|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gardiner eller ikke gardiner?Jeg kan trives godt i hus uten gardiner og har i lange perioder av gangen latt gardinene ligge i skapet. Har ofte vinduene gardinløse om våren og sommeren, men kler de inn igjen med gardiner når høst og vinter kommer.
![]() |
#22 |
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gardiner eller ikke gardiner?Om du trives uten gardinen så synest jeg du fint kan la være og ha gardiner. Jeg synest det er fint med begge deler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gardiner eller ikke gardiner?Er også tilhenger av persienner framfor gardiner, men synes det gjør seg med grønne planter som tilbehør (slik Magica viser fra stua si). Kan ellers bli litt nakent og kaldt som flere her påpeker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Originala
|
![]() Sv: Gardiner eller ikke gardiner?Finfint uten gardiner. Jeg er sikker på at et par planter kunne ha gjort seg, og ellers ville jeg latt det være som det er. Men så må det da også sies at jeg virkelig ikke er særlig interiørkyndig. Jeg trodde jeg var litt interiørinteressert, faktisk. Fordi jeg synes det er morsomt å se på fine pyntegjenstander og kjøkkenduppedingser og sånn, men så har jeg etter hvert forstått at det stopper der. For her hjemme forsvinner det jo blant alt skrammel og skrot og rot likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Passiv
|
![]() Sv: Gardiner eller ikke gardiner?Jeg skal ha en stor grønnplante_palmeaktig_noe i hjørnet der, det vil jeg anta myker opp litt. |
![]() |
![]() |
#26 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Gardiner eller ikke gardiner?Helt enig i at veggen min over sofaen ser litt naken ut på bildet, men hvis man ser stua i annen vinkel så er det mange bilder over spisestua som er andre veien. Jeg har endt med å ikke dekorere over soafen da det er en diger vegg og det er rett og slett vanskelig å plassere noe på en så stor flate.
![]() |
#27 |
Passiv
|
![]() Sv: Gardiner eller ikke gardiner?Jeg tror jeg skal prøve noen dager ute gardiner nå. Det går uansett tid til jeg får de gardinene jeg skal ha der. De limegrønne skal ikke opp igjen med det første. I dag skal jeg på IKEA og se om jeg finner en fin grønnplante jeg har lyst på. |
![]() |
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gardiner eller ikke gardiner?Jeg liker ikke gardiner og synes det er helt fint uten |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Gardiner eller ikke gardiner?Vi har ikke gardiner i stua og skal heller ikke ha det igjen. Jeg har liggende jule-panelgardiner, men om de kommer opp i år, er jeg ikke sikker på. Vanlige gardiner blir det iallefall aldri mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Passiv
|
![]() Sv: Gardiner eller ikke gardiner?Å male her er helt uaktuelt. Vi bare leier, og vel - nei, ikke noe maling. |
![]() |
![]() |
#31 |
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Sv: Gardiner eller ikke gardiner?Jeg synes det kommer an på rommet og lyset om det gjør seg best med eller uten gardiner. Forrige stedet vi bodde hadde vi ikke gardiner, kun plisségardiner som ble nesten borte da de ble heist helt opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Gardiner eller ikke gardiner?Jeg liker gardiner. Og jeg synes gardiner passer best til den stilen du ellers har på møblene dine. Hos Magica passet det fint uten gardiner, synes jeg. Men hvis du trives best uten, så gå for det!
![]() |
#34 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Gardiner eller ikke gardiner?
Jeg ville hatt gardiner.
![]() |
#35 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gardiner eller ikke gardiner?om våren og sommeren synes jeg det er helt ok uten gardiner, men når høsten¨og vinteren kommer liker jeg best å ha gardiner. Synes det luner endel, og gjør det varmere og koseligere inne! Sist redigert av ItsOnlyMe : 02-11-09 kl 11:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Gardiner eller ikke gardiner?Dersom du selv synes det ble fint uten gardiner, så skal du gå for det. I stua har vi noen panelgardiner som på ingen måte kan brukes som gardiner. Litt kaldt er det nok, men sånn liker vi det.
![]() |
#37 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Gardiner eller ikke gardiner?
Helt enig.
![]() |
|
|