|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: FredagskosHer er klokken snart 19 og jeg venter på mannen, han er på vei hjem fra Mexico og lander vel 21.30. Deretter skal han igjennom passkontrollen og det pleier å ta tid. Jeg burde rydde litt til, men ellers koser vi oss, jeg og Herremannen. Om han får velge så gjetter jeg at det blir Hannah Montana, the movie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FredagskosVi har spist taco og prøvd å lagt minstesnuppa på nytt rom men kapitulert og bært henne inn på foreldresoverommet igjen. Får ta det en annen kveld.
![]() |
#23 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FredagskosJeg klarer heller ikke å overse husarbeid og nå flyter kjøkkenet, mannen er i seng og jeg klarer ikke å legge meg før det er ryddig der. Men det må jeg jo siden jeg ikke bør rydde for mye nå i denne tilstanden. ARGH.
![]() |
#24 |
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fredagskos
Sånn ble det iallfall ikke! Pappa datt ned fra en stige på hytta og brakk benet på to steder samt en arm - så da ble det legevakten den kvelden ...
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Fredagskos
Uff da! God bedring til pappaen din! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|