Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilke farger liker du og kler du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-09, 22:14   #1
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke farger liker du og kler du?

Helt klart mest glad i jordfarger, særlig brunt og mosegrønt. Liker også gammelrosa, litt mørke blåfarger og sort. Tror alle fargene går greit til meg, men styrer unna rosa om jeg ikke har litt farge. Jeg er lysblond og har grønne øyne.
Er ikke glad i lys lilla, gult og lys grått, da ser jeg gul ut i både hud og hår.

Gammel 13-09-09, 21:51   #2
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har basisfargene i grått, brunt og svart og frisker opp med petrol/turkis, rødt og lilla. Jeg liker og kler best sterke eller mørke farger og styrer unna kritthvitt og pasteller. Klargrønn og grønn med mye gult i liker jeg veldig godt, men kler det dårlig siden jeg blir gul. Sterk rosa kan jeg også bruke. Jeg liker godt topper med mønster i sterke farger.

Også liker jeg godt klarblått og tåkeblått, men skyr marineblått og lysblått som pesten. Marineblå striper på hvit bunn er det verste jeg kan få på meg tror jeg, eller sånn maritim stil.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose

Sist redigert av Røverdatter : 13-09-09 kl 22:08.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 21:52   #3
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bruker er veldig glad i blå. Ellers så bruker jeg også svart, grønn, rød, grå og hvit. Jeg liker ikke oransje, pastellfarger, "lakserød" og er ikke så veldig glad i brun.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 21:57   #4
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

...

Sist redigert av Strutsen : 18-01-13 kl 15:30.
Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 21:52   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er det særdeles mye grønt, som noen kanskje har fått med seg. De mest typiske tonene er kanskje de på følgende bilde fra klestråden:

I forbindelse med et utdrikkingslag var jeg en gang til fargeanalyse i det skjørtet der og noe liknende tilbehør, og fikk høre at det var helt riktige farger til meg. Jeg velger å håpe at det er en forbindelse mellom det jeg liker/velger og det jeg kler. Utgangspunktet for valget er øyenfargen(e) min(e).

Jeg bruker de aller fleste toner i grønt, petrol og turkis. Andre farger jeg bruker er svart, bringebærrød og en del lillatoner samt litt mørkeblått (til olabukser, ikke den maritime stilen) og brunt. Pastellfarger er det lite av, og i særdeleshet alle avskygninger av oransje og gult. Beige kler jeg heller ikke, og jeg eier knapt et hvitt plagg. Ikke grått heller.

Sist redigert av Bluen : 13-09-09 kl 22:01.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 22:00   #6
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har svart, rødt og grønt. Før jeg gjeninnførte farger var det stort sett svart og noen blå topper. I oppveksten var det stort sett rødt.

Jeg tror jeg kler friske farger. Min mor sendte meg på en fargeanalyse en gang og i følge den var jeg en "vivid spring".

Gammel 13-09-09, 22:01   #7
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker ikke blått, men får ofte høre at jeg kler det.
Garderoben går mye i svart og hvitt og grått og ulike nyanser av lilla.

Gammel 13-09-09, 22:02   #8
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det er en fargeskala som går igjen i garderoben: hvitt, sand, naturfarget lin, kremhvitt, beige, brunt og litt olivengrønt.

Jeg tror egentlig jeg kler mange farger, men dette er fargene jeg trives best i selv.

Gammel 13-09-09, 22:08   #9
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Min definitive favorittfarge på klær er cerise. Jeg er veldig mørk, og kler godt kalde, sterke farger.
Jeg bruker endel hvitt, sort, grått, kalde pasteller (rosa, lys blå).
Jeg kler godt kongeblått og smaragdgrønt, uten at jeg bruker det.

Jordfarger kommer ikke i nærheten av meg. I alle fall ikke i nærheten av ansiktet mitt.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 22:10   #10
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grønt, brunt, beige, petrol og turkis og hvitt går igjen i garderoben min.
Rødt og orange er også farger jeg kler, men ikke har så mye av.

Gammel 13-09-09, 22:27   #11
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke peiling på farger og sånt, men jeg ser at lilla, brunt, sort og grønt går igjen hos meg.

Lilla har vært favorittfargen min helt fra jeg var liten.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 22:38   #12
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er en vinter i følge sånne fargeskalagreier. Har mest svart, hvitt og grått i garderoben, ispedd litt lilla, sterk og klar rosa, knall grønn, knall blått og knall rødt. Klare sterke farger er min greie, men som regel tyr jeg til de 99% i garderoben min som er svart.

Gammel 13-09-09, 22:39   #13
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns selv at jeg kler svart, hvitt, grått, brunt, rødt, bringebærrosa, mange grønnfarger, endel blåfarger (dongerinyanser og lyseblått, ikke knall blått og marine).

De fargene jeg absolutt ikke kler er gult, oransj, lilla (spesielt blålilla), fersken, lyse rosafarger og rustrødt/skitne jordfarger.

Jeg har faktisk det siste året gjort et unntak fra no-no-fargene mine og kjøpt en grålilla strikkegenser og en clementinoransj cardigan, som faktisk går an å gå med.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 22:43   #14
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Mye sort i skapet mitt, men bruker gjerne hvitt om sommeren. Har også mye brunt, grått og lilla. Jeg kler rødt, men har ikke så mye av det. Blått finnes nesten bare i bukser her, men har "slått ut håret" med noen blåfargede overdeler det siste året. Har ltt grønt, men ikke mye.
Det jeg ikke har noe av er fersken, men har noe mørkt orange. Og cerise!

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 22:43   #15
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Jeg liker grønt, fersken, rosa, muldvarp, petrol, samt de fleste nyanser mellom rødt og fiolett.
Men jeg må dessverre innse at jeg ikke kler petrol særlig godt.
Jeg kler heller ikke beige, det får meg til å se grøsselig blek ut, selv midt på sommeren.

Jeg kler plomme, aubergine, muldvarp og lysere grønnfarger.

Gammel 13-09-09, 23:12   #16
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke hva jeg kler, sånt er jeg ikke flink på. Men jeg liker best ulike varianter av blått. Jeg rører ikke oransje, rødt og jordfarger.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 23:21   #17
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har mye mørkerødt, vinrødt og noe over i lilla. Og så har det sneket seg inn en del petrol og turkis i det siste. Og en del brunt. I tillegg har jeg ustyrtelige mengder svarte klær, men jeg brekker nå som regel opp det svarte med en eller annen farge.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 20:58   #18
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Lilla. Og petrol, brunt og rødt. Turkis er en slager om sommeren. Akkurat nå trenger jeg mere rødt, men finner ikke noe jeg liker.

Gammel 14-09-09, 21:12   #19
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig glad i grønt.
Og petrol. Og jeg vi lpåstå at jeg kler det ganske bra
Jeg er vel generelt glad i jordfarger, men jeg kler også litt skarpe farger, som feks turkis. Tror jeg.

Og heldigvis er jeg at det er MYE grønt i år!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 21:24   #20
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Jeg kler veldig godt lilla, lysegrønt /petrol og lyseblått/marine. Varmrødt er også fint til meg. Ellers blir det jo en anelse klær i sort/hvitt/beige også...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:38.