|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?
|
|
|
#22 |
|
can-jur
|
Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Min private profil brukes bare til tant og fjas.
|
|
|
|
#23 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Fjas er jo nyttig, så ja.
|
|
|
#24 |
|
intro
|
Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Det minner meg på at vi må få opprettet en Facebook-profil på jobb.
|
|
|
|
#25 |
|
Shake it out!
|
Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Mye tant og fjas, men også glimrende til å holde kontakten med venner, gamle venner, fjerne venner og familie. Feks har jeg fått kontakt med familiemedlemmer jeg hadde mistet kontakten med, og det er veldig koselig.
|
|
|
#26 |
|
Ute på tur
|
Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Mest fjas, men også litt nytte ifht små søskenbarn rundt om i verden, nå vet jeg faktisk hva de gjør og hvor de er.
|
|
|
#27 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?
En god latter forlenger livet, vil du bli gammel? Bruk Facebook!
|
|
|
|
#30 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Bare fjas, ja men det er hyggelig å "se" og "prate" med tidligere venner og familie langt uti slekta som man ikke ser så ofte. Og særlig en venninne som har flyttet langt unna. Titte litt på nye bilder og lese hva de har gjort i helgen og sånt..
|
|
|
|
#31 |
|
Nærmer seg
|
Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Nyttig, nei. Men fin anledning til å følge med på hva slekt og venner driver med er det. Og så får man jo vite nesten mer sladder enn i Se og Hør...
|
|
|
#32 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Er såpass lite aktiv der at jeg ikke kan si jeg har spesielt nytte av FB, nei.
|
|
|
#33 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Ja, jeg bruker det aktivt i jobbsammenheng også. :måderne:
|
|
|
#34 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Nytte og nytte. Jeg holder kontakt med folk der. Ellers er det mest surr. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Ja, til informasjon om arrangementer, for eksempel.
|
|
|
|
#36 |
|
Protonterapeut
|
Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Jeg bruker det litt til jobb og mye til fjas.
|
|
|
#37 |
|
*_*
|
Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Jeg bruker FB til cirka 90% fjas og 10% nytte. Nytten består i diskusjonsgruppe med kollokviefolka mine, samt bruk av eventfunksjonen med alt den innebærer av jungeltelegraf og tilgjengelighet mot folk jeg vanligvis ikke ville invitert til de megarå heppeningsene jeg steller i stand.
|
|
|
|
#38 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Man skal ikke undervurdere nytteverdien av litt kvalitetsfjas og svada
|
|
|
|
#39 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Jeg har en haug med kollegaer som er mye på facebook, og har ofte f.eks. avtalt vikartimer der og fått nyttig jobbrelatert info. Jeg har også funnet treningskamerater der, og en gang kjøpte jeg ipod på facebook.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Ja. Jeg bruker bl.a FB til å finne ut hvilket dyr jeg ligner mest, og til å finne ut om jeg er en god elsker. Slike ting. |
|
|
|
![]() |
|
|