Ang. kjøkken (kommer jeg til å angre?)
Hei
Vi skal bygge hus. Vi har brukt lang tid på å velge hus, men viktige saker for oss var 2 fulle etasjer og nok soverom, samt loft eller kjellerstue som ungene kan boltre seg i i ungdomsår (eller mor/far når den andre har guttekveld/party etc).
Det gikk derfor litt "utover" kjøkkenet når vi får et stort hus med 5 soverom, 2 bad, 2 stuer, vaskerom. Kjøkkenet blir derfor ikke større enn 10-11 kvm, også er spisestuen rett utenfor kjøkkenet i en slags åpen løsning. Men kommer jeg til å angre på dette? huff, man blir sprø av alle valgene som skal taes...
Nå for tiden tenker jeg litt på dette kjøkkenet, men skulle jeg hatt et annet hus med større kjøkken hadde det gått på bekostning av noe annet......
Huset heter Nupen, fra Norgeshus.
Vi har gjort litt forandringer. F eks har den døra inn til kjøkkenet fra gangen blitt tettet igjen med vegg...... sånn at du går inn til kjøkkenet fra stua. Også har ytterste bod blitt trekt bak til hushjørnet og blitt vaskerom med inngang utenfra, som deretter har dør inn til badet. Og den lille huken er fjernet og det er laget felles bad/toalett.