|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva synes du om Foreldre & Barn?Hva synes du om dette bladet?
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?Jeg abbonnerte i podens 2 første leveår. Skulle ha sagt opp tidligere, for det ble etterhvert mye gjentakelser. Og produkttestene deres hadde en tendens til å bli dårligere og dårligere. Har aldri kjøpt det siden, men jeg blar gjennom når jeg sitter på legekontoret og venter.
![]() |
![]() |
#3 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?Jeg har abonnert så lenge jeg kan huske.
![]() |
![]() |
#4 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?Jeg føler ingen behov for et sånt blad. Jeg har jo FP;-)
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?Jeg abonnerte på det for en del år siden, men sa opp etter i underkant av et år. Jeg synes bladet er temmelig dårlig. Det inneholder noen få hovedartikler, som er ok, men ellers er det alt for mye skjult markedsføring og svada for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?Kjenner jeg er enig med Teofelia! Dette er noe av grunnen til at jeg aldri har kjøpt bladet noe særlig. Disse best-i-test-testene tror jeg lite på. Da går jeg heller på FP og leser meg frem til hva som funker eller ikke. Får utrolig mye mere ut av disse sidene enn et mamma-blad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?
Jeg har kjøpt noen ytterst få blader, og i ett av dem testet småbarnsmødre bleier. Libero vant over first price pga tegningene utenpå bleien.
![]() |
#9 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?Eller når de tester vogner, og gjerne tester kombivogner, sportsvogner og reisetriller om hverandre.
![]() |
![]() |
#10 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?Jeg liker å lese Foreldre & Barn. Sitter og koser meg i sofaen 1-2 timer hvis jeg kan. Om det er temaer som har vært oppe for et år eller 3 siden, har jeg som regel glemt det, så jeg ante ikke at det kunne være et problem.
![]() |
![]() |
#13 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?
Jeg er også der, men F&B tilfredsstilte ikke behovet, sånn sett...
![]() |
![]() |
#14 |
maler
|
![]() Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?Jeg abonnerer på det og leser det. Og jeg synes det er god underholdning til tider, men det er ikke et sted jeg henter informasjon om noe som helst. Det redaksjonelle stoffet er ofte unyansert og belyser kun en side i hvert magasin, av og til kommer den andre siden til orde i neste blad, av og til aldri. Til tross for enkelte politisk korrekte miljø- og spareartikler virker bladet pro forbruk med mange sider barnemote og diverse produkter man kan kjøpe, det er aldri noe vurdering av kvalitet, kun bilder og kort forklaring. Og vanvittige mengder dyre barneklær, i all hovedsak til jenter. Jeg lurer på om det egentlig er noen som studerer de sidene spesielt nøye, det er sikkert det. Og tester som bare delvis tester det de skal, og mannen i gata som uttaler seg som eksperter om et tema.
![]() |
#15 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?Jeg syns det er kjedelig og at det inneholder veldig mye selvfølgeligheter. Utrolig mye dyre barneklær og dilldall, og utrolig mye jentegreier. Kjøper det aldri, blar av og til i det på venteværelser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
I mål
|
![]() Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?Jeg synes de mer underholdende artiklene der, artikler hjemmefra folk etc er interessante og hyggelige, men jeg synes alt det andre stoffet som iallfall ikke gir meg noe nyttig info tar alt for mye plass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?Jeg ringte inn for å si opp abonnementet i vår, men ble lokket tilbake av redusert pris.
![]() |
#18 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?Jeg abbonnerer, men har i det siste lurt på om jeg egentlig synes det er så bra. Har ikke helt klart å sette fingeren på hva det er, men ser dere sier endel om det som er mitt inntrykk også. Det er ikke så mye nytt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2009
![]() |
![]() Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?Helt greit blad, men veldig lite innhold til pappa. Synd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Hva synes du om Foreldre & Barn?Dødkjedelig. Så vidt før Se&Hør i prioriteringsrekkefølgen på venterommet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|