|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?Jeg abbonerte på det i Glitterbarnets første leveår, men når testene begynte å komme på nytt sa jeg opp. Jeg syns det er et bedre blad enn MAMMA, men jeg hadde ikke behov for det utover det første året.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?Det bladet har jeg aldri vært opptatt av. Har vel knapt kjøpt det tror jeg. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?Jeg er ikke interessert nok i stoffet til å bruke penger på bladet. Jeg leser forsida når jeg er på biblioteket, men der stopper det, gitt.
|
|
|
#25 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?De få numrene jeg har lest har vært direkte kjedelige. Kjøpte siste nummer fordi det var intervju med noen jeg kjenner, og brukte totalt 20 minutter på det (sikkert 10 av dem på saken jeg kjøpte bladet for, som jeg likte godt).
|
|
|
#26 |
|
can-jur
|
Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?Abbonerte da eldsten var baby, men byttet det fort ut med Hesteliv
|
|
|
|
#27 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?Abonnent, har abonnert siden tidlig 06. Noen ganger er det bra, andre ganger ikke. Liker best å lese leserbrevene og svarene. Hopper over motesidene. (Who cares?) |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?Syns det generelt er et tulleblad, som presenterer ting veldig ensidig. Har kjøpt noen nummer pga enkelttemaer jeg er interessert i, men blir ofte irritert etter å ha lest det. Og er fortsatt gretten etter barnegrøt- og bæretøyartiklene.
|
|
|
#29 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?
Helt enig! Jeg abonnerer ikke lengere, og kjøper det heller ikke.
|
|
|
|
#30 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?Jeg abbonerte når eldstegutten min var liten.
|
|
|
#31 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?Synes det er helt greit. Noen av temaene er interessante synes jeg, og av og til har både jeg og mannen lest det, og diskutert det etterpå. Det kan være tema innenfor søvn, gråt, ros etc. Jeg tar det med fra min søster noen ganger, for hun abonnerer på det.
|
|
|
#32 |
|
Trøtt
|
Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?Har vært abbonent i ett år nå, men nå kommer jeg til å si det opp. Noen greie tips f.eks rundt barnehageoppstart, men hvem trenger F&B når man har FP?
|
|
|
#33 |
|
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?Har vært abbonent i 2 år,men nå nærmer det seg slutten. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
På flyttefot.
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?Jeg synes det er forferdelig kjedelig og har ikke kjøpt det på flere år. Abonnerte på slutten av 90-tallet og hadde forsåvidt god nytte av det da, men jeg synes det er bare pjatt og dilldall - altfor lange artikler og gammeldags. De har ikke evnet å fornye seg, mener jeg.
|
|
|
|
#35 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?Booring.... |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Passiv
|
Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?Jeg har kjøpt det en gang. Det er veldig lenge siden og jeg var ikke spesielt imponert. Synes i grunnen at alle slike mor og barn blader er kjedelige og har lite som fenger meg. |
|
|
|
#37 |
|
En som trener
|
Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?Takk for påminnelsen - der fikk jeg endelig sendt avgårde mailen og avbestilt abonnementet mitt. Tenker på det hver gang jeg får bladet, men glemmer det alltid. Bladet er kjedelig og lest i løpet av fem minutter på do. Men det hadde sikkert en funksjon i starten av min mammakarriere, da gjalt det å ikke gå glipp av ting. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?Kjedelig og dårlig. Jeg leste det litt da jeg var fersking, men sluttet før det hadde gått et år.
|
|
|
#39 |
|
søt
Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?Utrolig kjedelig.
|
|
|
#40 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?Har abonnert på det for flere år siden, og koste meg med det. Hoppet over det jeg syntes var uinterressant, bla tester og moter.
|
![]() |
|
|