|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#3 |
kamerat
|
![]() Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Det er nyttig å le høyt flere ganger om dagen, ja?
![]() |
#4 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?
En god latter forlenger livet, vil du bli gammel? Bruk Facebook!
![]() |
#5 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva defineres som nytte? All den tid at en del av mine venner bor langt borte og jeg ikke kommer meg så mye ut etter å ha jobbet og lagt barn så synes jeg det er mye nytte i slarv, bildetitting og fjas. Det beste er at det er lettere å holde kontakt og få ett innblikk i andres liv, som jeg ikke ville hatt om jeg ikke hadde vært på FB.
![]() |
#6 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Nei
![]() |
#7 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Da er svaret nei
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Nettopp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Har nytte av det på den måten at jeg kan holde kontakt med venner og familie som bor i utlandet, og siden jeg hater telefoner som pesten så er det et greit sted å skrive beskjeder til hverandre. Og holde styr på bursdager.
![]() |
#12 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Nei, i grunn ikke. Kan gå ukesvis mellom jeg er der, og jeg vurderer slette hele profilen. Jeg bruker den til null og nix.
![]() |
#13 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Jeg bruker det til svada, og til å holde kontakt med venner og familie. Mannen bruker det litt til fornuftige ting i forbindelse med jobben.
![]() |
#14 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Mest fjas, men også noen jobbrelaterte meldinger via FB i stedet for mail.
![]() |
![]() |
#15 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Jeg er tilhenger av noen organisasjoner som det er nyttig å få oppdateringer fra på Facebook. Det er også for så vidt nyttig å kunne lage grupper for å avtale og diskutere f.eks. en fest eller liknende. Ellers synes jeg det er ganske nyttig å kunne kommunisere enkelt med mennesker jeg ikke treffer veldig ofte. Jeg har for eksempel flere venner utenlands som jeg har mye hyppigere kontakt med nå enn før Facebook. Jeg var svært skeptisk til å begynne med, men har etter hvert blitt svært så fornøyd med Facebook.
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
![]() Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Ikke så mye nyttig i privatøyemed, men i jobbsammenheng er det nyttig. Bedriften min har en profil på Facebook som gjør informasjon lettere. Ellers er det hyggelig å holde seg oppdatert på venner som bor langt unna, vi hadde nok hatt mindre kontakt hvis ting som Facebook ikke fantes.
![]() |
#17 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Tja.. Jeg skulle sette sammen et team med folk til et arrangemang som var i helgen. Husket ikke hvem alle var når jeg fikk inn søknadene. Litt facebook søking og jeg viste hvem alle var. + at de svarte mye fortere der enn på mail. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Mest fjas her også, jeg jeg synest jo fjasing kan være bra jeg da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: I fjesbokføljetongen: Bruker du FB til noe annet enn svada?Jeg synes jeg bruker facebook til andre ting enn skravling.
![]() |
![]() |
|
|