|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Helt klart mest glad i jordfarger, særlig brunt og mosegrønt. Liker også gammelrosa, litt mørke blåfarger og sort. Tror alle fargene går greit til meg, men styrer unna rosa om jeg ikke har litt farge. Jeg er lysblond og har grønne øyne.
|
|
|
#2 |
|
Borte
|
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg har basisfargene i grått, brunt og svart og frisker opp med petrol/turkis, rødt og lilla. Jeg liker og kler best sterke eller mørke farger og styrer unna kritthvitt og pasteller. Klargrønn og grønn med mye gult i liker jeg veldig godt, men kler det dårlig siden jeg blir gul. Sterk rosa kan jeg også bruke. Jeg liker godt topper med mønster i sterke farger.
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 13-09-09 kl 22:08. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg bruker er veldig glad i blå. Ellers så bruker jeg også svart, grønn, rød, grå og hvit. Jeg liker ikke oransje, pastellfarger, "lakserød" og er ikke så veldig glad i brun. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
intro
|
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Her er det særdeles mye grønt, som noen kanskje har fått med seg.
I’m out of here. Sist redigert av Bluen : 13-09-09 kl 22:01. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg har svart, rødt og grønt. Før jeg gjeninnførte farger var det stort sett svart og noen blå topper. I oppveksten var det stort sett rødt.
|
|
|
#7 |
|
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg liker ikke blått, men får ofte høre at jeg kler det.
|
|
|
#8 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Ja, det er en fargeskala som går igjen i garderoben: hvitt, sand, naturfarget lin, kremhvitt, beige, brunt og litt olivengrønt.
|
|
|
|
#9 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Min definitive favorittfarge på klær er cerise. Jeg er veldig mørk, og kler godt kalde, sterke farger.
|
|
|
#10 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Grønt, brunt, beige, petrol og turkis og hvitt går igjen i garderoben min.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg har ikke peiling på farger og sånt, men jeg ser at lilla, brunt, sort og grønt går igjen hos meg. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Trøtt
|
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg er en vinter i følge sånne fargeskalagreier. Har mest svart, hvitt og grått i garderoben, ispedd litt lilla, sterk og klar rosa, knall grønn, knall blått og knall rødt. Klare sterke farger er min greie, men som regel tyr jeg til de 99% i garderoben min som er svart.
|
|
|
#13 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg syns selv at jeg kler svart, hvitt, grått, brunt, rødt, bringebærrosa, mange grønnfarger, endel blåfarger (dongerinyanser og lyseblått, ikke knall blått og marine). |
|
|
|
|
|
#14 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Mye sort i skapet mitt, men bruker gjerne hvitt om sommeren. Har også mye brunt, grått og lilla. Jeg kler rødt, men har ikke så mye av det. Blått finnes nesten bare i bukser her, men har "slått ut håret" med noen blåfargede overdeler det siste året. Har ltt grønt, men ikke mye. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg liker grønt, fersken, rosa, muldvarp, petrol, samt de fleste nyanser mellom rødt og fiolett.
|
|
|
#17 |
|
kamerat
|
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg har mye mørkerødt, vinrødt og noe over i lilla. Og så har det sneket seg inn en del petrol og turkis i det siste. Og en del brunt. I tillegg har jeg ustyrtelige mengder svarte klær, men jeg brekker nå som regel opp det svarte med en eller annen farge.
|
|
|
#18 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Lilla. Og petrol, brunt og rødt. Turkis er en slager om sommeren. Akkurat nå trenger jeg mere rødt, men finner ikke noe jeg liker.
|
|
|
#19 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg er veldig glad i grønt.
|
|
|
#20 |
|
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
Sv: Hvilke farger liker du og kler du?Jeg kler veldig godt lilla, lysegrønt /petrol og lyseblått/marine. Varmrødt er også fint til meg. Ellers blir det jo en anelse klær i sort/hvitt/beige også...
|
|
![]() |
|
|