|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Hva kan egentlig skolen bestemme?
Jeg synes det er helt greit. Det å ha en fastsatt sum synes jeg er totalt usmaklig. En rettesnor er greit men en sum som SKAL følges blir jo helt meningsløst. |
|
|
|
#2 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kan egentlig skolen bestemme?Jeg synes vel egentlig at skolen bør kunne FORBY svært lite i forhold til hva elevene får ta med seg av foreldrene. Men skolen kan selvfølgelig få komme med et ØNSKE om at det er slik og slik.
|
|
|
#3 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kan egentlig skolen bestemme?Om gaven koster 50 eller 39 kroner spiller vel ingen rolle for mottageren dersom det er noe som faller i smak.
|
|
|
#4 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Jeg er enig i det, men jeg kjenner at jeg har vært litt opptatt av at jeg må betale det vi er blitt enige om. Men, så kom da denne diskusjonen om det holdt med tilbudsvarer o.l. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva kan egentlig skolen bestemme?Da sønnen min hadde bursdagsfest nå, så fikk han en kjempefin bok av en liten kompis. Jeg skrøt av gaven, og gutten fortalte meg så, ganske oppskjørtet at "JEG, jeg ville kjøpe en sånn ping-pong-ting :insert engasjert gestikulering: som var KJEMPEFIN, men pappa, pappa han sa at det ble altfor LITE, enda det var jo MYE større enn en BOK?!?!!!"
|
|
|
#6 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kan egentlig skolen bestemme?Back on track:
|
|
|
#7 |
|
En Som Trener
|
Det ble tatt opp av læreren vår på foreldremøte, og hun stresset dette veldig. Og vi har prøvd, etter beste evne å få sønnen vår til å spise frokost før skolen i over ett år. Men mat byr ham rett og slett i mot før kl 8 om morgenen. Han brekker seg og blir følgelig veldig vanskelig å ha med å gjøre.
|
|
|
#11 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Hva kan egentlig skolen bestemme?Jeg synes det er greit at enkelte ting blir tatt opp og avtalt på foreldremøte.
|
|
![]() |
|
|