Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Ang. kjøkken (kommer jeg til å angre?)

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-09, 16:18   #21
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ang. kjøkken (kommer jeg til å angre?)

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Vi kuttet døren mellom kjøkkenet og gangen og må derfor gå "rundt" for å komme til kjøkkenet. Det er det smarteste vi har gjort! Kjøkkenet og gangen ble "dobbelt så store" pga dette. Å gå gjennom stuen er en vanesak og vi har ikke angret ett sekund.

Samme her.
Bare en vanesak. 3 meter mer å gå.

Kjøkkenet vårt er 10 kvm, og jeg føler ikke jeg mangler plass der. Vi har ikke kjøkkenbord, men spisebord i stuen med delvis åpen løsning (fjernet bare døren).

Gammel 22-10-09, 17:26   #22
*TB*
Superduperaktiv

*TB* sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
*TB* er populær*TB* er populær*TB* er populær
Standard

Vi har tallerkner i en stor skuff - det er superpraktisk! Vi har mindre overskap enn det du har tegnet inn, men kjøkkenet vårt er jo litt bredere så vi har vel noen skuffeseksjoner mer enn det du får plass til.

Gammel 22-10-09, 18:23   #23
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Jeg har fått tips om å ha høyskapene på den innerste veggen (der d er ventilator nå) og ha bare skuffeseksjoner på sidene og den lille bardisken.

Det syns jeg hørtes veldig smart ut! Hva syns dere? Skal hoste opp noen nye tegninger snart

Har mer og mer lyst på bare glatte skuffer med lange tynne håndtak... NOen som har sånn og vil vise?? :-)

Gammel 22-10-09, 22:03   #24
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

Jeg har i grunn bare lyst på skuffer og minst mulig overskap, men d var kjøkkendama som klæsja på så mye. Mener jeg har sett at folk har bare skuffer, men hun mente at det ikke gikk ann. Måtte da ha hjørne skap?????

jeg mener bestemt jeg har sett bare skuffer, men meg om d

Vi holder på å bygge hus, og vi har tatt ut bare skuffer. (Under benkene.)
Har et høyskap og et par smale overskap, thats it.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 16:02   #25
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Hvordan gjør de det i hjørnene hos deg? hvilken leverandør?

og sist men ikke minst, kan man få se?

Gammel 23-10-09, 16:04   #26
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Skulle jeg ha laget kjøkken nå så tror jeg at jeg hadde gått for kjøkken uten håndtak. Uten at jeg har vurdert det så nøye, men jeg liker det veldig godt.

Gammel 23-10-09, 16:38   #27
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Det går fint an å kutte ut hjørneskap. Vi har flere hjørner på kjøkkenet vårt, men ikke et eneste hjørneskap. Vi har faktisk bare ett skap og det er til søppelet. Alt det andre er skuffer. I hjørnene må man bruke foringer, men det er jo ikke noe problem. En erfaren kjøkkenselger burde vite det.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 21:58   #28
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Standard

så man bare "mister" den spacen til fordel for å ha skuffer? En kan ikke bruke hjørnene til noe?

Gammel 23-10-09, 22:47   #29
*TB*
Superduperaktiv

*TB* sin avatar

Standard

Vi har "hjørneskap" med sånn rondell til å ha kaseroller. Vi har fronter uten håndtak, og skapdøren ser derfor ut som om det er 3 skuffer der. :klønete forklart:

Gammel 23-10-09, 22:49   #30
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Standard

Hvilken kjøkkenleverandør brukte dere TB?

Gammel 23-10-09, 22:58   #31
*TB*
Superduperaktiv

*TB* sin avatar

Standard

Vi har Kvik.
Det jeg prøvde å si var at hjørneplassen er utnyttet hos oss, det bare ser ikke sånn ut.

Gammel 24-10-09, 19:46   #32
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Skulle jeg ha laget kjøkken nå så tror jeg at jeg hadde gått for kjøkken uten håndtak. Uten at jeg har vurdert det så nøye, men jeg liker det veldig godt.

Vi har nettopp kjøpt kjøkken, og jeg valgte dette bort fordi jeg ikke hadde fikset alle fingermerkene på skapene.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 19:50   #33
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg anbefaler to oppvaskmaskiner, og skuffer under benkene i stedet for skap.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:08.