Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Fredagskos

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-09, 00:49   #21
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fredagskos

Her er klokken snart 19 og jeg venter på mannen, han er på vei hjem fra Mexico og lander vel 21.30. Deretter skal han igjennom passkontrollen og det pleier å ta tid. Jeg burde rydde litt til, men ellers koser vi oss, jeg og Herremannen. Om han får velge så gjetter jeg at det blir Hannah Montana, the movie.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 01:01   #22
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Vi har spist taco og prøvd å lagt minstesnuppa på nytt rom men kapitulert og bært henne inn på foreldresoverommet igjen. Får ta det en annen kveld.
Mannen er påjobb og ungene er i seng og det skal jeg også veldig snart. Har tatt klesvasken, kjøkkenbenkene. Hilsen en som ikke klarer å overse husarbeid.
Nåja, jeg så visst "Ulvenatten". Den var sånn passe bra. Her går det i Pepsi MAX ettersom jeg er alene med ungene.
Natta

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 01:05   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg klarer heller ikke å overse husarbeid og nå flyter kjøkkenet, mannen er i seng og jeg klarer ikke å legge meg før det er ryddig der. Men det må jeg jo siden jeg ikke bør rydde for mye nå i denne tilstanden. ARGH.

Gammel 07-09-09, 20:26   #24
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

Når jentene er i seng skal jeg bare kule'n. Ikke planer om noe snacks eller andre godsaker. :kjedelig:

Sånn ble det iallfall ikke! Pappa datt ned fra en stige på hytta og brakk benet på to steder samt en arm - så da ble det legevakten den kvelden ...

(Han har forøvrig operert en gang i benet nå, men det gjenstår litt til når hevelsen er gått ned.)

Gammel 08-09-09, 00:14   #25
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

Sånn ble det iallfall ikke! Pappa datt ned fra en stige på hytta og brakk benet på to steder samt en arm - så da ble det legevakten den kvelden ...

(Han har forøvrig operert en gang i benet nå, men det gjenstår litt til når hevelsen er gått ned.)

Uff da! God bedring til pappaen din!

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 08:34   #26
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Oj da! God bedring til faren din, Sue.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:53.