|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?Det med at man går opp i skostørrelse under svangerskap har vel mer med at leddbåndene blir slakkere enn selve vektøkningen å gjøre. Men at man kan legge på seg/ta av også på foten virker helt naturlig. Sikkert individuelle forskjeller her også, da. Akkurat som at noen får stor mage mens andre får stor rumpe når de legger på seg
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?Jeg har vært kraftig overvektig og ble tverrplattfot etterhvert. Det vil si at den naturlige spretten i fotbladet forsvant og fotbladet ble presset utover. Nå når vekta er normal har jeg fått tilbake denne spretten og fotbladet er igjen blitt smalere. Og jeg har gått ned en str. i sko. |
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?Jeg gikk ned to størrelser da jeg gikk ned i vekt. Det er fordi tyngden blir mindre og det blir mindre press på foten. Dermed blir fotbuen (heter det det - det derre mellom hæl og tåball?) mer buet og da blir lengden på foten kortere. |
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?Om jeg prøver sko tidlig på dagen passer fortsatt min gamle skostørrelse. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?Kan man gå ned så mye som 1-2 skostørrelser ved å gå ned i vekt??!! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?
Jepp! |
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?Det blir dyrt da, å gå ned i vekt. Jeg har også etpar RÅstilige duoboots støvletter som selvsagt er for store rundt leggen. Disse
(jeg observerte at du var inne i tråden min og fjaset, altså |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Guri de der er FINE :sikle: |
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?Åååå - de skoene likte jeg VELDIG! Jeg elsker akkurat sånn hæl. |
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Går man ned i skostørrelse når man går ned i vekt?Har sett dem. De er ca tusen mil fra min stil. Jeg ser liksom ikke for meg dem på meg nei. |
|
|
|
#14 |
|
kamerat
|
Enkelte, altså. Alltid skal de hakke løs på andres rettskrivning og tegnsetting og whatnot og spikke fliser. Men bryr Enkelte seg om hva Andre skriver? Å nei.
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
|
|
![]() |
|
|