Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Deler dere ut snop nå til halloween?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-09, 20:54   #1
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Deler dere ut snop nå til halloween?

Jeg kommer til og dele ut litt. Jenten kommer selv til og gå til noen naboer som jeg vet "feirer" halloween.

Og har noen av dere som ikke deler ut snop hatt dårlige erfaringer med det. Jeg hørte om noen som hadde fått egg kastet på huset sitt.

siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 20:55   #2
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Deler dere ut snop når til halloween?

Jeg skal lage fingre.

Gammel 30-10-09, 20:57   #3
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?

Jeg har kjøpt noen slikkepinner, og skal kanskje høre med naboene om vi kan sende ungene oss i mellom. Kanskje, om jeg gidder. De er litt små ennå.

Gammel 30-10-09, 21:00   #4
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi får nesten aldri besøk. Huset vårt ligger veldig tilbaketrukket fra veien og ser litt mørkt og lite "innbydende" ut, tror jeg. Aldri hatt ubehagelige opplevelser.

Gammel 30-10-09, 21:01   #5
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg deler ikke mitt godteri med andre. I år er vi heldigvis borte på dagen.

Gammel 30-10-09, 21:01   #6
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Er det i morgen?
Og Nei.

Har en gutt som har fått påvist kraftig fruktose tingeling så goderi er kastet på dør.uten om salt potetgull

Og uansett skal vi først bort på tilig ettermiddag og så skal jeg å mann på fest

Gammel 30-10-09, 21:05   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er første året vi ikke bor i blokk med kveldslåst hoveddør, så det er første året vi får besøk på døra på Halloween. Om vi får besøk da, jeg har hvertfall godteskåla klar i tilfelle. Det er jo en tradisjon som er kommet for å bli, enten man liker det eller ei, så man kan like gjerne hive seg på bølgen.

Gammel 30-10-09, 21:07   #8
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jada. Jeg hadde skrudd opp forventningene til Lillegutt i fjor og fortalt om de utkledde som skulle komme å ringe på. Vi ventet i to timer, men de kom aldri helt ned til oss (bor litt nede i en blindvei). Til slutt måtte jeg ut og kapre en jentegjeng.

Lillegutt gleder seg i år også, men har ikke skjønt at han selv kan gå rundt.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 21:11   #9
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Ja, vi deler ut godteri på Halloween.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 21:17   #10
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi deler alltid ut. I år har min mann kjøpt godteri fra Nille. Det ser jo kult ut, men smaker pføy.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 21:26   #11
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Vi har svineinfluensa i hus, så i år deler vi ikke ut noe, for å unngå å spre smitten til naboungene.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 21:27   #12
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Har kjøpt gresskar som vi skal skjære ut i morgen. Og kjøpt inn noe pynt fra Nille på - 70 %.
Barna sitter nå og nobber halloween ansikt. De er faktisk ganske kule!

Vi har kjøpt inn noe godteri. Så får vi se om vi får svar fra legen om testen på svineri hos gutten er positiv eller negativ før evnt utdeling.

Gammel 30-10-09, 21:27   #13
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis jeg har noen rester fra familiebursdagen i morgen så blir det litt på unger. Men det har ikke kommet noen hit på de fire årene vi har bodd her.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 21:29   #14
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, ingen planer om det i hvert fall.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 21:34   #15
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Ja, det gjør jeg.
Ungene har brukt tid på å kle seg ut og er veldig forventningsfulle, så jeg synes det er morro.

Gammel 30-10-09, 21:41   #16
Solblomst
Passiv

Standard

Ja, det skal jeg. Jeg har kjøpt inn masse godiser. Barna her synes det er moro, og gleder seg.

Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 21:43   #17
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi bor innerst i en stikkvei, så folk ringer ofte ikke på til oss. Noen år har vi hatt null unger på døra, maks. har vært tre puljer. Men vi har litt godt liggende, da, sånn i tilfelle noen faktisk skulle dukke opp. Får prøve å kjøpe noe innpakket, da, slik at godteriet ikke havner i peisen. :så nettopp scenen med tannlegepappaen til Willy Wonka i Charlie og sjokoladefabrikken:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 21:44   #18
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Ja. Og barna mine skal ta en liten runde i nabolaget med noen kammerater. 6-åringen gleder seg helt enormt ! Håper at noen er hjemme og at de blir tatt godt imot.

Gammel 30-10-09, 21:47   #19
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her er det Halloween-fest på skolen i morgen i kveld, et tiltak som ble satt igang for et par år siden forat noen av klassene skulle tjene litt til skoletur. Så da blir det moro for de av ungene som bor utenfor allfarvei også, og det har stort sett blitt slutt på reking rundt på grenda etter snop.

Men, jeg har nå kjøpt noen hodeskallekjærligheter dersom noen skulle komme. Bor 100 meter fra skolen, så der vel ikke rart om noen finner ut at de skal skremme meg i morgen

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 21:58   #20
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Her får ungene masse snop om de ringer på. Jeg synes det er morsomt.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:32.