Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Fredagskos

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-09, 18:33   #1
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Fredagskos

Det er fredag, og jeg er Ferdig Trent Før Fem. Et glass Prosecco di Valdobbiadene står ved siden av meg. Oppe romsterer mannen og når han kommer ned skal vi spise sushi. Etterhvert kommer sønnen hjem fra besøk hos barnehagekompis, og så avslutter vi kanskje kvelden med film eller kryssord.

Jeg har hatt det verre. Skål!

Gammel 04-09-09, 18:37   #2
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fredagskos

Kos her også i dag.

God middag, film og popcorn innabords. Nå leker ungene oppe før de skal i seng kl 20. Da skal jeg drikke 2 glass rødvin, dulle meg litt (kjøpt ansiktsmaske og skal ta hårkur og fotbad), se jentefilm og spise druer, salte kjeks og ost. Må gjøre litt ut av gressenketilværelsen.

Gammel 04-09-09, 19:36   #3
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skål!
Vi har hatt Tacoform, noe ungene elsker. Sitter med en kald øl og gleder meg til å se "Mord og myseteier" senere i kveld.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 19:40   #4
Slettet bruker
Passiv

Standard

Skål. Vi skal ha taco, men vi må vente til wall street roer seg. Jeg for min del har rødvin. Skål!

Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 19:40   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herlig med fredag. Jeg sitter her nyoperert med dren og kom hjem fra Oslo i dag, så jeg skal ha ordentlig sofakos med mannen som tjener, god film og noe snacks. Tror vi skal ha hentepizza i dag, for mannen er trøtt og jeg kan jo ikke stå over grytene i denne tilstanden.

Gammel 04-09-09, 19:42   #6
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her vanker det data, cola og kyllingvinger på mor, kyllingvinger og god film på mann og sønn, og når eldste kommer hjem i kveld så skal vi ha pizza.

Ikke så aller verst her heller!

Gammel 04-09-09, 19:44   #7
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har en ettåring som ikke vil sove, og en treåring som har klart å slå inn ene fortanna si og må leve på milkshake.

Kos dere.

Gammel 04-09-09, 19:44   #8
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Jeg har tent masse levende lys, Optimistmannen sitter og leser bok for jentene før de skal i seng. Da blir det tv, snacks og kanskje en kald øl på oss voksne.

Gammel 04-09-09, 19:49   #9
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen dro for å møte en kamerat etter jobb, så jeg slo til med noe så avansert og forseggjort som grændis! Vi har en pose potetgull, men jeg tror vi tar den i morgen istedet. Nå blir det vel litt kveldsmat på barna og snart en øl eller to på meg.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 19:52   #10
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hører ut som en fin kveld.

Her har vi spist på kinesisk restaurant, og var heldige nok til å treffe Storebror sin kjæreste med familie som ankom nøyaktig samtidig med oss, ute i samme ærend - så nå har de to turtelduene på 6 flørtet seg gjennom en hel middag sammen. Var ganske fornøyelig igrunn.

Gammel 04-09-09, 19:57   #11
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Jeg har nettopp slått meg ned i sofaen og mannen reiste på trening. Snuppa sover søtt og er så forkjøla at jeg hører hun snorker helt ned hit i stua.
Om det blir noe fredagskos aner jeg ikke - da jeg var ute i søppelcontaineren istad fikk jeg den jævla stanga på containeren smelt oppi kjeven, så jeg endte med skikkelig hoven leppe/kjeve + to skikkelig kutt i underleppa. Jaja.

Men det er jammen godt det er helg - kos dere og nyt øl og vin!

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 20:07   #12
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

jeg slo til med noe så avansert og forseggjort som grændis!

Samme her. Ikke helt i slaget her - både mannen og jeg er snylte forkjølet med hodepine og dertil hørende lite energi etter ei lang jobbeuke. Men nå koser vi oss likevel. Ungene ligger på gulvet og tegner og regner matte samtidig som de ser Prinsesse på prøve 2, mens jeg har trukket i noe comfy og krøllet meg sammen under pleddet. På bordet står det diverse grønnsaker, pære og dip, og i glasset er det brus (skulle vært vin, men det blir en stund til). Og så har vi selvsagt tent stearinlys.

Mannen prøvde seg ut en tur på bandøving.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 20:13   #13
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bakt brød, satt på klesvask og lagt barn, nå later jeg som om jeg ikke ser rotet på oppvaskbenken og drikker øl og knasker potetgull i stedet. Og konsentrerer meg hardt om å ikke bli syk, har bittelitt feber i kveld som sikkert blir borte med alkohol. :selvmedisinerer:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 20:14   #14
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen har bursdag og vi har spist pizza og dessert på Villa Paradiso på Grunerløkka. Nå har vi forlatt det urbane til fordel for drabantbyen, og snart er det sofa med Munkholm og popcorn tror jeg.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 20:21   #15
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her har jentene og jeg spist taco og nå ligger de nede og ser på film mens jeg støvsuger oppe. Er så vanvittig lei av disse raklene fra bjørka nå - er jo over alt jo.

Når jentene er i seng skal jeg bare kule'n. Ikke planer om noe snacks eller andre godsaker. :kjedelig:

Gammel 04-09-09, 20:24   #16
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Snuppa er i seng. Vi har vin
Skål!

Gammel 04-09-09, 20:40   #17
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Uff da, Gajamor.

Da har Eivind kommet hjem, og far og sønn er i gang med legging. Jeg har fortsatt Prosecco (glass nr. 2) og er kald fordi vi satt ute på terrassen litt for lenge.

Jeg har forresten ikke sett "Ondt blod i Amerika" før. Verdt å se eller skal vi løse kryssord? Hm. Valgets kval på en deilig fredag.

Gammel 04-09-09, 20:43   #18
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis det er den filmen jeg tror den er er den flott, mektig og trist og absolutt verdt å se

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 21:20   #19
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fin fredagskveld her også. Leiligheten er nyvasket, jenta sover, vi har spist taco og er nå på "desserten" øl, smash og eddik-pottis. Og Big Love ses 2 er på skjermen

Gammel 04-09-09, 23:57   #20
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

God helg. God vin og Mamma Mia på dvd. Jeg har sett den før, men måtte se den igjen. Nå, på den andre vinflasken er det "sing-along"

Stakkars Kulamannen har trukket seg tilbake til biblioteket med ipoden godt plantet i ørene. Kan ikke skjønne det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:48.