|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
Deler dere ut snop nå til halloween?Jeg kommer til og dele ut litt. Jenten kommer selv til og gå til noen naboer som jeg vet "feirer" halloween. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Jeg har kjøpt noen slikkepinner, og skal kanskje høre med naboene om vi kan sende ungene oss i mellom. Kanskje, om jeg gidder. De er litt små ennå.
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Vi får nesten aldri besøk. Huset vårt ligger veldig tilbaketrukket fra veien og ser litt mørkt og lite "innbydende" ut, tror jeg. Aldri hatt ubehagelige opplevelser.
|
|
|
#5 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Jeg deler ikke mitt godteri med andre. I år er vi heldigvis borte på dagen.
|
|
|
#6 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Er det i morgen?
|
|
|
|
#7 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Dette er første året vi ikke bor i blokk med kveldslåst hoveddør, så det er første året vi får besøk på døra på Halloween. Om vi får besøk da, jeg har hvertfall godteskåla klar i tilfelle. Det er jo en tradisjon som er kommet for å bli, enten man liker det eller ei, så man kan like gjerne hive seg på bølgen.
|
|
|
#8 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Jada. Jeg hadde skrudd opp forventningene til Lillegutt i fjor og fortalt om de utkledde som skulle komme å ringe på. Vi ventet i to timer, men de kom aldri helt ned til oss (bor litt nede i en blindvei). Til slutt måtte jeg ut og kapre en jentegjeng. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Ja, vi deler ut godteri på Halloween. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Vi har svineinfluensa i hus, så i år deler vi ikke ut noe, for å unngå å spre smitten til naboungene.
|
|
|
|
#12 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Har kjøpt gresskar som vi skal skjære ut i morgen. Og kjøpt inn noe pynt fra Nille på - 70 %.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Hvis jeg har noen rester fra familiebursdagen i morgen så blir det litt på unger. Men det har ikke kommet noen hit på de fire årene vi har bodd her. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Ja, det gjør jeg.
|
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Ja, det skal jeg. Jeg har kjøpt inn masse godiser. Barna her synes det er moro, og gleder seg. |
|
|
|
#17 |
|
Textrovert
|
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Vi bor innerst i en stikkvei, så folk ringer ofte ikke på til oss. Noen år har vi hatt null unger på døra, maks. har vært tre puljer. Men vi har litt godt liggende, da, sånn i tilfelle noen faktisk skulle dukke opp. Får prøve å kjøpe noe innpakket, da, slik at godteriet ikke havner i peisen. :så nettopp scenen med tannlegepappaen til Willy Wonka i Charlie og sjokoladefabrikken:
|
|
|
#18 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Ja.
|
|
|
#19 |
|
Einsam
|
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Her er det Halloween-fest på skolen i morgen i kveld, et tiltak som ble satt igang for et par år siden forat noen av klassene skulle tjene litt til skoletur. Så da blir det moro for de av ungene som bor utenfor allfarvei også, og det har stort sett blitt slutt på reking rundt på grenda etter snop. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Deler dere ut snop nå til halloween?Her får ungene masse snop om de ringer på. Jeg synes det er morsomt. |
|
|
|
![]() |
|
|