Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Deler dere ut snop nå til halloween?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-09, 22:15   #21
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?

Vi har kjøpt inn noe ja. Vi bor i et borettslag hvor det begynner å komme litt unger etterhvert, så vi deler ut til dem som kommer.

Gammel 30-10-09, 22:15   #22
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har noe greier til overs fra Halloween-bursdag i dag, så om det dukker opp noe, så skal de få.
Vi flyttet i sommer, så jeg vet ikke hva som er vanlig her i villaland.

Gammel 30-10-09, 23:52   #23
Frida
Evig optimist

Frida sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frida er litt kulFrida er litt kul
Standard

Ja har handlet inn endel for her er det masse unger som ringer på.
Ungene mine går også rundt så jeg føler at det er rett og rimelig at jeg deler ut til andres barn.
Vi bor i et tettbygd villa/rekkehusområde med masse unger.Det er ikke uvanlig at det ringer på 15 ganger på en kveld

Gammel 31-10-09, 00:04   #24
Sniff
Nybegynner

Sniff sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Sogn og Fjordane
Sniff har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har en skål med innkjøpt snop.Gøy for dem som får hjemmelaga da

Sniff er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 00:05   #25
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Skal kjøpe inn litt i morgen. Hadde masse barn på døren her i fjor.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 00:17   #26
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi er ganske ferske i et borettslag-område i år og hvis halloween blir som loddselgerne kommer det nok mange på døren. Hadde vi ikke vært bedt bort i selskap så hadde vi nok hatt noe godteri klart om det ringte på.

Ungene skal feire halloween for første gang og er såå spente på "knaskLknep". Mor har brukt dagen på å sy kostymer så jeg håper det blir en god opplevelse for dem selv om vi voksne ikke har så mye til overs for feiringen.

Apropos det ... vi møtte på foreldrene til en i barnehagen i butikken i dag. Snuppa var så stolt over den nye heksehatten sin og strålte. Foreldrene presterte å si høyt og tydelig at "vi feirer ikke halloween, vi tror ikke på sånt og synes det bare er noe stort tull!" før de gikk videre. Må si jeg ble passe irritert når jeg så smilet til snuppa bare blekne.

Gammel 31-10-09, 00:18   #27
Intrigue
Superduperaktiv

Intrigue sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Selvfølgelig deler vi ut godt de til som ringe på

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 00:20   #28
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kommer til å ha noe godteri liggende, for det bruker å komme noen småtasser på døra. Jeg vet f.eks. at det kommer noen klassevenner av Storebror i morgen, for det fortalte de så kjekt da jeg hentet etter skolen i dag.

Var forresten streng og alvorlig mamma i dag, for de sto og pratet om "den og den" som hadde kastet egg på husene i fjor. Da satte jeg på meg en alvorlig mine og sa "da er jeg glad for at dere aldri ville finne på noe slikt. For det å kaste egg på hus, det er veldig lite pent gjort. Hadde noen gjort det mot meg, hadde jeg blitt veldig sint."

Gutta var helt enig med meg, altså!

Gammel 31-10-09, 00:38   #29
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Vi deler alltid ut. I år har min mann kjøpt godteri fra Nille. Det ser jo kult ut, men smaker pføy.

Der sa du det

Vi har også ei skål med singelpakket godteri. Det meste kjøpt på Nille.

Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 00:42   #30
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sniff, her.

Jeg har en skål med innkjøpt snop.Gøy for dem som får hjemmelaga da

I disse svineinfluensatider er jeg overhodet ikke enig i det. Det jeg skal putte i munnen skal være uberørt av mulige smittekilder. Og definitivt det ungene mine skal putte i seg. Godteri som ikke er pakket inn blir kastet.

Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 00:51   #31
Maya80
Bør lage seg en tittel selv

Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Ja skal ut og kjøpe litt, hit kommer det mange barn.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 01:01   #32
ponna
Superaktiv

Medlem siden: Jul 2008
ponna er litt kulponna er litt kul
Standard

Vi får garantert besøk. Vi bor midt i smørøyet for alle små og store som vil gå halloween. Vi har kjøpt inn et lite lager, selv om ungene også skal gå.

ponna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 01:01   #33
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Åff kårs. Jeg har handlet inn mengder.
Etter å ha bodd her i noen år er ungene i nabolaget veldig klar over hvor det vanker godis så her ringer det på i ett, og det er kjempekoselig.
Vi deler selvfølgelig ut innpakket godteri, det gjør vi alltid.
Krysser fingeren for at årets mengder holder, at vi ikke går tom før ungene er ferdige med og gå.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 01:16   #34
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, det gjør vi. Skal handle inn i morgen før seinvakt. Alle ungene skal ut å gå også, og vi regner med drøssevis med unger på døra i løpet av kvelden.
Mange store barnefamilier i området.

Gammel 31-10-09, 02:18   #35
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Ja her ramler det både inn og ut med unger i morgen. Gresskar skal tennes så folk ser vi er i det moduset. Bor veldig tillgjengelig, lett å ringe på døra her. Får masse besøk hvert år. Pynter gangen og ytterdøren. Gleder oss stor og smått.

Gammel 31-10-09, 03:17   #36
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oh yes! Vår første amerikanske halloween, og den skal feires. Vi sakl ha fest her hjemme for store og små - med kostymer Uenfor er det pyntet med spindelvev i buskene, gravstøtter og lys. Inne har vi syngende skjelletter, og små edderkopper og mus over alt! Menyen er mumie-pølser og spøkelses potet med mer. Og vi skal servere punsj med øyeballer og gelemakk. Og glemte jeg hjerne-geleen?

When in America ... Satser på at det blir en gøy fest for store og små!

Gammel 31-10-09, 08:04   #37
Ullsokk
Aktiv

Ullsokk sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
Ullsokk er litt kulUllsokk er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Oh yes! Vår første amerikanske halloween, og den skal feires. Vi sakl ha fest her hjemme for store og små - med kostymer Uenfor er det pyntet med spindelvev i buskene, gravstøtter og lys. Inne har vi syngende skjelletter, og små edderkopper og mus over alt! Menyen er mumie-pølser og spøkelses potet med mer. Og vi skal servere punsj med øyeballer og gelemakk. Og glemte jeg hjerne-geleen?

When in America ... Satser på at det blir en gøy fest for store og små!

Hadde vært gøy å se bilder !

Jeg skal kjøpe inn litt godteri. De kom ikke hit i fjor, men året før var de her.

Ullsokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 08:25   #38
Slettet bruker
Passiv

Standard

Storebror har for egne penger kjøpt halloweenmaske som ser ut som noe katta aldri ville dratt med inn. Jeg har nektet ham å bruke den ute - han vil jo skremme til døde det meste - men jeg tror jeg løser det ved å la ham bli hjemme og ha den på mens han deler ut snop til de som ringer på. De tåler litt gørr når de er ute og går selv, ikke sant?

Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 09:51   #39
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vanligvis glemte det helt, men i år sørger seksåringen for at det ikke går i glemmeboka. Så da kommer vi til å ha noe liggende i tilfelle det kommer noen på døra.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 09:55   #40
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gwen, her.

Apropos det ... vi møtte på foreldrene til en i barnehagen i butikken i dag. Snuppa var så stolt over den nye heksehatten sin og strålte. Foreldrene presterte å si høyt og tydelig at "vi feirer ikke halloween, vi tror ikke på sånt og synes det bare er noe stort tull!" før de gikk videre. Må si jeg ble passe irritert når jeg så smilet til snuppa bare blekne.

Hæ? Fy fader for noen store rævhull av noen foreldre!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:23.