|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Gardiner eller ikke gardiner?Har akkurat hengt opp trepersienner i stua, og den ble jo helt annerledes når jeg tok ned de limegrønne gardinene. Jeg kjenner jeg er fristet til å ikke henge opp igjen... |
![]() |
![]() |
#2 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Gardiner eller ikke gardiner?Ikke gardiner?
![]() |
#3 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Gardiner eller ikke gardiner?Jeg liker ikke gardiner og syns det er helt kurant å bare bruke persienner.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Gardiner eller ikke gardiner?Ja, jeg ble nesten litt fristet til det altså. Jeg har alltid hatt gardiner, men nå tror jeg kanskje jeg skal forsøke uten noen dager for å se hvordan det faller seg. |
![]() |
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Gardiner eller ikke gardiner?Jeg skal bare rydde litt til, så kan jeg ta et bilde. |
![]() |
![]() |
#7 |
Originala
|
![]() Sv: Gardiner eller ikke gardiner?Vi har kun persienner i stua. Skal ha det på kjøkkenet også, men det er bare et drøyt år siden vi flyttet inn, så de er ikke hengt opp ennå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Gardiner eller ikke gardiner?
Jeg tror vi må være i familie.
![]() |
#10 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Gardiner eller ikke gardiner?Jeg har ikke gardiner på kjøkkenet, derimot har jeg noe sånt som 14 orkidéplanter som dekker ganske bra. ( har en hylle midt på tvers over vinduet. )
![]() |
#11 |
Superaktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Gardiner eller ikke gardiner?Du kan jo prøve en periode helt uten gardiner og kjenne etter om du savner det? Det gjorde vi og jeg merket raskt at det var behov for gardiner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Gardiner eller ikke gardiner?Sånn ser det ut nå. |
![]() |
![]() |
#13 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gardiner eller ikke gardiner?Kommer an på hvordan vinduene er, og hvilken utsikt du har?
![]() |
#15 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Gardiner eller ikke gardiner?Jeg synes at det er penest uten gardiner og persinner og derfor har vi det slik. Store panoramavinduer mot hage og friområde. Ja til helt bare vinduer. *parole* |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
søt
![]() Sv: Gardiner eller ikke gardiner?Jeg er stor tilhenger av å ikke ha gardiner. Jeg liker ikke gardiner. Har selv persienner, og masse planter i stedet.
![]() |
#19 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Gardiner eller ikke gardiner?Veldig lyst og rent, Magica. Me like. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Gardiner eller ikke gardiner?Magica: eneste jeg kanskje hadde tenkt var at det manglet noe over sofan.. Et bilder eller noe..
![]() |
|
|