Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilket antrekk til årets julebord?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-09, 22:43   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket antrekk til årets julebord?

Sånn siden du spør om inspirasjon: Jeg synes Vanessa Rudjord sa det så bra en gang, at man måtte slutte å prøve å matche bordpynten på julebord. Grønne og røde kjoler var fyfy. Så vet man det, om man skulle bry seg om sånt.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 22:44   #2
livit
Duracell

livit sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har ikke tenkt i de baner enda.. sitter i festkomiteen på jobben, og vi bør nok få ut fingeren mhp å sette dato...

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 22:45   #3
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Sånn siden du spør om inspirasjon: Jeg synes Vanessa Rudjord sa det så bra en gang, at man måtte slutte å prøve å matche bordpynten på julebord. Grønne og røde kjoler var fyfy. Så vet man det, om man skulle bry seg om sånt.

... men med rød kjole er man den som får danse mest. :erfart:

Gammel 10-10-09, 22:47   #4
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

... men med rød kjole er man den som får danse mest. :erfart:

Jeg gjør alt jeg kan for å slippe dansinga. Altså: ikke rødt!

Gammel 11-10-09, 01:25   #5
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det blir gjenbruk av kjolen fra i fjor. En liten sort en. Perfekt lengde og det er ingen fare for at puppene ramler ut på ville veier.

I.o.m at jeg ikke trenger å kjøpe ny kjole, er det en god nok unnskyldning for å sprite opp kjolen med nye sko.

Gammel 13-10-09, 10:38   #6
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal ha på meg en rød kjole, med svarte "tynne ruter" på, på en måte. Den er knekort og skrått oppover. veldig tøff. Svarte støvletter skal jeg ha. Åh, jeg gleder meg.

Gammel 13-10-09, 10:43   #7
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg, men nå fikk jeg veldig lyst til å velge noe rødt eller grønt, kjenner jeg.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 23:16   #8
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vet ikke ennå, men jeg finner noe gammelt i skapet. Kjolen til Monsoon var forresten kjempefin!

Gammel 10-10-09, 22:50   #9
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet igrunn ikke hva slags lengde jeg burde ha på kjoler.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 22:51   #10
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg gjør alt jeg kan for å slippe dansinga. Altså: ikke rødt!

Same, same. Jeg kan ikke tenke meg noe mer pinlig enn å måtte danse med en kollega. Kanskje en grønn- og brunrutete flanellskjole er det tryggeste?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 22:54   #11
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Same, same. Jeg kan ikke tenke meg noe mer pinlig enn å måtte danse med en kollega. Kanskje en grønn- og brunrutete flanellskjole er det tryggeste?

Gammel 11-10-09, 00:22   #12
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Antrekket til årets julebord blir nok en god og varm fleecekjole. Vi har julebord i en stor verkstedhall, så det er ikke akkurat pynte seg veldig julebord. Fordelen med å jobbe i fellesadministrasjonen er at vi får være med på alle tre julebordene siden vi jobber for 3 avdelinger. Vi som reiser sammen på alle disse julebordene har en slags avtale om at vi finner hvert vårt antrekk, så bruker vi det alle tre kveldene (som gjerne er 3 helger på rad). Det er jo bare oss fire som ser hverandre om igjen, og alle de andre er nye. Veldig greit å slipper å styre med forskjellige antrekk.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 22:53   #13
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg vet igrunn ikke hva slags lengde jeg burde ha på kjoler.

Jeg har så stygge bein at jeg sikkert burde ha valgt fotside kjoler. De liker jeg ikke. Midt på leggen-lengde er dog verre enn akkurat til kneet. Midt på leggen-lengde gjør at jeg ser enda mer ut som ei budeie enn ellers.

Gammel 10-10-09, 23:00   #14
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nonnedrakt. Da bør man lett unngå dansing. Eller krykker? :accessoires for not-so-keen-dancers:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 00:06   #15
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nonnedrakt. Da bør man lett unngå dansing. Eller krykker? :accessoires for not-so-keen-dancers:

Vil helst slippe hodeplagg, altså.

Gammel 10-10-09, 23:12   #16
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke kjøpt juleantrekk på flere år, så i år må det shoppes. Skulle noen vite hvor jeg finner en kjole i str 46 (h&m størrelse), som passer til ei som fortsatt har litt mage, så tar jeg villig imot tips. Ellers går jeg vel på julebord i.... eh.... tja... :vurderer å droppe hele julebordet:

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 23:22   #17
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg tenker jeg skal ha på meg en kosedress/skiutstyr på dagen å ett litt finere antrekk på kvelden. vi skal på hyttetur til Norefjell.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 08:48   #18
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

L'Evolution på Jessheim storsenter har hatt endel fine kjoler i litt gode størrelser som vi med litt ekstra polstring har kunnet bruke. Hva de har inne nå vet jeg ikke, altså, men jeg kjøpte meg en nydelig svart der i fjor til jul (Den var merket 42,men er nok mer 46 vil jeg tro..)

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Jeg har ikke kjøpt juleantrekk på flere år, så i år må det shoppes. Skulle noen vite hvor jeg finner en kjole i str 46 (h&m størrelse), som passer til ei som fortsatt har litt mage, så tar jeg villig imot tips. Ellers går jeg vel på julebord i.... eh.... tja... :vurderer å droppe hele julebordet:

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-09, 07:12   #19
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

L'Evolution på Jessheim storsenter har hatt endel fine kjoler i litt gode størrelser som vi med litt ekstra polstring har kunnet bruke. Hva de har inne nå vet jeg ikke, altså, men jeg kjøpte meg en nydelig svart der i fjor til jul (Den var merket 42,men er nok mer 46 vil jeg tro..)

Takk for tipset! Da må jeg ta meg en tur innom der.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 00:05   #20
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Vi skal visst ikke ha julebord.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:58.