet før det hadde gått et år.

Gammel 01-09-09, 18:45   #39
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Utrolig kjedelig.

Gammel 01-09-09, 18:51   #40
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har abonnert på det for flere år siden, og koste meg med det. Hoppet over det jeg syntes var uinterressant, bla tester og moter.
Jeg bladde gjennom det på lørdag, da jeg var på biblioteket, men når ungene er blitt så store som de er nå er det ikke så mye relevant stoff.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:33.