|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Vi har kjøpt inn noe ja. Vi bor i et borettslag hvor det begynner å komme litt unger etterhvert, så vi deler ut til dem som kommer.
|
|
|
#22 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Vi har noe greier til overs fra Halloween-bursdag i dag, så om det dukker opp noe, så skal de få.
|
|
|
#23 |
|
Evig optimist
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Ja har handlet inn endel for her er det masse unger som ringer på.
|
|
|
#24 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Sogn og Fjordane
![]() |
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Jeg har en skål med innkjøpt snop.Gøy for dem som får hjemmelaga da |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Vi er ganske ferske i et borettslag-område i år og hvis halloween blir som loddselgerne kommer det nok mange på døren. Hadde vi ikke vært bedt bort i selskap så hadde vi nok hatt noe godteri klart om det ringte på.
|
|
|
#27 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Selvfølgelig deler vi ut godt de til som ringe på |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Jeg kommer til å ha noe godteri liggende, for det bruker å komme noen småtasser på døra. Jeg vet f.eks. at det kommer noen klassevenner av Storebror i morgen, for det fortalte de så kjekt da jeg hentet etter skolen i dag.
|
|
|
#29 |
|
Passiv
|
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?
Der sa du det |
|
|
|
#30 |
|
Passiv
|
I disse svineinfluensatider er jeg overhodet ikke enig i det. Det jeg skal putte i munnen skal være uberørt av mulige smittekilder. Og definitivt det ungene mine skal putte i seg. Godteri som ikke er pakket inn blir kastet. |
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Ja skal ut og kjøpe litt, hit kommer det mange barn. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Vi får garantert besøk. Vi bor midt i smørøyet for alle små og store som vil gå halloween. Vi har kjøpt inn et lite lager, selv om ungene også skal gå. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Åff kårs. Jeg har handlet inn mengder. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Ja, det gjør vi. Skal handle inn i morgen før seinvakt. Alle ungene skal ut å gå også, og vi regner med drøssevis med unger på døra i løpet av kvelden.
|
|
|
#35 |
|
Opp og ned
|
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Ja her ramler det både inn og ut med unger i morgen. Gresskar skal tennes så folk ser vi er i det moduset. Bor veldig tillgjengelig, lett å ringe på døra her. Får masse besøk hvert år. Pynter gangen og ytterdøren. Gleder oss stor og smått.
|
|
|
#36 |
|
Shake it out!
|
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Oh yes! Vår første amerikanske halloween, og den skal feires. Vi sakl ha fest her hjemme for store og små - med kostymer
|
|
|
#37 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
![]() ![]() |
Hadde vært gøy å se bilder |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Passiv
|
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Storebror har for egne penger kjøpt halloweenmaske som ser ut som noe katta aldri ville dratt med inn. Jeg har nektet ham å bruke den ute - han vil jo skremme til døde det meste - men jeg tror jeg løser det ved å la ham bli hjemme og ha den på mens han deler ut snop til de som ringer på. De tåler litt gørr når de er ute og går selv, ikke sant? |
|
|
|
#40 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Hæ? Fy fader for noen store rævhull av noen foreldre!
|
![]() |
|
|